Valta muuttaa aivoja - tutkittu juttu

Anonyymi-ap

Putlerilla on lyönyt tyhjää jo jonkin aikaa. Jokainen diktaattori menettää järkensä jossakin kohtaa. Näin on usein käynyt kautta historian. Se on ihan tutkittu fakta, että loputon valta muuttaa aivoja.

10

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Santtunen on alkanut anonyymiksi koska jutut menee niin pehmeiksi että itseäkin on alkanut ilmeisesti hävettämään.

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00005

Santtunen jatkaa lapsellista todisteluaan lapsellisille jutuilleen. Mene lääkäriin sillä pahimpia kärsijöitä ovat todennäköisesti läheisesi. Anna joululahja perheellesi menemällä lääkäriin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Santtunen jatkaa lapsellista todisteluaan lapsellisille jutuilleen. Mene lääkäriin sillä pahimpia kärsijöitä ovat todennäköisesti läheisesi. Anna joululahja perheellesi menemällä lääkäriin.

Luetun ymmärtäminen ei aina ole niin helppoa. Santtunen tai Tonttunen ei ole kirjoittanut kyseistä artikkelia.

• Anonyymi00010

"Ihmiset saavat usein valtaa työskentelemällä yhteiseksi hyväksi empatian ja yhteistyöhalukkuuden avulla, mutta loppujen lopuksi he menettävät juuri ne, kun pääsevät valtaan."

Alkaa oman edun tavoittelu ja omaan napaan tuijottelu. Sinulle, minulle ja itselle.

• Anonyymi00004

Tuo on se syy, miksi useissa maissa ei saa olla liian kauan tai liian monta kertaa sellaisessa positiossa, jossa on suuri valta, kuten esim. presidenttinä.

• Anonyymi00007

Tuosta aivojen muutoksesta on tällä hetkellä ennätys paljon näyttöä.Digtaattoreita on nyt taas ennätys paljon ja kaikki ovat jo muutenkin vanhoja höperöitä.He eivät saisi jo ikänsä puolesta olla vallassa.Muotustuvat ihmiskunnan tuhoksi lähipiiriensä kanssa.Siksikin heidät pitäisi eliminoida"tuhota" kuten esim,hullun lehmän tautiin sairastuneet tai sikarit on saastuttavat siat

• Anonyymi00008

Onkohan aloittajalla aivot pehmennyt narratiiveja seuratessaan?? Putin on selkeästi euroopan järkevin johtaja. Eu johtajat no miten sen nyt sanoisia, ala-aste ikäisiä. Venäjä on ainoa maa joka noudattaa YK peruskirjaa ja yhdessä sovittuja lakeeja. EU taa ei noudata edes omia lakejaan. Lait on korvattu ns. sääntöpohjaisiksi eli niitä voidaan muuttaa johtjien tarpeen ja edun mukaisiksi aina tarvittaessa. Kannattaa oikeasti hankkia oikeaa tietooa ja jättä hölynpöly mediat (valtamediat) omaan arvoonsa.

• Anonyymi00009

Mahorkka ja kaalisoppa haisevat pahasti rivien välistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe