Ilmestyykö katukuvaan ja yleisille paikoille
silmien venytyspoliisit.Jotka tarkkailevat että
ihmisten silmät eivät ole venyneet.Oikeastaan
silmien venyttämisestä ei ole kyse vaan,luomien
venyttämisestä.
Orpo tuomitsi silmien venyttelyn jyrkästi?
17
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiinalaista tuotetta en osta, jos ei ole ihan pakko. Tämä kansa rääkkää ja tappaa eläimiä järkyttävällä tavalla. Koiria keitetään ja hakataan astaloilla elävältä. Videoita löytyy. Tämä kansa, joka pitää itseään ylivertaisena, tulisi laittaa maistamaan omaa astaloaan.
- Anonyymi00015
Ourpo sahaa kaikkia linssiin.
- Anonyymi00016
Sanoitukset
Ohdakkeist' astua on orpopojan tie
Tie pitkä ja mittaamaton
Ei koskaan kotilieden lämpöön se vie
Miss' äitini kehrännyt on
Vaan aina maailmalle oudon orren alle
Lainalattialle kallistan ma pään
Mä taivasalla tanssin kohtaloni valssin
Onnestani unta nään
Mä oon orpona, mutten orjana
Miksi itkemään, kun onnest' unta nään
Tää on aarre mun, siit' on puolet sun
Tule tyttö, jaa se kanssani mun
En kuulla saa kotikuusen kuiskehia
En äitini hymyä nää
Ja taattoni tarinoita talvisia
Vaille mun arpani jää
Oon orvon osan saanut, äidin hymy laannut
Taatto manoill' maannut turvetyynyllään
Mä taivasalla tanssin kohtaloni valssin
Onnestani unta nään
Aurinko armas mun äitini on
Taattoni taivahan kuu
Ja vieraan viittoma tie lohduton
Eteeni ain avautuu
Mut nurkumatta kannan kohtaloni vamman
Murheen mennä annan, katson elämää
Mä taivasalla tanssin orpopojan valssin
Onnestani unta nään
Unteni onni on rikkauteni
Tule tyttöni kaitsijaksi sen
Ja lunnaiks luovutan rakkauteni
Jos seuraat mua elonretkelläin
Oi tule, käymme rinnan tiemme ihanimman
Sulle kaunehimman osan siitä suon
Tule kanssani ja tanssi orpopojan valssi
Onnekses maljan juon
Mä oon orpona, mutten orjana
Miksi itkemään, kun onnest' unta nään
Tää on aarre mun, siit' on puolet sun
Tule tyttö, jaa se kanssani mun
- Anonyymi00002
Arvostan purraa, että ei kommentoinut. Orpo taas alkoi opettajamaisesti neuvoa aikuisia ihmisiä.
- Anonyymi00003
Kaikkea kytätään kuin Neuvostoliitossa tai ddr:ssä. Jos sanot väärän sanan tai teet väärän ilmeen, niin olet pian linnassa. Naama pitää olla tonnin seteli -ilmeellä koko ajan.
- Anonyymi00004
Saako munaa venyttää vai pitääkö sitä pyytää anteeksi pienimunaisilta?
- Anonyymi00005
Pelottavia silmiä kinukeilla
- Anonyymi00006
Orpo venyttelee omiakin silmiään kun muiden silmät ei näe. Siksi Petteri ei tuomitse.
Mutta hei, eihän silmien venytelyssä ole mitään pahaa! - Anonyymi00007
Kaatuisi hallitus. Nähtäisiin demujen paniikki.
😂😂- Anonyymi00008
Sinä osaat ainakin kurnuttaa samaa virttä.
Riikka Purra on huomiohuora, niin kuin muutkin persut. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä osaat ainakin kurnuttaa samaa virttä.
Riikka Purra on huomiohuora, niin kuin muutkin persut.Sinäkö olet sivistynyt ihminen?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinäkö olet sivistynyt ihminen?
Ei ollut kyse sivistyksestä, vaan silmien venyttämisestä näyttääkseen aasialaiselta. Purrallahan muuten on luonnostaan hieman vinot silmät kuten Kaisa Juusollakin.
- Anonyymi00012
Vassarit hyväksyy itseltään
suorissa tv-lähetyksissä kiroilun, epäinhimillisen käytöksen, julkitehdyn paskantamisen, esarinvenyttelyt, nännit julkikuvassa, julkisten paikkojen töhrimisen, vandalismin, väkivallan, väkivaltaisen antifasismin ja muun äärivasemmistolaisen aktivismin, oikeiston systemaattisen herjaamisen ja maalittamisen, valehtelun, vihanlietsonnan, kommunismin, henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhkailun, isIamistisen terrorismin, ei tuomitse tiettyä etnistä perää olevia rikoksia ihmisyyttä kohtaan,
...mutta annapa olla, kun persulla on kravatissa pesukarhukuvio, tai Purra julkaisee matonpesukuvan, tai kun persu venyttelee silmäluomia! SKANDAALI!
Kysynpähän vaan, että onko kaksinaamaisempaa vatipäätä kuin vasemmistoIainen?- Anonyymi00017
Ei!
- Anonyymi00013
Orpo voisi koittaa löytää jostain itselleen kassit, niin ei ehkä tarvitsisi enää mennä jokaiseen wokeakkain huutokuoron maahanpolkemisiin mukaan, ja tärkeänä tuomita, jyrähtää tai ärähtää, miten wokeakkain suunnalta nyt käsketäänkin tekemään.
Pelottaa se tietysti pikkuista poikalasta jos joutuu itse wokeakkain kohteeksi, mutta on jo aika pistää niille vastaan. (Unohtui se poikien hameenkin käyttö, kun ei oikein lähtenyt leviämään kohderyhmässä). - Anonyymi00014
Maailmassa on 2080 luvulla vaan 120 miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi00018
Maailmanväkiluku on 2025 noin 8,3 miljardia ja kasvaa lähes 70 miljoonaa vuosittain…
Mihin ihmiset häviävät 2080 luvulle mennessä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2516470Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986024Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai255572Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254338Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1553576Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313385HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok283076Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2822562Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1392395