Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

Anonyymi-ap

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia.

Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellisia rasisteja löytyy kehitysmaalaisten parista, varsinkin muslimien. He eivät vaan itse ymmärrä olevansa rasisteja, koska heidän kotimaissaan rasismi on täysin normaalia ja ikiaikainen ilmiö.

480

9014

22Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koraanikin on rasistinen kirja.

• Anonyymi00003

Ja pahasti.

• Anonyymi00007

Koraani on muuten maltillisempi kuin Raamattu!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hakutulos
        saatana:ut:x
        1. Matt. 4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman."

2. Matt. 12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?

3. Matt. 16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

4. Mark. 1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

5. Mark. 3:23 Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksilla: "Kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan?

6. Mark. 3:26 Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.

7. Mark. 4:15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.

8. Mark. 8:33 Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

9. Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.

10. Luuk. 11:18 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

11. Luuk. 13:16 Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä?"

12. Luuk. 22:3 Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.

13. Luuk. 22:31 Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;

14. Joh. 13:27 Ja silloin, sen palan jälkeen, meni häneen saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian".

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos
        1. Matt. 4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman."

2. Matt. 12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?

3. Matt. 16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

4. Mark. 1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

5. Mark. 3:23 Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksilla: "Kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan?

6. Mark. 3:26 Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.

7. Mark. 4:15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.

8. Mark. 8:33 Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

9. Luuk. 10:18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.

10. Luuk. 11:18 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

11. Luuk. 13:16 Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä?"

12. Luuk. 22:3 Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.

13. Luuk. 22:31 Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;

14. Joh. 13:27 Ja silloin, sen palan jälkeen, meni häneen saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian".

Pieni näyte Raamatusta!

• Anonyymi00012

Jos mietitään erilaisia mt-ongelmia, niin taitaa se skitsofrenia olla siellä häntäpäässä, eli kaikkea muuta on enemmän.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

UT ei ole lainkaan rasistinen .

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Raamattu on K-18-kirja.

Miten ottaa vakavasti opus, jossa naimakaupatkin maksettiin esinahoilla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

💩💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi00044
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Montako kertaa olet lukenut Koraania?Et yhtään kertaa.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pieni näyte Raamatusta!

Saisiko tänne myös pienen näytteen Aku Ankasta?

• Anonyymi00067

Koraanissa on liian kovaa paperia siihen yhden toimenpiteen suorittamiseen.....

• Anonyymi00073
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Uskovainen.....

• Anonyymi00074
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Huuhaa kirja.

• Anonyymi00121

RASISMI ON VAAN TYHMÄSSÄ PÄÄSSÄ.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Buahahaa! Älä viitsi.

• Anonyymi00124

Satukirja.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ota lääkkees vassu.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Heittääkö sulla päässä?

• Anonyymi00128
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos mietitään erilaisia mt-ongelmia, niin taitaa se skitsofrenia olla siellä häntäpäässä, eli kaikkea muuta on enemmän.

Vasemmistolaisilla on tutkitusti paljon mt-ongelmia.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jep.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Raamattu on K-18-kirja.

Kuka sitä lukee.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00044 kirjoitti:

No eihän vassu sellaista lue.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00121 kirjoitti:

RASISMI ON VAAN TYHMÄSSÄ PÄÄSSÄ.

Se on kaikkien päässä.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Kylläpäs siinä taas kirosanat raikas.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko? Koraanihan tais yllyttää tappamaan kaikki vääräuskoiset.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00019 kirjoitti:

niinkö?
        Muhammed
        Kävi valloitussotia, salamurhautti ihmisiä ja ryösteli karavaaneja18.
        Tapatti vääräuskoiset.
        Tappoi vihollisensa, ja häntä palveltiin.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Raamattu on K-18-kirja.

Tälläisen kommentin kirjoittaja ei ole ymmärtänyt mikä ja millainen Raamattu on. Vanha Testamentti kertoo juutalaisen kansan elämästä ja on enemmän historian kirja. Uusi Testamentti kertoo Jeesuksesta joka syntyi Vapahtajaksi ja vapautti myös Vanhan Testamentin juutalaisesta kulttuuriympäristöstä.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pieni näyte Raamatusta!

Poliisin tilastojen mukaan viharikokset suomalaisia kohtaan ovat kasvaneet räjähdysmäisesti. Kyse on lähinnä mamujen harjoittamasta rasistisista väkivaltaisista viharikoksista suomalaista kansanryhmää kohtaan, erityisesti naisia kohtaan.

Viranomaisten pitäisi puuttua asiaan nopeasti ja vahvalla toiminnalla. Valtion ensisijainen tehtävä on suojata kansalaisiaan.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hohohhooooo.....pelle.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Koraani on vihakirja.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00051 kirjoitti:

No lue ihan persuja.

• Anonyymi00191
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Näköjään..

• Anonyymi00192
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Wigipedia.Rasimi.?
        Mt.Psygologia.Fi.?

• Anonyymi00194
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paskan mariat t. Jahve

• Anonyymi00213

"Anonyymi00001
        2025-12-17 10:23:0
        Koraanikin on rasistinen kirja."
        ----------
        Koraani tunnustaa jeesuksen.
        Talmud ei sitä tee.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Saatana on muuten samalla lailla erisnimi, jos kirjoitat jumala-sanankin isolla alkukirjaimella.

Eli Saatana, Jumala, ja Jeesus.

Koska jumalia on monia, joka uskontokunnalla omansa, niin se ei näinollen olekaan erisnimi ja siksi se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Eli saatana, jumala ja Jeesus.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Poliisin tilastojen mukaan viharikokset suomalaisia kohtaan ovat kasvaneet räjähdysmäisesti. Kyse on lähinnä mamujen harjoittamasta rasistisista väkivaltaisista viharikoksista suomalaista kansanryhmää kohtaan, erityisesti naisia kohtaan.

Viranomaisten pitäisi puuttua asiaan nopeasti ja vahvalla toiminnalla. Valtion ensisijainen tehtävä on suojata kansalaisiaan.

On muuten tosi hyvin sanottu!

• Anonyymi00234
        Anonyymi00190 kirjoitti:

No lue ihan persuja.

