IL:
"Miss Suomi selitti kuvaa tekstiviestillä Iltalehdelle ja kertoi, että otos oli ”täysin irrotettu asiayhteydestä”.
– Olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä ja minulla oli silloin voimakas päänsärky ja kipua silmässä. Nojasin pöytään, hieroin ohimoita ja venytin silmiä, koska se helpotti painetta, missi kertoi viestissään.
Missin mukaan hänen ystävänsä oli pitänyt ilmettä hassuna ja halunnut ottaa kuvan.
– Hymyilin kameraan ja hän kirjoitti siihen oman tekstinsä. Se teksti ei ole minun kirjoittama eikä liity millään tavalla mun tarkoitukseen. Kuva oli tarkoitettu vain läheisille kavereille, ei jaettavaksi laajemmalle.
Kosovolaistaustainen missi painotti tuolloin, ettei hyväksy rasismia millään lailla.
Kohu sai uusia kierroksia, kun Miss Suomi julkaisi Tiktok-tilillään kantaaottavan videon lentokoneen bisnesluokasta."
Kommentti:
Meikäläisen mielestä Miss Suomi Sarah Dzafce olisi saanut pitää kruununsa edelleen.
Kruunun vieminen ei ollut välttämättä loppuun saakka harkittu, vaan hätiköity mainehaittapelossa tehty paniikkiratkaisu.
MISS SUOMI OLISI SAANUT PITÄÄ KRUUNUNSA
12
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikeusmurha.
- Anonyymi00002
Minä haistattaisin pitkät jos olisin Sarah.
Haukkuisin pystyyn koko missi puljun. - Anonyymi00003
Ketä enään tuollanen maatalousnäyttely ees kiinnostaa
- Anonyymi00005
Se on rasismia! Ja kiellettävä!
- Anonyymi00009
Kiinnostaa, kiinnostaa!
Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös missikisojen.
- Anonyymi00004
Miksi väännellä ja käännellä? Tällä gimmalla vielä oppiminen edessä. Käytöskoulu pahasti kesken.
- Anonyymi00007
👲jaahas
- Anonyymi00011
Leikki sijansa saakoon, samoin huumori.
- Anonyymi00006
Nämä vihreitten suvakit ja muut vieraat jotka keplotellu kansalaisuuden on tämä takana.
- Anonyymi00008
Missikilpailut ovat rasistinen vanha perinne!
- Anonyymi00012
Vanha on, mutta ei rasistinen.
- Anonyymi00013
Rasisteja ovat sellaiset, jotka haluavat missikisat kieltää.
Kisoihin ei ole viety ketään väkisin, vaan jokainen tulee mukaan omasta halustaan ja tuttavien, sukulaisten ja muiden kannustamana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264