Syön hatullisen paskaa jos lopunajat tulee minun elinaikanani

Kuka uskaltaa lyödä vetoa minun kanssa?

Jos lopun ajat tulevat minun aikanani niin syön vaivaamisen lisäksi hatullisen paskaa.

Jos lopun ajat eivät tule niin...joudut myöntämään olevasi delusionaalinen mielisairas.

Kuka uskaltaa lyödä vedon minun kanssa tästä? Olen 51 vuotias mieshenkilö ja terve kuin pukki eli voimme yhdessä odotella lopun aikoja vielä kymmeniä vuosia.

10

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lopunajat tulivat jo, koska quartz-kellostani loppui patteri. Nyt odottelen, milloin Jeesus tulee tuomaan uuden virtalähteen.

• Anonyymi00002

Lopunaikoja ja tempauksia on ollut vähän väliä, joten tuollaisen syömisen luulisi jo ällöttävän.

• Anonyymi00003

Ei uskovat saa vannoa mitään. Vedonlyönti tuollaisesta ei olisi oikein.

Lisäksi ikä ei anna viitettä tulevasta eliniän määrästä. Sellaista et voi tietää.

Mutta mitä tulee lopunaikojen tapahtumiin niin jos elät vuosia, niin tulet näkemään tai olemaan osallinen uskovien ylösotossa jolloin uskovat jättää maapallon 7 vuoden ajaksi kun he menevät pilviin vastaan Jeesusta. Se oletko mukana tempauksessa vai jäätkö vihanaikaan, riippuu siitä oletko syntynyt uudesti ennen sitä. Jos vihanaikaan jäät, niin uskovien katoaminen on iso mullistus josta voi tulla herätys. ja monelle tuleekin varmasti. Silloin tulisi huutaa Jeesuksen puoleen.

P.s oletko koskaan mietitnyt miksi maailman rikas ja muu poliittinen eliitti kaivautuu maan alle? He rakentaa valtavia luksusbunkkereita joista on uutisoitu. Jopa usa tekee niitä valtiona. He tietävät tulevasta ydinsodasta joka on Raamatussakin kuvailtu lopussa tapahtuvaksi. He tietää tulevasta tuomiosta mutta on niin ylimielisiä että uskovat voivansa olla turvassa maan alla.

Siunausta

• "Mutta mitä tulee lopunaikojen tapahtumiin niin jos elät vuosia, niin tulet näkemään tai olemaan osallinen uskovien ylösotossa..."

Mutta et uskalla lyödä vetoa asiasta?

"Se oletko mukana tempauksessa vai jäätkö vihanaikaan, riippuu siitä oletko syntynyt uudesti ennen sitä."

Roomalaiskirje 9:11-18 kertoo varsin selvästi sen, ettei ihmisellä ole mitään vaikutusta pelastumiseen. Todennäköisesti minut temmataan ylös ja sinä jäät vaivan aikaan koska minä olen nöyrä enkä pöyhkeile jumalalla, uskolla tai uudestisyntymisellä.

"P.s oletko koskaan mietitnyt miksi maailman rikas ja muu poliittinen eliitti kaivautuu maan alle?"

Onko tämä sitä tunnelisotien deluusiota, jota ne oululaiset höyrypäät vouhottivat ja syyllistyivät samalla maanpetokseen kun paljastivat PV:n suojatiloja?

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000009558402.html

• Anonyymi00004

Kiinni veti! Olen 79 v

• Anonyymi00005

Se on alkanut 5 v sitten!

• Anonyymi00006

Onko se ripulivajakin paskaa mitä aiot kipasta syödä?

• Voin hyvinkin syödä ripulivajakin paskaa, mutta kipa on aika pieni. Voin syödä ihan kunnon körttiläishatullisen ripulivajakin paskaa.

• Anonyymi00007

Voitat vedon 5-0. Uskovaiset joutuvat isommalle mämmilinjalle kuin MIetaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1900
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      385
      1797
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      684
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      675
    Aihe