Suomessa on suuret murheet

Anonyymi-ap

Missä laissa silmien venyttely on kielletty?

63

310

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei myöskään reteää natsiterveydystä kelteisillään, kuten Antti Lindtman teki
      - Saksansetät on tässä turhan vankilaintoisia. Saletisti natsaa.

• Anonyymi00006

Eihän se mikään tervehdys ole, vaan venyttelyä. Kaikenmaailman natsit ja jooganistit varastaa aivan tavallisia asioita omiin juttuihinsa ja sitten niitä ei voi enää käyttää.

• Anonyymi00011

Antti ei tehnyt mitään natsitervehdystä.

• Anonyymi00023

Suomi oli8 joskus oikeusvaltio, nyt mediasatana määrää.

• Anonyymi00028

Sitä ei kyllä tarpeeksi ruodittu. Antin anteeksipyytökin oli epäaito. Onko kissakiduttaja Näkkäläjärvi (SDP) muuten pyytänyt anteeksi?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Antti ei tehnyt mitään natsitervehdystä.

Kyllä teki!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kyllä teki!

On olemassa valokuva jossa on ilkoisillaan olevia kavereita kommandopipot päässä sekoilemassa jotain, ja kavereista yksi on nuori Antti. Kuvassa pari Antin kaveria tekee natsitervehdyksen ja Antti pitää kädessään leikkipyssyä eikä tee mitään natsitervehdystä.

Onko Antti tehnyt jossain muualla natsitervehdyksen?

• Anonyymi00002

Outoon on . Minäkin esitän aina apinaa kun näen vammaisen .

• Anonyymi00012

Näyttele vaan niin hän tilaa sinulle ambulanssin.

• Anonyymi00024

Haluisin nähdä miten esität päättäjiä ja oikeusoppineita apana.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Haluisin nähdä miten esität päättäjiä ja oikeusoppineita apana.

Käyskentelen diivana ja laihdutettuna mustassa jakkutakissani punaisella matolla, katson itseäni peilistä samalla kun luen paperista: Nyt ei ole oikea mennä töihin.

• Anonyymi00042

Eipä sun taida tarvita esittää.

• Anonyymi00049

Taikasana on rasismi. Vasemmisto ja media ovat koko ajan kytiksellä voidakseen käyttää sitä perussuomalaisia vastaan mistä tahansa asiasta.

• Anonyymi00004

Kyllä on eduskunnalla tärkeää selvittä silmien venyttelyt. Voi pyhä jysäys , eikö näillä eduskunnan kovapalkkaisilla ääliöillä ole mitään tärkeämpää tehtävää kun pohtia jonnin joutavia asioita. Suomi menossa päin prikkalaa ja märehditään ihan jonnin joutavaa . Ihmettelee -82 vuotias tyttö.

• Anonyymi00009

Taidot ei muuhun riitä vai meinaatko, että Suomi olisi näin huonossa jamassa, jo eduskunnassa olisi edes muutama osaava ihminen.

• Anonyymi00014

Eduskunnassa olisi varmasti oikeita, tärkeitä asioita phdittavana, mutta siellä tuntuu olevan aikaa pohtia aivan tyhjänpäiväisiä, jotka ei pitäisi mitenkään olla siellä keskusteluiden aiheena.

Suuripalkkaista porukkaa, mutta iso osa edustajista on siellä vai kuluttamassa aikaa ja puhumassa potaskaa.
        Toivottavasti seuraavissa vaaleissa äänestäjät pohtisivat tarkemmin ketä äänestää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taidot ei muuhun riitä vai meinaatko, että Suomi olisi näin huonossa jamassa, jo eduskunnassa olisi edes muutama osaava ihminen.

Eduskunnassa ei ole kuin muutama ihminen joka siellä palkkansa eteen tekee töitä joihin äänestäjät ovat hänet valinneet.
        Suuri menoerä on valtion kuluissa tuo turha sakki, edustajien määrä pitäisi ehdottomasti pudottaa sataan, riittäisi oikein hyvin. Tarkempi kontrolli myöskin ketkä sinne voidaan valita.

• Anonyymi00019

Samaa minäkin ihmettelen. Ongelmia tulee ympäri maapalloa ja jos sitten se osuukin oikean ongelman kohdalle, niin vihervasemmisto huutaa pää punaisena lehdissä ja uutisissa kuinka kauheita perussuomalaiset tekevät. Ja kaikki tärkeät asiat jäävät hoitamatta

• Anonyymi00010

Kunnianloukkaus on rikos.

• Anonyymi00020

Kenen kunniaa loukkasi?

