Eikös se ole sama murhaava sadisti ja Mooseksen lain säätäjä kuin Jahve? Ja pahemmaksi on muuttunut. Jahve tappoi mutta tämä tuomitsee helvettiin pelkästä uskon puutteesta ja siitä, ettei pidä Raamattua totena.
Mitä hyvää on Jeesuksessa?
11
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
SDP;n ja LaitaVasemmiston -PUNIKKI-Kommunistit -On Vielä Pahempia - !
- Anonyymi00002
Katso lapsellista ihmistä. Sääliksi käy.
- Anonyymi00004
Ihminen tuomitsee itse itsensä, jos ei tee parannusta.
Sitten, kun parannus on tehty, on ihanaa olla Jeesuksen kanssa.
Laitan tähän pätkän Bipliasta
Korkea Veisu 2 : 4
hän johdattaa minua viinikellariinsa, ja rakkaus on hänen lippunsa minun päälläni. - Anonyymi00006
Ei-helluntailainen kommentti:
Tottakai yksi näkökulma Jumalaa kohtaan voi olla, että tyranni, sadisti. Että kolminaisuuden isäpersoona on perkele. Ja Jeesus on sitä, että tuo perkele tekeytyy valkeuden enkeliksi. Uskoville on parempi että tekeytyy edes. - Anonyymi00007
Korkea veisu
5 : 10
" Minun rakkaani on valkoinen ja punainen, kymmentätuhatta jalompi.
16
Hänen suunsa on sula makeus, hän on pelkkää suloisuutta. sellainen on minun rakkaani, sellainen on ystäväni, te Jerusalemin tyttäret." - Anonyymi00008
Val.4:6 Minun kansani tyttären synti on suurempi kuin Sodoman synti, joka äkisti kukistettiin ja ei yksikään käsi siihen ruennut. Val.4:10 Laupiaammat vaimot ovat omia lapsiansa keittäneet ruaksessa, minun kansani tyttären surkeudessa. Biblia (1776) 3Moos.26:29. 5Moos.28:53. 2Kun.6:29. Jer.19:9. Val.2:10.
- Anonyymi00009
Jer.7:31 Ja he rakentavat Tophetin alttarin Hinnomin lasten laaksossa, polttaaksensa poikiansa ja tyttäriänsä tulessa; jota en minä käskenyt enkä ajatellut ole. Biblia (1776) 3Moos.18:21. 5Moos.18:10. 2Kun.23:10. 2Aikak.33:6. Jer.19:5.
- Anonyymi00010
3Moos.18:21 Ei sinun pidä siemenestäs antaman Molekille poltettaa, ettes häpäisisi sinun Jumalas nimeä; sillä minä olen Herra. 3Moos.20:2 Sano myös Israelin lapsille: kuka ikänänsä Israelin lapsista, eli muukalaisista, jotka Israelin lasten seassa asuu, siemenestänsä Molekille antaa, sen pitää totisesti kuoleman: maan kansan pitää heitä kivittämän kuoliaaksi. Biblia (1776)
- Anonyymi00011
3Moos.20:4-5 Ja jos maan kansa sitä ihmistä säästää, joka siemenestänsä Molekille antanut on, niin ettei he sitä surmaa. Niin minä kuitenkin sitä ihmistä vastaan minun kasvoni asetan, ja hänen sukunsa vastaan, ja hävitän sen, ja kaikki jotka hänen perässänsä Molekin kanssa huorin tehneet ovat, heidän kansastansa. Biblia (1776)
- Anonyymi00012
Markuksen evankeliumi:
10:18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
Jeesus kielsi olevansa hyvä.- Anonyymi00013
Ei-helluntailainen kommentti:
Ei tuossa otettu kantaa, onko Jeesus hyvä, vaan esitettiin retorinen kysymys, miksi toinen nimittää Jeesusta hyväksi, uskomatta hänen jumaluuteensa. Jos alkutekstistä luetaan, voidaan tulkita ajatus, että Jeesus julisti monismia tai panenteismia. Sen kautta Jumalan hyvyys /pyhyys tulee ymmärrettäväksi: jos on vain yksi olento, ei ole mitään sellaista pahaa että yksi tekee vääryyden toiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237