Purra tykitti Tuppuraiselle ja sivalsi:
– Jos itse olisi käynyt Euroopassa tuhoamassa sellaisen määrän miljardeja Uniper- kaupoissa ja seikkailuissa ehkä olisi hieman tarkempi sanoissani täällä.
Tuppurainen toimi Sanna Marinin (sd) hallituksen eurooppa- ja omistajaohjausministerinä, kun valtion enemmistöomistama Fortum myi Uniperin isolla tappiolla Saksalle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011669579.html
Tuppurainen ja Uniperin hukatut miljardit
20
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomi ensin -ajattelu onkin Tuppuraisen mukaan vahingollista!
- Anonyymi00006
" ensin minä, sitten muumaalaiset sen jälkeen suomalaiset", sanoi Tupuurainen.
- Anonyymi00007
Eikä tuppu ajattele edes eliitti Ensin .
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
" ensin minä, sitten muumaalaiset sen jälkeen suomalaiset", sanoi Tupuurainen.
Juuri näin
- Anonyymi00005
"Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista.”
Uuden Suomen haastattelussa 2020
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/00553fcc-bc74-4ded-9a37-4a28b00ba45b
Ministeri Tytti Tuppurainen nousi ”elämänsä virheen” partaalta Suomen etujen vartijaksi – ”Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista” - Anonyymi00008
Mul oli 12 mrd euroa taskussa vaan
t. Tytti sdp - Anonyymi00009
Onneksi oikeisto hallitukset olleet viimeiset 20 vuotta paitsi Martinin punaliha hallitus oli tosi välis .
- Anonyymi00014
Tämän päivän uniper pörssiarvo jotain 20 miljaardia?
Tytti pelasti Saksan SDP röjkäletappiolta..olisivat joutuneet nostaa kaasun hintaa
kuluttajille! Sehän ei saksalaisille kotitalouksille käynyt!
Kiitos Tytti ja sosiaalidemokratia! Tästäkin.!!
Mutta jatketaan persujen haukkumisella,,ja trumppiaakin voi haukkua,,muistakaa kuitenkin
case BBC!! Joutuu vääristelystä ja valheesta maksumieheksi.!.ja menettää poliittisen virka paikan (paitti Suomessa)!- Anonyymi00019
Tytti pelasti Fortumin konkalta.
- Anonyymi00016
Nki
- Anonyymi00017
SDP pelaa Suomalaisten rahat ulkomaille. Tämän näytti Tytti
- Anonyymi00018
Purra ei muista kuinka Univet olisi vienyt Suomen kaikki varat jos sitä ei olisi hukattu pois.
- Anonyymi00020
- Anonyymi00021
Sdp talousosaaminen on nähty. Velaksi ja muut maksaa
- Anonyymi00022
Antti vähät välittää Suomesta
- Anonyymi00023
"miten myydä valheet kansalle" SDP on tässä
haka - Anonyymi00024
Jos sen päästää päättämään Suomi on konkursissa
- Anonyymi00025
Lisää pakolaisia on SDP:n agenda
- Anonyymi00026
tätä on demari normaali päivä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f54e6ec8-686b-42ef-b6a6-4309434676c5
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520