Mielelläni👍

• Anonyymi00237
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

On teillä hihhuleille vaikeaa. Raamattu tyynyn alla naidessakin.

• Anonyymi00240
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Ota lääkkees vassu.

Ootko lukenut juntti ? Vai meneekö ääripersun arvaksella taas ?

• Anonyymi00242
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Kuka sitä lukee.

Öyhöt.

• Anonyymi00245
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Öyhöt.

Persut ei kuulu suomalaiseen yhteiskuntaan.

• Anonyymi00246
        Anonyymi00245 kirjoitti:

Persut on satanismia , natsisatanismia kuten Hitler ja nyt siis nämä uusnatsit.

mm Halla -aho on sanonut että keskitysleirien ihmisuhrit oli holo-hölinää.

• Anonyymi00247
        Anonyymi00246 kirjoitti:

Persut on satanismia , natsisatanismia kuten Hitler ja nyt siis nämä uusnatsit.

mm Halla -aho on sanonut että keskitysleirien ihmisuhrit oli holo-hölinää.

Persut on maailman tyhmimpiä ja väkivaltaisimpia ihmisiä?

RKP ohjailee tuota sakkia, mm Halla-aho on aatelissukua Bergroth, jne... RKP on perinteisesti rotupuhtaus-aatteensa eli hitleriläisyytensa mukaisesti leimannut suomalaisia mongoleiksi, turkkilaisiksi (tataareiksi), venäläisiksi, siperialaisiksi tai itä-eurooppalaisiksi-

JA TÄMÄ NYT MENEILLÄÄN OLEVA PERSUJEN MEDIA-TEMPPUILU ON VAIN RKP:n tekemää OHJELMOITUA RASISMIN LEVITTÄMISTÄ SUOMALAISIA VASTAAN ja RKP:n tekemää SUOMALAISTEN LEIMAAMISTA MONGOLEIKSI, jossa RKP käyttää apupuoluettaan persuja.

• Anonyymi00248
        Anonyymi00247 kirjoitti:

RKP ohjailee tuota sakkia, mm Halla-aho on aatelissukua Bergroth, jne... RKP on perinteisesti rotupuhtaus-aatteensa eli hitleriläisyytensa mukaisesti leimannut suomalaisia mongoleiksi, turkkilaisiksi (tataareiksi), venäläisiksi, siperialaisiksi tai itä-eurooppalaisiksi-

JA TÄMÄ NYT MENEILLÄÄN OLEVA PERSUJEN MEDIA-TEMPPUILU ON VAIN RKP:n tekemää OHJELMOITUA RASISMIN LEVITTÄMISTÄ SUOMALAISIA VASTAAN ja RKP:n tekemää SUOMALAISTEN LEIMAAMISTA MONGOLEIKSI, jossa RKP käyttää apupuoluettaan persuja.

Rotu-oppien mukaan suomalaisia leimataan pohjoismaissa myös eskimoiksi.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00248 kirjoitti:

Rotu-oppien mukaan suomalaisia leimataan pohjoismaissa myös eskimoiksi.

Sursilli-suku on kultti, joka hallitsee suomea, ilmeisesti RKP on mukana siinä?

Tuo kultti ohjailee kaikkea Suomessa ja määrää, kaiken mitä Suomessa tapahtuu, salaseurojensa ja kultti-toimintansa kautta esim rotarit vapaamuurarit, martta-kerhot, leijonat, kokoomus, kepu, SPR-punainen risti, sote-alueet, sote-palvelut, liike-elämä, posti, jne...

• Anonyymi00251
        Anonyymi00247 kirjoitti:

Persut on vaara.

• Anonyymi00252
        Anonyymi00251 kirjoitti:

Persut on vaara.

Missä persu, siellä ongelma.

• Anonyymi00253
        Anonyymi00252 kirjoitti:

Missä persu, siellä ongelma.

Tynkkynen on kinkkinen?

• Anonyymi00254
        Anonyymi00245 kirjoitti:

Alotus siis persurasisti tekee rasistisen aloituksen joka on rasistinen vihapuhe ja viharikos rasismia, ja samalla väittää että rasismia ei ole.

Tämäkin on jopa ihan yleistä natsipersuissa, he valehtelee kansalle että rasismia ei ole vaikka tekevät koko ajan rasistirikoksia.

• Anonyymi00255
        Anonyymi00254 kirjoitti:

Alotus siis persurasisti tekee rasistisen aloituksen joka on rasistinen vihapuhe ja viharikos rasismia, ja samalla väittää että rasismia ei ole.

Tämäkin on jopa ihan yleistä natsipersuissa, he valehtelee kansalle että rasismia ei ole vaikka tekevät koko ajan rasistirikoksia.

Mamut ei edes tajua että jos joku ärtynyt suomalainen haukkuu kaikkia, mutta kun kohdalle sattuukin eteen sitten mamu, se onkin sitten rasismi-rikos?

• Anonyymi00268
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Luepa koraanin suuria, joissa vääräuskoiset pitää tappaa, heille voi/ pitää valehdella ( vert. Arafat) .
        Myös juutalaiset pitää hävittää, ajaa mereen ( israelissa) ja vielä, shiiamuslimitkin tulee hävittää.
        Naisilla ei ole mitään oikeuksia.

Tästä kaikkea maltillisempi koraani pitää sisällään ja paljon muuta.

• Anonyymi00281

Persujen trollitehdas yrittää selitellä persujen rasismia syyttämällä muita.

• Anonyymi00282
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Voitko pistää asiasta vaikka linkin kiitos?

• Anonyymi00283
        Anonyymi00253 kirjoitti:

Tynkkynen on kinkkinen?

Pöllönsilmä 🦉💦

• Anonyymi00300
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Saatana on muuten samalla lailla erisnimi, jos kirjoitat jumala-sanankin isolla alkukirjaimella.

Eli Saatana, Jumala, ja Jeesus.

Koska jumalia on monia, joka uskontokunnalla omansa, niin se ei näinollen olekaan erisnimi ja siksi se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Eli saatana, jumala ja Jeesus.

Ja mitään näistä ei ole olemassa...

• Anonyymi00303
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Koraani on vihakirja.

