Minä poika veteln Thaikuissa testoa, Anavaria, Decaa ja vähän muutakin. On aurinkoa, hyvää ruokaa, lihasmassa lähtenyt mukavasti kasvamaan, ei sivuoireita.
On tämä vaan mahtava maa kun voi apteekista mennä ostamaan ja lyödään menu esille, että mitä laitetaan. Ja roina on puhdasta, testattu on, toisin ku mitä Suomessa saa mitä sattuu olemaan ja sekin 10-kertaiseen hintaan.
No nii joo on kauhea kohtalo minulla kun roinaan, sehän on selvä, sovitaan näin niin huutelijoillakin on hyvä olla.
Hyvää joulua, minä lähen rannalle nyt.
Mitäpä Suomeen?
Anonyymi-ap
4
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä hyvä. Koeta jaksaa myös treenata.
- Anonyymi00002
Naisen menneisyys ei sitten ole puhdas...
- Anonyymi00003
Suomessa saa maksaa 30 euroa siitä että joku nainen hipelöi päätä puoli tuntia. Saakohan siellä "koko hoidon" halvemmalla?
Eikö siellä ole myös komijoita leidipoikia?- Anonyymi00005
On namusia ladyboyta, En ole kokeillut, mutta ehkä sekin päivä vielä joskus koettaa.
Joo treenaan täällä kyllä kovaa kuten suomessakin =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans923990Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592