Olen ostanut taktorin ja fiskarssin auran.
Voisiko joku kertoa paljonko saan tukea , nuoren viljelijän sellaista, se oli jossain mainittu... olen ajatellut viljelli sokerijuurikasta. Olen tässä vimppelissä keskustassa.
Olen aloittava
Maanvijelijän tuki !
9
521
Vastaukset
- Anonyymi00001
Noilla kamppeilla on hyvä aloittaa maanviljely,pelto sinulta enää puuttuu mutta se on vaan haitta,ei este.
- Anonyymi00002
Pelto on isän.
- Anonyymi00003
Muista että se pelto pitää olla 3 ha suuruinen ennenkuin saa tukia.Tuo on hatunnoston arvoinen uutinen että kirkonkylästä löytyy tällainen esimerkillinen nuori jolla on oma traktori ja aurat sekä maauskoa ja rohkeutta alottaa viljely ja vielä sokerijuurikkaalla,ottakaa ventturat oppia.
- Anonyymi00004
Kannattaa miettiä tarkkaa että mitä alkaa viljelemään. Suosittelen että jos kessuja alat viljelemään niin ei ainakaan ole kilpailua eikä ylitarjontaa.
- Anonyymi00005
Ennemmin perunaa kun löytyy lähes toimiva jauhotehdas keskellä metropolia.
- Anonyymi00006
Ei kannata mutta noilla eväillä pääset jo kunnanvaltuustoon tai kunnajohtajaksi heittämällä ja olet heti siellä kaikissa lautakunissa päättämässä tärkeimistä asioista kuten saarikenttä ja Vedon rahoittamisesta. Muista pysyä kaidalla tiellä ja käydä aina aamuisin pesäpallo museossa ja Pullavassa kahvilla.
- Anonyymi00007
Koska kunnassa on näin tulevaisuuteen luottavia ja aloitekykyisiä henkilöitä niin ehdottaisin että aloittaja valitaan kunnanvaltuustoon suoraan ilman vaalia.Ehdotusta ei tarvinne enempää perustella.
- Anonyymi00008
Sen oon tietänyt että Eu tukien kannalta pitää olla tietty määrä maatalousopintoja suoritettuna. Muuta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899