Onko, mistä kohtaa?

• Anonyymi00309
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Totuusha on ihan toisenlainen.
        Persujen mielestä "vassuilla on mt-ongelmia", koska
        todellisuudessa persuissa on paljon uskomatonta
        sivistymättömyyttä ja sellaisia kyvyttömyyksiä
        nimenomaan päässä/ajattelussa, joka ajaa
        alas Suomen kulttuuria ja nyt se kyvyttömyys on
        naamanvääntälykuvien takia muuttunut sellaiseksi,
        että persut pilaavat mainettaan rankasti - ei enää
        vain Suomessa - vaan MAAILMANLAAJUISESTI.
        Hävettää, että meillä täällä Suomessa on
        tuollainen puolue kuin PS.
        PS:llä on VAKAVIA ONGELMIA!
        Siitä kärsii koko Suomi!
        Hävetkää, persut!

• Anonyymi00310
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Wigipedia.Rasimi.?
        Mt.Psygologia.Fi.?

Joo onhan wikipediassa toki paljon rasismia.

• Anonyymi00341
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ai jaa? Kerro yksikin kohta raamatusta jossa hyväksytään sellaisen surmaaminen joka ei usko raamatun Jumalaan? Koraanissa suorastaan kehoitetaan tappamaan vääräuskoiset jotka eivät käänny Islaminuskoon. Olet taas näitä jotka heittelee näitä läppiä, etkä ole edes lukenut koraania, tosin alkuperäistä ja ainoaa oikeaa koraania ei ole lukeneet kuin 20% islaminuskoisista, ja siihenkin on selkeä syy.

• Anonyymi00343
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pieni näyte Raamatusta!

Irti asiayhteydestä, ja siinäkään ei Jeesus kehoittanut ketään tappamaan sellaista joka ei häneen usko. Tuo Juudaksen kohdan tiedämme kaikki, hän kavalsi Jeesuksen joka oli siis jo ennustettu, ja Juudas tappoi itsensä, ei Jeesus kehoittanut ketään opetuslapsistaan surmaamaan edes kavaltajaa, vaan salli Juudaksen sen tehdä itse koska hän oli jo kadotukseen tuomittu. Koraanissa kerrotaan selvästi että vääräuskoiset tulkoot surmatuksi miekalla, siksi Isis suosi miekkaa teloituksissa. Vähän on erilaiset opit näissä kirjoissa.

• Anonyymi00361

Kaikki uskonnot ovat syrjiviä uskontoja.
        Kaikki lahkot Suomessakin ovat alistavia ja aivopeseviä. Myös virallinen ev.lut.
        Harva ymmärtää mitä tarkoittaa teologi.

• Anonyymi00363
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hakutulos

Grimmin sadut, osa 1.

• Anonyymi00364
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Yhtä epäseelviä on Suomen laki ja Raamattu.
        Eihän niissä maissa voi olla kristinuskoa. joissa ei kasva omenoita.
        Monen tieto Ramatusta on omena, kylkiluu ja viikunanlehti.
        Tietenkin sen lisäksi että nainen on alempiarvoinen kuin mies.
        Uskonnot on tehty alistamaan toisia ihmisiä.
        Diktatuurikin on eräänlainen uskonto.

• Anonyymi00365
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Ja palaakin huonosti.

• Anonyymi00367
        Anonyymi00341 kirjoitti:

Ai jaa? Kerro yksikin kohta raamatusta jossa hyväksytään sellaisen surmaaminen joka ei usko raamatun Jumalaan? Koraanissa suorastaan kehoitetaan tappamaan vääräuskoiset jotka eivät käänny Islaminuskoon. Olet taas näitä jotka heittelee näitä läppiä, etkä ole edes lukenut koraania, tosin alkuperäistä ja ainoaa oikeaa koraania ei ole lukeneet kuin 20% islaminuskoisista, ja siihenkin on selkeä syy.

Kristinuskoa levitettiin ristiretkeläisten toimesta tappamalla ja kiduttamalla ympäri E
        urooppaa.
        Inkvisiitorit olivat entisajan kiduttajia.
        Englannin historiakin kertoo mikä sija uskonnolla on ollut kuninkaan tai kuningattaren politiikassa.

• Anonyymi00368
        Anonyymi00364 kirjoitti:

Yhtä epäseelviä on Suomen laki ja Raamattu.
        Eihän niissä maissa voi olla kristinuskoa. joissa ei kasva omenoita.
        Monen tieto Ramatusta on omena, kylkiluu ja viikunanlehti.
        Tietenkin sen lisäksi että nainen on alempiarvoinen kuin mies.
        Uskonnot on tehty alistamaan toisia ihmisiä.
        Diktatuurikin on eräänlainen uskonto.

Rapakon takana Trump ja republikaanit pääsi ääriuskovaisten tuella valtaan lupaaamalla näille verovapauden.
        Nämä aviorikkojat ja talousrikolliset teeskentelee uskovaisia julkisuudessa ja yrittävät huonontaa naisten asemaa.
        Tämän uskonnon varjolla viedään sananvapaus ja ihmisten tasa-arvo.

• Anonyymi00383
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Raamattu ei sentään käske tappamaan vääräuskoisia, eikä kivittämään ketään. Taas tuli esille, ettei tosiaankaan 99% ihmisistä pysty sisäistämään oikeasti sitä rasismin käsitettä.

• Anonyymi00393
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Ota lääkkees vassu.

Persupölö se naamaansa vääntelee🤣

• Anonyymi00397
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Kuka sitä lukee.

Voi kuunnella youtubeesta.luukkaan evankelliumi lluettuna. Löytyy. Näin ) oulun aikaan sopiva kuunneltavaa. Saa kääännettyä aivot pois Ms Suomiskandaalista. Se alkaa jo tökkimään. Kuinka sä jaksat noin revitellä? Reeepe?

• Anonyymi00398
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Joo masennusta, persoonalliiisuushäröjä

• Anonyymi00399
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Sursilli-suku on kultti, joka hallitsee suomea, ilmeisesti RKP on mukana siinä?

