mutta en saa sokeaa näkemään enkä kuuroa kuulemaan. Luuletteko onnistuvanne siinä paremmin?
Minä sanon teille, että lopettakaa turha käännyttäminen ja keskittykää tärkeämpään, toinen toisenne rakastamiseen. Jos tämän teette, niin he kääntyvät teidän näkemättä vaivaa ja tekemättä työtä.
Minä olen Herra, joka teille puhun. Kuulkaa tai älkää kuulko! Minä tulen pian ja maksan palvelijoilleni ja heidän vihollisilleen palkan. Sen minä teen, sillä minä olen Herra. Valvo siis ja tee parannus!
Minä olen Jumala
4
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taidatpa olla Saatana, joka teeskentelee olevansa Jumala.
Aivan… minä rakastin, ilman seksiä tietenkin erästä minusta kiinnostunutta miestä 10 vuotta ystävänä. Nyt hän kokee että hänelle jää kahvi ja televisio kun hän menee vuodenvaihteessa a- klinikan juttusille eikä ollenkaan ” mömmöjen takia”vaan terveytensä vuoksi.
Hän aikoo lopettaa oluen juomisen jota on harrastanut40v ja juonut työnsä ja perheensä… mutta nyt ihan itse näkee vaihtoehdot itsari tai raittius.
Hän itkee kun elämällään ei ole mitään tarkoitusta. Ei ole halunnut aiemmin kertoa… mutta kyllä minä tiesin: hänelle ei soita kukaan muu kuin mä.
Terapiastakin puhui, masennuksesta, johon haluaisi lääkityksen.- Anonyymi00002
Tehdäänkö aviorikos. Mulla on iso
- Anonyymi00003
OHO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2607189Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on373758PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23298Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven102656IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-432404Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.482180- 651908
- 961811