• Anonyymi00026

Hän oli menossa kiinalaisen kanssa kahville.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kenen kunniaa loukkasi?

Kansanryhmää.

• Anonyymi00013

Onko jo tuomioita?

Entä suun venyttely?

Saako hymyillä, kertoa vitsejä, elää ilman pelkoa joutua kuvatuksi, ja someen kuvatuksi?

• Anonyymi00016

Talebaniassa. Mutta sielläkin selviää anteeksipyynnöllä.

• Anonyymi00018

Päiväkodin lapset tekee joka päivä tuota kun sapettaa.

• Anonyymi00021

Silmien venytys on pikkujoulujen uusin hitti.

• Anonyymi00022

Kuka sitten loukkaantuu jos venyttää silmiään julkisella paikalla alaspäin?

• Anonyymi00027

No, hyvät käytöstavat eivät ilmeisesti kuulu kaikkien tapoihin.

Minulle opetettiin jo 1960-luvulla ihan vaan työläiskulttuurissa, että muita ihmisiä ei saa pilkata, ja naaman vääntely on lapselleista ja sopimatonta käytöstä. Ilmeisesti persuilla ei ole ollut kunnollista kotia ja minkäänlaista kotikasvatusta. Huonon lapsiutensa voi kaiketi korjata, jos haluaa.

Oppikaa persut viimeinkin sisäsiisteiksi, jottei meidän tarvitse pitää teitä ikuisesti rupusakkina.

• Anonyymi00036

Saat varmasti todella laadukkaan taivaspaikan, koska on tuo hyvyys noin syvällä!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Saat varmasti todella laadukkaan taivaspaikan, koska on tuo hyvyys noin syvällä!

Minä olen ateisti. Taivaspaikat eivät minua kiinnosta, koska taivaassa ei mitenkään voi olla muita, kuin ikäviä ihmisiä.

Silti en pidä ihmisten tai ihmisryhmien pilkkaamisesta. Se on lapsellista ja ala-arvoista käytöstä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Minä olen ateisti. Taivaspaikat eivät minua kiinnosta, koska taivaassa ei mitenkään voi olla muita, kuin ikäviä ihmisiä.

Silti en pidä ihmisten tai ihmisryhmien pilkkaamisesta. Se on lapsellista ja ala-arvoista käytöstä.

Osui ja upposi näköjään!

• Anonyymi00057
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei oikein uskottavaa tuollainen : en pidä ihmisryhmien pilkkaamisesta kommentti. Juurihan pilkkaat persuja

• Anonyymi00062
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Osui ja upposi näköjään!

Ai mihin osui, ja mikä upposi, en aikakaan minä. Kerro tarkemmin.

Noin 60 vuoteen uskonto ei ole ollut minun juttuni. On aika runkkua vetää hatusta minulle jotain taivaspaikan tavoitteluja. En tietenkään tykkää tuollaisista kuvitteluista, enkä tykkää, että joku hiton juntti luulee tietävänsä, mitä minä ajattelen. Se kyllä tuntuu saastalta.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Ai mihin osui, ja mikä upposi, en aikakaan minä. Kerro tarkemmin.

Noin 60 vuoteen uskonto ei ole ollut minun juttuni. On aika runkkua vetää hatusta minulle jotain taivaspaikan tavoitteluja. En tietenkään tykkää tuollaisista kuvitteluista, enkä tykkää, että joku hiton juntti luulee tietävänsä, mitä minä ajattelen. Se kyllä tuntuu saastalta.

Kiinnostaako mua mistä joku tykkää vai ei. Minäkin olen yli 60, joten elämää on nähty.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kiinnostaako mua mistä joku tykkää vai ei. Minäkin olen yli 60, joten elämää on nähty.

Sulla on suuret kuvitelmat omasta viisaudesta ja ihmistuntemuksesta. Et ole vielä oppinut oman viisautesi rajallisuutta. Se on vaikea oppimistehtävä, jota useimmat eivät halua suorittaa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ei oikein uskottavaa tuollainen : en pidä ihmisryhmien pilkkaamisesta kommentti. Juurihan pilkkaat persuja

Käytöstavat ovat oma valinta, eivät ominaisuus, joille ei voi mitään, kuten etninen tausta tai ulkonäkö.

• Anonyymi00031

Ylen tv-uutisissa Orpo oli laitettu tuomitsemaan silmien venyttely mutta Purran tärkeämpää talousasiaa ei pidetty haastattelun teon arvoisena.

• Anonyymi00034

Marinin hallituksen mollaaminen oli Ylelle liikaa.

• Anonyymi00032

Miksiköhän monet mainokset ovat ärsyttäviä… no jotta ne jäävät mieleen ja niistä puhutaan.
      Onneksi nyt puhutaan Persuista, muutenhan Yle ei koskaan näyttäisi yhtään Persua tv:ssä.
      Loistavaa mainosta ja aion edelleen äänestää persuja!

• Anonyymi00050

TV:ssä naama tarjotaan ihmisten olohuoneeseen, ihan oikeesti. Ei sinne mitään ihmisen ja pavlarin risteytystä voi tarjota. Pitää olla hyväkäytöksinen nisäkäs.

• Anonyymi00033

Jos joku rimpula näyttää hauista, hän tarkoituksella pilkkaa kehonrakentajia, sepä onkin sallittua.

• Anonyymi00038

Aika monet julkisuuden henkilöt muuten tekee poseerausasentoja ja näkee, että se on monesti tarkoitettu vittuiluksi kehonrakentajille. Ilmeisesti on ihmisryhmiä, joita saa pilkata?

• Anonyymi00035

Ihmisillä on halu samaistua kauniisiin aasialaisiin. Siksi silmiä venytellään.

• Anonyymi00037

Perustuslaki 6 §

Ei ole vaikea ymmärtää.

• Anonyymi00039

Kiveen siis hakattu, että bodareita ei saa pilkata tekemällä poseerauksia ilman lihaksia? Nyt sitten joukolla syyttämään pilkkaajia!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kiveen siis hakattu, että bodareita ei saa pilkata tekemällä poseerauksia ilman lihaksia? Nyt sitten joukolla syyttämään pilkkaajia!

toi on muuten tosi törkeetä touhua, sairasta pilkkaa!

• Anonyymi00043

• Anonyymi00047

Sitten varmaan nämä silmien venyttelyt viedään tuomioistuimen päätettäväksi?
        Tiesitkö muuten, että rasismikaan ei ole Suomessa rikos? Vaikka tässä nyt ei mistään rasismista olekaan kysymys, ns. "suvaitsevaisten" mielestä kaikki on rasismia koska eivät ymmärrä mistään mitään.

• Anonyymi00045

En ole aikaisemmin nähnyt aikuisen ihmisen venyttelevän silmiään mutta olisi mielenkiintoista nähdä silmien venyttelyä vaikka eduskunnan kyselytunnilla.

• Anonyymi00046

Missä suvskki niin siellä on aina älyttömyys menossa.

• Anonyymi00051

Kerro tarkemmin, jos osaat!

• Anonyymi00048

Saako huulia enää venytellä ja päristellä ja nostaa ylähuulta nenän eteen?

• Anonyymi00052

Päristely on ehdottomasti No no no!
      Myöskin alavartalon liike edestakaisin on kiellettyä. On henkilöitä jotka eivät harrasta lemmiskelyä noin.

• Anonyymi00053

EU:ssa. Siellähän nykyään kielletään lehmien piereskelykin. Ja mehän ollaan osa EU:n liittovaltiota.

• Anonyymi00054

Lehmät saa pireskellä, jos ovat luonnonvaraisia.
      Navettapierut ovat niitä myrkkypäästöjä

• Anonyymi00056

Et siis ymmärtänyt mistä tuossa oli kyse, olet siis Persu.

• Anonyymi00059

Ehdottomasti persu ja ylpeä arvoistani!

• Anonyymi00058

Tässä ketjussa tyhmyys tulee esiin oikein huolella.
      On Persujen kannattajat noin yksinkertaisia ja tyhmiä etteivät tajua mistä on kyse?

• Anonyymi00060

Ja ateisti taas asialla. Kuinkas sen suvaitsevaisuuden kanssa nyt käy, hiukan ristiriitaisia aatoksia.

• Anonyymi00061

Ylen pääuutinen. Kannattaisikohan vähän miettiä mitä suustaan päästää.

• Anonyymi00063

Yle on puolueellinen kanava. Vasemmistoainen aate, on aina ollut ja vielä kustannetaan verovaroin.

• Anonyymi00066

Islamisti paheksuu demareissa tuota . Se riittää

• Anonyymi00069

Perussuomalaiset kommentoi ahkerasti tällä palstalla. Tekstiä syntyy yleensä yksi tai kaksi riviä. Enempään ei ole kykyä. Olen perussuomalainen tänään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4462
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4142
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      169
      3181
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      22
      2508
    6. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2429
    7. 162
      2407
    8. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      57
      2304
    9. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2117
    10. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2042
    Aihe