Tuo kultti ohjailee kaikkea Suomessa ja määrää, kaiken mitä Suomessa tapahtuu, salaseurojensa ja kultti-toimintansa kautta esim rotarit vapaamuurarit, martta-kerhot, leijonat, kokoomus, kepu, SPR-punainen risti, sote-alueet, sote-palvelut, liike-elämä, posti, jne...

Kepu. Ehdottomasti. Nyt tarvitaan kokenut kansakunnan pelastaja: paavo Väyrynen pääministeriksi. Äänestä paavoa.

• Anonyymi00400
        Anonyymi00254 kirjoitti:

Ettet vain ole rrasistinen perussuomalaisia kohtaan?

• Anonyymi00404
        Anonyymi00309 kirjoitti:

Totuusha on ihan toisenlainen.
        Persujen mielestä "vassuilla on mt-ongelmia", koska
        todellisuudessa persuissa on paljon uskomatonta
        sivistymättömyyttä ja sellaisia kyvyttömyyksiä
        nimenomaan päässä/ajattelussa, joka ajaa
        alas Suomen kulttuuria ja nyt se kyvyttömyys on
        naamanvääntälykuvien takia muuttunut sellaiseksi,
        että persut pilaavat mainettaan rankasti - ei enää
        vain Suomessa - vaan MAAILMANLAAJUISESTI.
        Hävettää, että meillä täällä Suomessa on
        tuollainen puolue kuin PS.
        PS:llä on VAKAVIA ONGELMIA!
        Siitä kärsii koko Suomi!
        Hävetkää, persut!

Paavo eduskuntaan. Mies töihin paavoa odottaa miehen mittainen homma. Maa on hajaannuksen tilassa tarvitaan:,no. Paavo. näyttämään Suomelle suuntaa

Vaalit on jo ovella. Paavo. Kers. Väyrynen (kesk.) eduskuntaan! (Jaksaa, jaksaa) vielä kerran, paavo. Kansa on ansainnut,no. Paavo Väyrysen!ee

• Anonyymi00409
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Näytä tutkimus, jonka tunnet!

• Anonyymi00414
        Anonyymi00268 kirjoitti:

Luepa koraanin suuria, joissa vääräuskoiset pitää tappaa, heille voi/ pitää valehdella ( vert. Arafat) .
        Myös juutalaiset pitää hävittää, ajaa mereen ( israelissa) ja vielä, shiiamuslimitkin tulee hävittää.
        Naisilla ei ole mitään oikeuksia.

Tästä kaikkea maltillisempi koraani pitää sisällään ja paljon muuta.

Ut, apostolien e e e teott luvvvut 1-5. Raffia tekStiä

• Anonyymi00440
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Raamattu on K-18-kirja.

Ja raamatullisissa Mooseksen kirjoissa HOMOT käsketään kivittämään kuoliaaksi.

Mitäs Tynkkys-nytkyttelijät tähän?

• Anonyymi00441
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Eikäkö Mäluen vaa TOORAA.

• Anonyymi00443
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Toora on sopivan notkea käärittäväksi rullalle ja työnnettäväksi perSuun.

• Anonyymi00453
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi sitten ovat yliedustettuina rikoksissa?

• Anonyymi00455
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pieni näyte Raamatusta!

Ihan ok. Ei ollut vääräuskoisten järkyttävästä kohtelusta, kuten islamissa.

• Anonyymi00464
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pieni näyte Raamatusta!

Heikki,mitä tänään tulee Telkusta?-Elekieltä tähänpäivään ja Tenava tuokio suomalaisittain.Mitä muuta?-Loput onkin sitten tostuvia uusintoja!

• Anonyymi00473
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mutta kristilliset kirkot ovat vuosisatoja kohdelleet muulla tavalla uskovia ja uskonnottomia ilmiselvästi rasistisesti.

• Anonyymi00474
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Satukirja.

Molemmat ovat lähes puhdasta fiktiota.

• Anonyymi00499
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Mikä mahdollinen instanssi on tämän tutkimuksen tehnyt? Voisitko kertoa lähdettä? Kyllä asia on niin että suurimmat mt- ongelmat ovat siellä korkean elintason päässä ( kalliit huumeet, lääkkeet, alkoholi jne. ) Tästä on ollut ikävää uutisointiakin...korkean profiilin hoitoloita ja psykiatrien asiakaskuntaa ei ole jostain syystä julkisesti tilastoitu? Hys ... hys ... kun taas tavan tallaajan vaivat ovat kaikkien luettavissa vielpä paisuteltuna ....

• Anonyymi00504

Siksikö siis te perSut sitä tavailetta?

• Anonyymi00510

• Anonyymi00517
        Anonyymi00223 kirjoitti:

On muuten tosi hyvin sanottu!

Tosi hyvin sanottu joo. Paitsi ei mitään lähteitä tms. Samaa mielipidettä olevat öyhöttää ja eri mielipidettä olevat öyhöttää. Aivan turha paskakommentti se oli niinkuin nämä muutkin.

• Anonyymi00524
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hui hai:)) No Koraanissa, Mohammatti lensi aasilla kuuhun :))
        Onhan sekin :))
        Tiedätkö edes miten tämä lahko perustettiin?
        Ei ole mitään hyvää kerrottavaa siitä.
        Tappamalla ja raiskaamalla,sekä lapsen Aishan 6v vaimoksi ottamalla ja yhtymällä.

• Anonyymi00002

Mamut nauraa näille rasisti höpinöille.

• Anonyymi00010

Mamut on ihmisiä, suomalaiset on... keksi ite! ;))

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et siis ole ihminen?

• Anonyymi00331
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et siis ole ihminen?

persut näkee jotain kommunisteja kaikkialla ja kaikessa...me muut taas näemme rasismia aina kun persuja näkyy?: https://2cm.es/1guju

• Anonyymi00366
        Anonyymi00010 kirjoitti:

. . kuvista päätellen "onnellisia"

• Anonyymi00384
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihninen joka ei tee virheitä ei tavallisti lue oppikirjoja eikä tee muutakaan.

• Anonyymi00004

Vihervassareita ja kommunisteja kaikkialla näkevät ihmiset ovat vielä tyhmempiä. Valitettavan moni heistä lääkitsee itseään päihteillä ja tyhmällä äärioikeiston propagandalla.

