Mikä on suosikki? Näitä ei lasketa mistä saat lastenlelun kun otat "ateriana" .
Eikä näitä jossa leikitään tulella,haju niinku villasukkia poltettaisiin.
Eikä Nöpösiä missä erikoishampurilaisen kriteerit täyttyy jos hampurilaisen syömisen jälkeen auto vietävä erikoissisäpesuun ja itse käytävä suihkussa.
SB vähä sama,suuta venyttää ja käydä suuhieronnassa että saa leukaperät tiloilleen.
Jeri ja Katukoo,valkoinen kylmä taikinainen sämpylä Atrian eineksillä.
Jykä taikinaa kylmänä jonka sisällä einespiffi ympätty mössööllä....
Kivijalkagrillejä
7
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jerikon Grilli on paras.
- Anonyymi00002
Katukokki on paras, ei kahta sanaa. PARAS.
Samburger listalla toisena, ei lähelläkään katukokin tasoa.
Katukokissa se ruoka kokataan, samburgerilla annos kasataan, suuri ero.
Tuo että jerikon grilliä sanotaan parhaaksi, niin se on pelkkä paikallinen vitsi. - Anonyymi00003
Tuo että jerikon grilliä sanotaan parhaaksi, niin se on pelkkä paikallinen vitsi.
----------------
Jerikossa oli vuosikymmenien ajan kylmä palvelu ja lämmin ruoka eli hyvää sapuskaa.
Joku vuosi sitten bisnesmies osti sen ja tuplasi hinnat ja puolitti laadun. - Anonyymi00004
Läskisoosi ja puolukkahillo sekä potut... kotona . Parasta.
- Anonyymi00005
Viraalikebabia uunissa ja ranskanleipää,päälle kastiketta tomaattia ja salaattia,kiinankaalia
- Anonyymi00006
Ajat ovat nyt sellaaset ja pahemmaksi menöö jotta kannattaisi koettaa pitää ittiään niin terveenä kuin mahdollista. Nyt pärjää sellaanen joka on aidosti rehti, sopeutuvainen sekä terve, jotta rahat saa riittämään oleelliseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243