Olen ostanut taktorin ja fiskarssin auran.
Voisiko joku kertoa paljonko saan tukea , nuoren viljelijän sellaista, se oli jossain mainittu... olen ajatellut viljelli sokerijuurikasta. Olen tässä vimppelissä keskustassa.
Olen aloittava
Maanvijelijän tuki !
7
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Noilla kamppeilla on hyvä aloittaa maanviljely,pelto sinulta enää puuttuu mutta se on vaan haitta,ei este.
- Anonyymi00002
Pelto on isän.
- Anonyymi00003
Muista että se pelto pitää olla 3 ha suuruinen ennenkuin saa tukia.Tuo on hatunnoston arvoinen uutinen että kirkonkylästä löytyy tällainen esimerkillinen nuori jolla on oma traktori ja aurat sekä maauskoa ja rohkeutta alottaa viljely ja vielä sokerijuurikkaalla,ottakaa ventturat oppia.
- Anonyymi00004
Kannattaa miettiä tarkkaa että mitä alkaa viljelemään. Suosittelen että jos kessuja alat viljelemään niin ei ainakaan ole kilpailua eikä ylitarjontaa.
- Anonyymi00005
Ennemmin perunaa kun löytyy lähes toimiva jauhotehdas keskellä metropolia.
- Anonyymi00006
Ei kannata mutta noilla eväillä pääset jo kunnanvaltuustoon tai kunnajohtajaksi heittämällä ja olet heti siellä kaikissa lautakunissa päättämässä tärkeimistä asioista kuten saarikenttä ja Vedon rahoittamisesta. Muista pysyä kaidalla tiellä ja käydä aina aamuisin pesäpallo museossa ja Pullavassa kahvilla.
- Anonyymi00007
Koska kunnassa on näin tulevaisuuteen luottavia ja aloitekykyisiä henkilöitä niin ehdottaisin että aloittaja valitaan kunnanvaltuustoon suoraan ilman vaalia.Ehdotusta ei tarvinne enempää perustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128