• Anonyymi00011

Vassuja on 60% N veri Neukkarista.

• Anonyymi00017

No vihervassareita on sellaiset vajaat 20%, ja komuja on jonkun verran.

Revi siitä.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Revi siitä.

Eikö demarit ole vassuja

• Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Eikö demarit ole vassuja

Jos tulisi sisällissota, he ovat rintamalinjojen samalla puolella vihreiden vasemmistoliiton kanssa.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Eikö demarit ole vassuja

Molemmat nuo ovat maahanmuuttajapuolueita.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Revi siitä.

Näin on.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Molemmat nuo ovat maahanmuuttajapuolueita.

Eikä muutu.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Eikö demarit ole vassuja

Eim ole Demarit on Sosialisteja.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Eikö demarit ole vassuja

Wigipedia.?

• Anonyymi00243

Aivan niin. Lopulta päätyvät hourulalaan.

• Anonyymi00488

Ihan neutraalina sivuhuomio, vassarit ovat kyllä melkein joka maassa se näkyvin ja ÄÄNEKKÄIN joukko jotka kyllä huomataan. Ne ovat yleensä myös vassareita jotka juonittelevat tavis-kansalaisia vastaan. Vassarit myös usein fanittavat kommarimaita ja kantavat punalippua. Että siinä suhteessa aloituksessa ei ole mitään vikaa.

• Anonyymi00005

Rasismia ei missään, erityisesti Afrikkalaisia ja lähi-itäläisiä kohtaan ei näkevät ovat maailman tyhmimpiä ihmisiä.

• Anonyymi00013

Käytännössä rasismi on tarkoitettu rikollisille ja niitä riittää tulivat kumiveneillä eurooppaan.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Käytännössä rasismi on tarkoitettu rikollisille ja niitä riittää tulivat kumiveneillä eurooppaan.

Kyllä.

• Anonyymi00016

Kuitenkin Suomessa asuvat ihonväriltään erilaiset ihmiset kokevat sitä olevan. Tuntemattomat huutelevat julkisissa liikennevälineissä. Jos on ulkomaalainen nimi, ei kutsuta edes työhaastatteluun. Tästä on tehty useita kokeitakin, kun esim. vaihdettiin saman CV:n hakijan nimeksi suomalainen nimi, kutsu tuli. Koska ihminen oli koulutettu, Suomessa syntynyt ja ksavanut. Ei kieliongelmia, ei muita kuin isän sukunimi.

Jos rasismia ei olisi, noilla asioilla voisi heittää läppää. Kun sitä on, miksi lisätä bensaa liekkeihin? Miksei voi käyttäytyä asiallisesti? Ihan ilman että siihen pitää puuttua.
      Kuka oikeasti kehtaa kulkea niin laput silmillä että sanoo ettei Suomressa esiinny muukalaisvihaa? Matu = maahan tunkeutuja. Oletko mmiettinyt kuka on niin nolo että käyttää kaikista muualla syntyneistä vihamielistä ilmaisua? Oletko se sinä? ja miksi?

• Anonyymi00020

Matu - luvatta Suomeen tunkeutunut turvapaikanhakijan nimikkeellä.

• Anonyymi00021

Voi voi, kyllä sitä rasismia on näiden maahanmuuttajienkin taholta, koettu on, huutelua syljeskelyä ja tönimistä. En silti syyllistä kaikkia mutta voisivat itsekin (osa) olla suvaitsevaisia ja käyttäytyä. Ryöstellään suomalaisia nuoria, valitaan uhreiksi naisia jotka ovat eri uskontoa, joten, älä kulje itse laput silmillä, rasismi ei ole yksin suomalaisten tapa. Suvaitsevaisuus pitää olla molemminpuolista, ei se muuten toimi ikinä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Voi voi, kyllä sitä rasismia on näiden maahanmuuttajienkin taholta, koettu on, huutelua syljeskelyä ja tönimistä. En silti syyllistä kaikkia mutta voisivat itsekin (osa) olla suvaitsevaisia ja käyttäytyä. Ryöstellään suomalaisia nuoria, valitaan uhreiksi naisia jotka ovat eri uskontoa, joten, älä kulje itse laput silmillä, rasismi ei ole yksin suomalaisten tapa. Suvaitsevaisuus pitää olla molemminpuolista, ei se muuten toimi ikinä.

Hys hys ei tuollaista saa sanoa, suomalaisen täytyy suvaita, muuten rasisti, se on nuoleskeltava.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Matu - luvatta Suomeen tunkeutunut turvapaikanhakijan nimikkeellä.

Turvapaikan hakeminen on se lupa tulla maahan, höpsö.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Lieneekö noilla ryöstelyillä tosiaan rasistinen motiivi?

• Anonyymi00033
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Jos kantasuomalainen ryöstäisi ulkomaalaistaustaisen, mitä meinaat että sen jälkeen kiljutaan?
        Niin, rasismia.

• Anonyymi00039

Samaa on joka länsimaassa.

• Anonyymi00060

Kusetusta....

• Anonyymi00102

Suomessa huudellaan tai puhutaan isosti myös suomalaisille, jos on esim. lihava, lyhyt, vanha. Ulkomaalaisetkin nimittelevät suomalaisia kielteisesti.

• Anonyymi00137

No mikseivät muuta pois?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sylkeminen on niille tuttua.

• Anonyymi00139

Valitettavasti.

• Anonyymi00141

On myös se.

• Anonyymi00226
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hys hys ei tuollaista saa sanoa, suomalaisen täytyy suvaita, muuten rasisti, se on nuoleskeltava.

Tätähän tämä just on. Me suomalaiset ollaan aivottomia hölmöjä, kun alistutaan kiltisti kuuntelemaan muista maista muuttaneiden öykkäröintiä ja suomalaisen kulttuurin arvostelua ja naureskelua. Puhumattakaan tänne muuttaneiden miesten tapaa kohdella naisiaan/naisiamme. Häpeällistä touhua ja silti meistä kantasuomalaisista halutaan väkisin antaa kuva rasisteina ja ulkomaalaisvihaajina. Minä ainakin olen ylpeä suomalaisista sukujuuristani ja perinteistämme, enkä halua kuunnella arvostelua tänne muuttaneilta. Päteköön Suomessakin sanonta: "Maassa maan tavalla", kuten Suomen rajojen ulkopuolellakin vaaditaan.

