Ateismi on antanut minulle elämän viisautta ja luotettavan miehen maineen. Se on tehnyt minut rikkaaksi sekä henkisesti että maallisesti. Seksiäkin olen saanut ihan vaan ateismin avulla.
Miten sinulla on mennyt?
Mitä ateismi on antanut minulle?
19
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
anonyymit ateistit 🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Itse olen 56vee ateisti. Tuo seksihomma kyllä pitää paikkansa! Lukuista kerrat on baarista lähtenyt matkaani kuumia parikymppisiä pimuja kun olen kertonut olevani ateisti!
- Anonyymi00005
Lapsirunsaudesta päätellen seksihommat kuitenkin tehdään lestadiolaisissa sängyissä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lapsirunsaudesta päätellen seksihommat kuitenkin tehdään lestadiolaisissa sängyissä.
Meinaatko, että ateisti ei osaa käyttää ehkäisyä ja kaikki ovat saaneet vain niin monta kertaa kun on lapsiluku? 🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Meinaatko, että ateisti ei osaa käyttää ehkäisyä ja kaikki ovat saaneet vain niin monta kertaa kun on lapsiluku? 🤣
Ateistit eivät osaa muuta kuin ehkäistä järjen käytön.
- Anonyymi00003
kun olin matkahommissa ateistina niin hotellihuoneessa oli aina parijonossa naisia ovella odottamassa. onneksi asuin aina vip-huoneistossa missä oli kaksi ovea toisesta vanha potilas ulos ja toisests uusi sisään .Pakko painaa ateistin pitkin päivää hikistä hommaahan se on olla ateisti.. kirkossa poistin papit ja pääsin viineihin kiinni
- Anonyymi00004
Vähälahjaiset naiset ovat aina reidet levällään miestä leikkiville tuhkamunille. Varsinaiseen miehen työhönhän sinusta ei ikinä ole ollutkaan.
- Anonyymi00006
Varmasti paljon urpoja kaverieita!
- Anonyymi00010
Apukouluun!
- Anonyymi00007
Miksi ateisti vääntelee silmiään?????
- Anonyymi00008
Vain uskovaiset voivat väittää noin mieletöntä! Korkeintaan pyörän "kissansilmää" voi väännellä. Ihmisen silmähän lähtee paikaltaan, jos sitä rupeaa vääntelemään!
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vain uskovaiset voivat väittää noin mieletöntä! Korkeintaan pyörän "kissansilmää" voi väännellä. Ihmisen silmähän lähtee paikaltaan, jos sitä rupeaa vääntelemään!
Missillä on edelleen silmät päässä, vaikka väänteli silmiään!
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missillä on edelleen silmät päässä, vaikka väänteli silmiään!
Hän levitti! Ei väännellyt!
Vääntelemällä silmämunat lähtevät pois kupeistaan.
- Anonyymi00009
Naaman vääntely taidon!
- Anonyymi00011
En usko ateismini antaneen mitään muita kohtaan.
Itselleni se on antanut rehellisyyden minulle itselleni. Minun ei tarvitse selitellä itselleni Jumalaa mihinkään aukkoon sitä mukaan kun opin kuinka maailma ympärillämme toimii.
Ateismini on vain vahvistunut kun nähnyt kuinka teistejen on pakko valehdella niin itselleen kuin muillekin.- Anonyymi00015
Näin käy kun lukee tyhmien juttuja!
Ilman Jumalaa ei olisi yhtään mitään! - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näin käy kun lukee tyhmien juttuja!
Ilman Jumalaa ei olisi yhtään mitään!Jumalaa ei vaan missään ole,
ja silti kaikki muu on!
Ihmeellistä!!!!!
Trollolloo🎃
- Anonyymi00017
Seksiäkin, muslimit saavat sitä kymmenien neitsyiden kanssa ikuisesti, tuskin olet yltänyt samaan, käänny siis Islamiin, se sopii sinulle, sir!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3076694Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505827Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1945344Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614103Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383348Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53343HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533254Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112262Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381125