Minä olen Jumala

Anonyymi-ap

mutta en saa sokeaa näkemään enkä kuuroa kuulemaan. Luuletteko onnistuvanne siinä paremmin?

Minä sanon teille, että lopettakaa turha käännyttäminen ja keskittykää tärkeämpään, toinen toisenne rakastamiseen. Jos tämän teette, niin he kääntyvät teidän näkemättä vaivaa ja tekemättä työtä.

Minä olen Herra, joka teille puhun. Kuulkaa tai älkää kuulko! Minä tulen pian ja maksan palvelijoilleni ja heidän vihollisilleen palkan. Sen minä teen, sillä minä olen Herra. Valvo siis ja tee parannus!

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taidatpa olla Saatana, joka teeskentelee olevansa Jumala.

• Aivan… minä rakastin, ilman seksiä tietenkin erästä minusta kiinnostunutta miestä 10 vuotta ystävänä. Nyt hän kokee että hänelle jää kahvi ja televisio kun hän menee vuodenvaihteessa a- klinikan juttusille eikä ollenkaan ” mömmöjen takia”vaan terveytensä vuoksi.
      Hän aikoo lopettaa oluen juomisen jota on harrastanut40v ja juonut työnsä ja perheensä… mutta nyt ihan itse näkee vaihtoehdot itsari tai raittius.
      Hän itkee kun elämällään ei ole mitään tarkoitusta. Ei ole halunnut aiemmin kertoa… mutta kyllä minä tiesin: hänelle ei soita kukaan muu kuin mä.
      Terapiastakin puhui, masennuksesta, johon haluaisi lääkityksen.

• Anonyymi00002

Tehdäänkö aviorikos. Mulla on iso

• Anonyymi00003

OHO!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      993
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      281
      891
    Aihe