• Anonyymi00345
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Etkö sinä pysty ottamaan mallia paremmasta vai etkö halua?

• Anonyymi00018

Koraani kehoittaa tappamaan juutalaisia ja kristittyjä. Koraani nimittää heitä sioiksi ja apinoiksi. Eli hyvin alatyylistä tekstiä. Koraanista noin puolet lietsoo vihaa eli vihatekstiä. Muslimit länsimaissa ensin vain esittävät "sopeutumista", kunnes niiden populaatio on riittävän suuri alkaa islamisoida eli tuhota yhteiskuntaa. Suomessa YLE juuri lässytti muslimien ärsyyntymisestä, kun Joulun vietto näkyy täällä. Raamatun sävy on täysin toisenlainen, se on Elävän Jumalan Sana. Raamatun Jumala on ainoa Toivo ihmisille.

• >Muslimit länsimaissa ensin vain esittävät "sopeutumista", kunnes niiden populaatio on riittävän suuri alkaa islamisoida eli tuhota yhteiskuntaa.

Henkensä vaarantanut ja juutalaisia puolustaessaan luodista saanut Ahmed al Ahmed ei siis sopeutunut Australian yhteiskuntaan. No ehkä ei, kun oli ainoa jolla riitti rohkeutta käydä terroristeja vastaan.

• Anonyymi00029

'Raamatun Jumala on ainoa Toivo ihmisille.'

Raamatun Jumala ei ole Toivo vaan Eel tai Jahve.

• Anonyymi00041

>Muslimit länsimaissa ensin vain esittävät "sopeutumista", kunnes niiden populaatio on riittävän suuri alkaa islamisoida eli tuhota yhteiskuntaa.

Henkensä vaarantanut ja juutalaisia puolustaessaan luodista saanut Ahmed al Ahmed ei siis sopeutunut Australian yhteiskuntaan. No ehkä ei, kun oli ainoa jolla riitti rohkeutta käydä terroristeja vastaan.

Harvoja poikkeuksia on.

• Anonyymi00144

>Muslimit länsimaissa ensin vain esittävät "sopeutumista", kunnes niiden populaatio on riittävän suuri alkaa islamisoida eli tuhota yhteiskuntaa.

Nyt Repe sai hyvän esimerkin. Pidä siitä kiinni, tarvitset sitä vielä vuosien päästäkin.

• Anonyymi00222

"Anonyymi00018
        2025-12-17 11:04:01
        Koraani kehoittaa tappamaan juutalaisia ja kristittyjä. Koraani nimittää heitä sioiksi ja apinoiksi. Eli hyvin alatyylistä tekstiä. Koraanista noin puolet lietsoo vihaa eli vihatekstiä"
        /////////
        Tuossapa olisi sinulle laaja kuvaus koraanista.
        Eli ensimmäiset kaksi lausettasi eivät pidä paikkaansa.

"Juutalaisuuden vaikutus islamiin"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisuuden_vaikutus_islamiin

Voihan noita juttuja toki täällä levittää omasta päästä.
        Mutta siihen se sitten jääkin.

• Hyvin harva näkee rasismia kaikkialla, ja moni ei näe juuri missään. Paitsi jos kääntää katseensa persuihin, niin johan hyppää silmille.

• Anonyymi00025

Vasuri näkee jo kävelystä kuka on rasisti.

• Anonyymi00026

Se on niillä dna:ssa, liekö ihan geneettinen ominaisuus.

• Anonyymi00028

Minua kiinnostaa miten persuissa on rasismia, tarkoitatko kaikkia perussuomalaisia?
        Eikö sitä ole lainkaan muissa puolueissa vai onko sinulla vain yksi puolue joka sinua hiertää?

• Anonyymi00034

koita kallo pitää ovi kiinni ja varo persuja edelleenkin !

älä edes yritä töihin menoa, varmasti näet matkalla persun ja se on menoa silloin !

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minua kiinnostaa miten persuissa on rasismia, tarkoitatko kaikkia perussuomalaisia?
        Eikö sitä ole lainkaan muissa puolueissa vai onko sinulla vain yksi puolue joka sinua hiertää?

Vasemmistolaisissa on paljon rasseja.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Se on niillä dna:ssa, liekö ihan geneettinen ominaisuus.

Joo, muslimeilla.

• Anonyymi00063

Tuota, jos meikäläisen vakioruokakaupassa on aina aamulla intian suunnalta kotoisin oleva siivooja (turbaanista ja ilmiasusta päätellen, voi tietysti olla oikeasti ihan mitä tahansa), niin onko rasismia se, että a) moikkaan häntä kun olen kymmenkunta kertaa nähnyt, b) en moikkaa, vaikka olen kymmenkunta kertaa nähnyt, c) molemmat edelliset?

Menen sitten toiseen kauppaan varmuuden vuoksi.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Varmaan on muissakin, mutta persuissa paljon enemmän kuin muissa yhteensä.

Ennen vaaleja ehtii tulla vielä monta rasismikohua, ja kaikki taas persujen käynnistämiä.

• Anonyymi00075

Ennen vaaleja ehtii tulla vielä monta rasismikohua, ja kaikki taas persujen käynnistämiä.

Mutta et sinä sitä voi tietää.

• Anonyymi00094

Entä vassut jotka kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Entä vassut jotka kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta

Se aate arvottaa ihmiset eri arvoon ihmisarvossa. Tämä näkyy äärimmäisen selvästi käytännössä. Tulijat saa sellaiset etuisuudet ettei niistä tavallinen ikänsä maata rakentanut kantis voi kuin uneksia.

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Muitten puolueitten edustajat eivät ole aiheuttaneet yhden yhtä rasismikohua, persut jo useita.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei ole uhme. Minä nään suomessa ylimielisiä Somaleita.

• Anonyymi00284
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Miten sä sen sitten näet?

• Anonyymi00296

Miksi sitten perussuomalaiset ovat puolueista ensimmäisiä, jotka ovat tarjoamassa apuaan noille kaltoinkohdelluille ressukoille, jotka muita puolueita eivät vähempää voisi kiinnostaa. Tämä minua aina jaksaa ihmetyttää.

• Anonyymi00347
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Muukalaisviha. Nyt tähän kuulu aasialaiset näkyvästi.

• Anonyymi00296 kirjoitti:

Miksi sitten perussuomalaiset ovat puolueista ensimmäisiä, jotka ovat tarjoamassa apuaan noille kaltoinkohdelluille ressukoille, jotka muita puolueita eivät vähempää voisi kiinnostaa. Tämä minua aina jaksaa ihmetyttää.

Mitä apua tarkoitat? Ainakin tässä tapauksessa "avusta" oli pelkkää haittaa joka tavalla.

Eerola sentään kohtuuälykkäänä älysi pyytää anteeksi vinosilmiltä ihan itse, mutta Garedew esitteli pohjatonta tyhmyyttään oikein kultalautasella vaatimalla mediaa pytämään anteeksi häneltä. Kaisaa voisikin hyvin kutsua haittakansanedustajaksi.

Vigelius otti aiheeseen kantaa latinalaisten kirjoitusmerkkien avulla, eikä kukaan sitten syyttänytkään häntä mistään.

Tähän yhteyteen pitää muuten sen verran kehasta sitä toista persu-Kaisaa, että viimeksi A-studiossa hän pääsi vähän yllättämään. Oli nimittäin aika hyvä.

• Anonyymi00526
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Profetoida voi.

• Anonyymi00023

Demarit ja vihervasemmisto, ei todellakaan penaalin terävimpiä kyniä

• Anonyymi00035

Etkö pikkupersu muuta enää keksinyt? Vaihtaisit jo levyä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Etkö pikkupersu muuta enää keksinyt? Vaihtaisit jo levyä.

Eikö heikkoälyinen vassu muuta keksinyt kuin sanoa "pikkupersu"? No eihän älysi muuhun riitä.

• Anonyymi00048

Ei kun ne on ihmisiä eikä kyniä.

• Anonyymi00027

Persut ei näe rasismia, koska ne syö, juo, hengittää ja paskantaa rasismia.

• Anonyymi00030

persut on töissä nostamassa suomea, ei ne ehdi joka paikkaan rasistikortin kanssa !

toisin kuin kivenkolossa sossun tukiasunnossa tapahtuu.

• Anonyymi00036

Eihän se päänaukomislahko muuten pystyssä pysyiskään.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eihän se päänaukomislahko muuten pystyssä pysyiskään.

Oletko koskaan ollut töissä?

• Anonyymi00052

Sulla on selvästi paha olla. Jos luokittelet kaikki persut rasisteiksi niin mistä moinen, voisitko laittaa faktaa? Persuissa on monen ammattikunnan edustajaa mm. poliiseja.
        Sittenhän jos suomalainen on rasisti, kaikki suomalaiset ovat. Tuo yleistäminen ilman totuutta on paskan puhumista ja vähä-älyistä.
        Persut ovat suorastaan mielenterveysongelma jollekin kun lukee tätä palstaa, se on lähinnä huvittavaa. Nautittavaa jopa, miten vaikeaa on elämä persuvihan kanssa.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sulla on selvästi paha olla. Jos luokittelet kaikki persut rasisteiksi niin mistä moinen, voisitko laittaa faktaa? Persuissa on monen ammattikunnan edustajaa mm. poliiseja.
        Sittenhän jos suomalainen on rasisti, kaikki suomalaiset ovat. Tuo yleistäminen ilman totuutta on paskan puhumista ja vähä-älyistä.
        Persut ovat suorastaan mielenterveysongelma jollekin kun lukee tätä palstaa, se on lähinnä huvittavaa. Nautittavaa jopa, miten vaikeaa on elämä persuvihan kanssa.

Eipä tässä muuta mutta asiallinen vastaus olis kiva, päätän omalta osaltani tähän, kiitos ja hyvää joulua.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Taisit osua asian kipeään ytimeen. Työtävieroksuvaistossa poliisi on kaiken pahan alku ja juuri, jopa armeija jää kakkokseksi (pun intended).

• Anonyymi00030 kirjoitti:

persut on töissä nostamassa suomea, ei ne ehdi joka paikkaan rasistikortin kanssa !

Tässä on muuten siteeksi totta. 2023 vaaleissa persukannattajissa oli tosi paljon työttömiä, mutta 2027 enää vain työpaikkansa säilyttäneitä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00052 kirjoitti:

>>Nautittavaa jopa, miten vaikeaa on elämä persuvihan kanssa.<<

Nauti nyt, ek-vaalien jälkeen se on vaikeempaa.

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Taisit osua asian kipeään ytimeen. Työtävieroksuvaistossa poliisi on kaiken pahan alku ja juuri, jopa armeija jää kakkokseksi (pun intended).

Ei uskoisi ellei itse näkisi, että nykyisen suuren eduskuntaryhmän ratkaisevana tekijänä mahdollistanut äänestäjäjoukko on persuille nyt "työtävieroksuvaistoa".

Tällä työttömyyden määrällä persujen eduskuntavaalikannatuksen ehdoton katto on 15 pinnan paikkeilla ja todennäköisesti jää alemmas, ehkä paljonkin. Kun ei ne työtävieroksuvat enää erehdy...

• Anonyymi00076

Tässä on muuten siteeksi totta. 2023 vaaleissa persukannattajissa oli tosi paljon työttömiä, mutta 2027 enää vain työpaikkansa säilyttäneitä.

Miksei työttömät sitten kannata vasemmistoa?

• Anonyymi00077

Ei uskoisi ellei itse näkisi, että nykyisen suuren eduskuntaryhmän ratkaisevana tekijänä mahdollistanut äänestäjäjoukko on persuille nyt "työtävieroksuvaistoa".

Tällä työttömyyden määrällä persujen eduskuntavaalikannatuksen ehdoton katto on 15 pinnan paikkeilla ja todennäköisesti jää alemmas, ehkä paljonkin. Kun ei ne työtävieroksuvat enää erehdy...

