Jumalan Sana, Raamattu on oikeassa? Nykyinen suuntaus on tuudittautunut harhaluuloon, ettei kukaan voi olla oikeassa. Puhutaan halventavasti ”oikeaoppisista”. Pitäisikö meidän siis olla vääräoppisia? Vai voisimmeko kenties olla molempia yhtaikaa tai ei kumpaakaan? Eikö Totuuden Henki enää johdatakaan ”kaikkeen totuuteen”? (Joh. 16:13). Näitä kysymyksiä kannattaa pohtia. - 1 Joh. 2:15-25. -
Herran Sanan vääristelijät julistavat olevansa suvaitsevia. He eivät kuitenkaan voi suvaita totuudessa eläviä Jumalan lapsia (Jaak.1:22). On hyvä muistaa, että Jumalalla on ainoastaan yksi todellinen totuus jokaisessa asiassa. Kuinka pitkälle sitä ymmärrämme on toinen asia.
Jopa sellaisessa asiassa kuin musiikissa on olemassa Jumalan mielen mukainen tapa. Oikeaa hengellistä musiikkia on rakkaudesta Jumalaan lähtevä kiitollisuudella esitetty musiikki, jota esittävät Pyhällä Hengellä täyttyneet Jumalan seurakuntalaiset. Uskosta osaton, kastamaton ( = seurakuntaan kuulumaton) ei voi esittää hengellistä musiikkia. Samoin ei uskosta ja opetuksesta osaton ole oikeutettu puhumaan Herran Sanaa. ”Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi? Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse! Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa. Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen” (Ps.50:16-21).
OIKEA VAI VÄÄRÄ OPPI ?
7
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Raamatun oppi on oikeaoppista. Sitä tulee suosia, siis olla oikeaoppisia sekä haluta aina olla oikeassa.
- Anonyymi00002
Jos haluaa tietää mitenkä musiikki jota kuuntelemme vaikuttaa meihin niin voi katsoa
Distraction Dilemma-Musiikin vaikutus mieleen Luentoja pitää pastori Christian Berdahl. Youtube.com - Anonyymi00003
Jumalan kirjoittamat kymmenenkäskyä omalla sormellaan ovat oikeat.
Minä tulin tietämään, että kaikki mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä vähentämistä. Jumala on sen niin tehnyt, että Häntä peljättäisiin Saarn.3:14.
Ps.89:35. En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt.
1234567--- - Anonyymi00004
Aloituksessa ei kertaakaan mainittu Jeesuksen sovitustyötä ja uskoa siihen. Oletko aloittaja varma, että olet pelastavassa uskossa? Jos olet varma, miksi?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täältä löytyy siihen liittyvää videota:
https://rumble.com/user/Jeesus_on_Herra/videosPelastuneeksi luokitellaan jokainen joka on turvannut Jeesuksen saavutuksiin pelastuksenaan omien saavutustensa sijaan. Tämä käy ilmi esimerkiksi Roomalaiskirje 10:1-10 ja Efesolaiskirje 2:8-9.
Miten on, luottaako aloittaja omiin vain Jeesuksen saavutuksiin? Jeesuksen saavutuksilla tarkoitan tietysti hänen kuolemaa ja ylösnousemusta sekä hänen uskovissa, näiden kautta, vaikuttamaa muutosta.
- Anonyymi00007UUSI
Pitää pitäytyä Raamatussa. https://www.tv7.fi/arkki/parannuksen-teko-ennen-heratysta/israel-jumalan-valittu-kansa_p105604/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2176226Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1805777Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155414BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514300Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j714049- 2453717
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393442Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283259HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212976Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22439