Vaasassa kova puute huumeista

Anonyymi-ap

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin tiheään kulkee Törnävän lapset öisin, että tuskin on pulaa huumeista. En tiedä mihinkä näitä pitäisi ilmiantaa.

• Anonyymi00002

Polisiisi on oikea taho.

"Poliisin tehtävänä on oikeus- ja yhteiskuntajärjestyksen turvaaminen, kansallisen turvallisuuden suojaaminen, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitäminen sekä rikosten ennalta estäminen, paljastaminen, selvittäminen ja syyteharkintaan saattaminen. Poliisi toimii turvallisuuden ylläpitämiseksi yhteistyössä muiden viranomaisten sekä yhteisöjen ja asukkaiden kanssa ja huolehtii tehtäviinsä kuuluvasta kansainvälisestä yhteistyöstä."

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Polisiisi on oikea taho.

"Poliisin tehtävänä on oikeus- ja yhteiskuntajärjestyksen turvaaminen, kansallisen turvallisuuden suojaaminen, yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitäminen sekä rikosten ennalta estäminen, paljastaminen, selvittäminen ja syyteharkintaan saattaminen. Poliisi toimii turvallisuuden ylläpitämiseksi yhteistyössä muiden viranomaisten sekä yhteisöjen ja asukkaiden kanssa ja huolehtii tehtäviinsä kuuluvasta kansainvälisestä yhteistyöstä."

Ei kuulu poliisin hommiin enää vuonna 2025, eikä oo vuosikausiin kuulunut, yksityishenkilöiden huumeidenkäytön valvonta tai käytön ehkäisy. Poliisit ei mee kenenkään asuntoon tarkistamaan onko sielä heitetty pilleri kurkusta alas vai eikö ole. Ei kuulu niiden tehtäviin. Myyjät on sitten erikseen. Heitin tuosta justiin kipulääkettä ilman reseptiä suuhun ja alan makoilemaan, ei muutakun odotellaan koska on miliisit ovella.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Polisiisi on oikea taho.

Helsingin piritorilla käytetään kovia huumeita päivästä toiseen ja ne saa vain olla :D
        Mopopoikia jahdataan ja autoilijoita sakotetaan. Siinäpä ne tärkeimmät.

• Anonyymi00005

Peukkupäitä on aivan liikkaa, kuten kaikenlaisia muitakin piripäitä. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa niillä, jotka sekaantuvat huumeisiin.

• Anonyymi00006

Haitallinen maahanmuutto ja huumeet on rikkaus, mitä valtion tulee tukea.

• Anonyymi00007

Kannattaa mennä Helsinkiin siellä Vaasankadulta löytyy tarjontaa.

• Anonyymi00008

Kävin siellä viikko sitten ja heti tuli jokin peukkupää kinuamaan " pirtelön" ostoon 7 euroa, no en antanut, eikä kyllä kukaan muukaan.

• Anonyymi00009

dede

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe