Katso Perjantaidokkari YLE Areenasta.
https://areena.yle.fi/1-72691293
Mies tuli uskoon ja liittyi helluntaiseurakuntaan.
17
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kastettiin järvessä.
- Anonyymi00002
TV7:lla helluntailainen nainen kertoi, että alkoi hokemaan kokouksissa kolmea keksimäänsä outoa sanaa kiihtyvällä tahdilla. Arvostus kasvoi huomattavasti siinä seurakunnassa, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi00003
Heluntailiike on Amerikanlahko, mitä tuotiin Suomeen 100 v.sitten kun Norjalainen Olsenin pastori oli ahkerana ja perusti tänne 40 ens.hell.srk.
Pojat tykkäsi kovasti siitä pastorista. - Anonyymi00004
Pakkovauvakastetuilta menee hermot, kun joku tulee uskoon ja menee kristittyjen upotuskasteelle.
Tämä on raamatullista.- Anonyymi00005
Käännynnäiskaste harhaoppiseksi helluntailaiseksi on pelkkä vesikaste, eli proselyttikaste.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käännynnäiskaste harhaoppiseksi helluntailaiseksi on pelkkä vesikaste, eli proselyttikaste.
Raamattu varoittaa liittymästä ns. vapaiden suuntien lahkoihin.
2. Piet. 2:19
ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on. - Anonyymi00009
Useamman kerran kylvetetylä menee hermot kun kristityt kastavat lapsensa ja opettavat heille Raamattua
Siksi useamman kerran kylvetetty haluaa tappaa uskovia - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä minä tulin ensin uskoon. Sitten uskovaisena menin helluntaiseurakuntaan ja otin parin kuukauden jälkeen kasteen. Usko on kestänyt 49 vuotta.
- Anonyymi00007
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.
- Anonyymi00008
Jenkkilahkot eivät ole mitään Nasaretinlahkoja!
- Anonyymi00010
Luterilaisuus on katolisen kirkon lahko.
Kuka antoi katoliselle kirkolle käskyn murhata miljoonia anabaptisteja keskiajalla. Oliko se Saatana, kirkon korkein viranhaltija. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luterilaisuus on katolisen kirkon lahko.
Kuka antoi katoliselle kirkolle käskyn murhata miljoonia anabaptisteja keskiajalla. Oliko se Saatana, kirkon korkein viranhaltija.Luterilaisuus ei kuulu tähän keskusteluun mitenkään
Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00012
Helluntailaisten kristityille tekemä anabaptistinen uudestikaste eli anabaptismi on paha hengellinen synti, jossa pilkataan Isää ja Poikaa ja Pyhää Henkeä, jonka nimiin on lapsena kastettu.
Helluntailaisuus ei muutu terveeksi kristinuskoksi lapsena saatua kristittyjen kastetta herjaamalla.
Murhamiehet ja valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa, vaikka olisivat kastettu lapsena kristityiksi.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00013
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]
Helluntailainen nimimerkki "Mohikaani27" herjasi työkseen lapsien saamaa pyhää kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Nyt tyyppi on kuulemma potkaissut tyhjää.
Gal. 6:7
Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. - Anonyymi00014
Kannattaako vasemmisto median juttuja uskoa.
Niin pettäö itseään ja taistelee ilmaan hosuen. - Anonyymi00016
Nyt vasemmistomedia valehteee uskosta, että ihmiset hurahtaisivat niihin ja alkaisivat käyttäytyä tosi omituisesti tosiaan herjaten ja syyttäen mitä ihmeellisimmistä asioista.
Ei riitä että hallitus kiistelee luomien vääntelystä, vaan halutaan että koko kansa menee sekaisin.
Ei pidä luottaa vasemmistomediaan, vaan kaikki on juuri päinvastoin. Väki eroaa kirkosta eikä pidä Jumalaa totena, vaan jotain omia sepustuksia joita itse keksineet eikä mitään median juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841