Jos koko elämä on ollut yhtä Helvetiä mihin joutuu kun kuiolee tässä Helvetissä`?
Milloin tämä koko elinikäinen Helvetti loppuu, mihin sitten joutuu?
15
116
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei onneksi joudu enää helvettiin. Yksi helvetti riittää.
- Anonyymi00002UUSI
Joudut helvettiin ja kidut siellä ikuisesti. Turha valittaa: olet sen ansainnut.
- Anonyymi00003UUSI
"Miljard year in paradise is just a first Step"
- Anonyymi00007UUSI
Tuomari sen päättää.
- Anonyymi00004UUSI
Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon.
- Anonyymi00005UUSI
Pyydä Jeesusta asumaan sydämeesi, niin Helvetti loppuu.
- Anonyymi00006UUSI
Helvetti loppuu kun eroat lahkosta.
- Anonyymi00008UUSI
Luterilainen kirkko on lahko, josta kannattaa erota.
- Anonyymi00010UUSI
vaikka kiellät Helvetin, se on silti olemassa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
vaikka kiellät Helvetin, se on silti olemassa.
Jokaisen uskovaisen mielessä ja elämässä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jokaisen uskovaisen mielessä ja elämässä.
Ei se elämässä ole. Tässä on onni. Psalminkirjoittajakin sanoo: "Minun onneni on olla Jumalaa lähellä. "
- Anonyymi00009UUSI
Asut varmaan kehä III n sisäpuolella. Täällä kehitysalueella on hyvä asua. Saa vaikka kotirappusilta hiihtää. Vaikka Pohjanmaalla ei juurikaan mäkiä ole.
Paranuksen kautta uuteen elämään, syntien tunnusteusten kautta.
Saa nimensä elämänkirjaa, elle siellä ole matka on ikuinen kadotus.- Anonyymi00012UUSI
Tarjolla Elämä Jumala yhteydessä mikäli sen tahtoo ottaa lahjana vastaan uskomalla evankeliumin ja kääntymällä pois entisestä synri elämästä.
”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois. Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille.
Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt. Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.
Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet.”
1. Korinttilaiskirje 15:3-11
”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana ( evankeliumi) , jota me saarnaamme.
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
Roomalaiskirje 10:8-13 FB38
”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä,
osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
Roomalaiskirje 3:21-26 FB38
”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
Roomalaiskirje 5:1-2 FB38
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK - Anonyymi00014UUSI
"Milloin tämä koko elinikäinen Helvetti loppuu,"
Helvetti voi olla maan päällä.
Kuoleman jälkeen kenenkään kohdalla ei ole
ketään eikä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot423483Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe162888- 282554
- 692214
- 182131
- 422037
- 561901
- 581686
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111543- 171405