Tapatyöttömät majailee vasemmistossa.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Juuri näin, moni ei tunnu tajuavan että Persut edustavat ylivoimaisesti suurinta osaa väestöstä.
        Tämän asian ei luulisi olevan niin kauhean vaikeaa ymmärtää?

Vai miten muuten voidaan selittää se, että Persut ovat määräävässä asemassa nykyisessä hallituksessa?

• Anonyymi00285
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Yli 38 vuotta

• Anonyymi00297

Perussuomalaisissa ihmisten auttaminen ja kunnioitus ovat aivan eri luokkaa kuin muissa puolueissa. He eivät häpeä huono-osaisten tukemista. Jos ihminen viihtyy enemmänkin ns piireissä, eikä köyhien ja osattomien parissa, tämä puolue kannattaa unohtaa.

• Anonyymi00348
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Miksi ei-rasisti äänestäisi rasistia? PS sai äänensä rasismilla, menetti ne äärioikeistolaisuudella ja petturuudella ja nyt yrittää kerätä ne takaisin tavalla, joka toimi ennen.

• Anonyymi00349
        Anonyymi00297 kirjoitti:

Perussuomalaisissa ihmisten auttaminen ja kunnioitus ovat aivan eri luokkaa kuin muissa puolueissa. He eivät häpeä huono-osaisten tukemista. Jos ihminen viihtyy enemmänkin ns piireissä, eikä köyhien ja osattomien parissa, tämä puolue kannattaa unohtaa.

Muissa puoluessa tosiaan kunnioitetaan ja autetaan edes jotakin ryhmää.

Ketä PS auttaa ja kunnioittaa?

• Anonyymi00370
        Anonyymi00030 kirjoitti:

"Anonyymi00030
        2025-12-17 11:24:53
        toisin kuin kivenkolossa sossun tukiasunnossa tapahtuu."
        ||||||||||||||
        Sinä et ainakaan ole töissä klo11:24

Myös se että kaikki muut paitsi net itte ovat heikko älyisiä
        ei kyllä pelitä siis yhtään.
        Ne ovat myös mielestänsä ainoa puolue joka saa Punikitella ketä lystää.
        Mutta kaikki erimieltä niiden kanssa olevat ovat pitäkööt näppikset kurissa.
        Tai..............

• Anonyymi00388
        Anonyymi00047 kirjoitti:

....Hmm...Kiviä olen keräillyt paljonkin vijelysmaista,enkä ole suinkaan niillä kivitellyt ketään,en raamatullisesti enkä rasistisesti,vaan vaan maanvijelyn helpottamiseksi.

• Anonyymi00032

vuoden 18 riehunnassa punakat luki vain yhtä aanelosta jossa luvattiin itäisellä maalla neljän tunnin kivoja töitä ja loppupäivä teatteria ja luentoja.

kylläkannatti riehua vintohkan kanssa!

• Anonyymi00037

punapomot oli jo aikoja käyneet suomen pankissa ja painuivat pitkin metsiä rajaa kohti !

tyhmemmät jatkoi ampumista ja uskoivat suureen tulevaisuuteen.

• Anonyymi00038

Tää saa todella sairaita piirteitä tämä "rasismi"-kohu Suomessa.

Kaikki sataa venäjän laariin. Siellä tehdään kaikki, että Suomi saatais rapautettua mahdollisimman tehokkaasti ja vassut valtaan.

Ja Suomi tekee työtä käskettäessä. Täysin sokeana suvakit huutaa kuinmä palosireenit ja aiheuttavat vihamielistä mielialaa vallassaoleville tahoille. Kaikki on vaan rasismia. Hyi hitto miten jotku voikin olla epäisänmaalisia.

• Anonyymi00043

isävainaa kertoi että samanlaista oli -39 loppukesä, mutta kunhan piippalakit alkoi kahlata yli rajan, huuto loppui siihen!

juoksuhauta on suuri terapeuttinen systeemin.

• >Siellä tehdään kaikki, että Suomi saatais rapautettua mahdollisimman tehokkaasti ja vassut valtaan.

Miksi ihmeessä Venäjä haluaisi Suomen Natoon johtaneet demarit valtaan? Selitä hitaasti jotta ymmärrän.

• Anonyymi00109

>Siellä tehdään kaikki, että Suomi saatais rapautettua mahdollisimman tehokkaasti ja vassut valtaan.

Miksi ihmeessä Venäjä haluaisi Suomen Natoon johtaneet demarit valtaan? Selitä hitaasti jotta ymmärrän.

Ahaa! Sinunko mielestä Sanna johti demarit natoon? Kannattaa opiskella lähihistoria ihan uudestaan..

Voi voi sentään.

• Anonyymi00279
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ahaa! Sinunko mielestä Sanna johti demarit natoon? Kannattaa opiskella lähihistoria ihan uudestaan..

Voi voi sentään.

Ruutiukko ylistää Marinia, ehkä hyötyi koronan aikaan, kun Mariini jakoi euroja jollekin kaverilleen, jonka toimimaton firma sai rahaa, koska korona.

Itsellään tuskin mitään firmaa oli, mutta kaverin kanssa sai ilmaiset kaljarahat.

• Anonyymi00286
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Voi voi sentään.

Kyllä hän nyt vaan niin teki

• Anonyymi00350

Miksi PS kansanedustajat, jotka ovat ainoat syylliset, haluaa vasemmiston valtaan?

• Anonyymi00351
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Voi voi sentään.

Pystytkö vastaamaan kysymykseen vai etkö ymmärrä mikä monikko tarkoittaa?

• Anonyymi00389

>Siellä tehdään kaikki, että Suomi saatais rapautettua mahdollisimman tehokkaasti ja vassut valtaan.

Hmm. Tuolloin ei kieryydellä ei ole rajoja eikä ihmisten viisaudellakaan ole sananvaltaa.

• Anonyymi00395
        Anonyymi00279 kirjoitti:

Ruutiukko ylistää Marinia, ehkä hyötyi koronan aikaan, kun Mariini jakoi euroja jollekin kaverilleen, jonka toimimaton firma sai rahaa, koska korona.

Itsellään tuskin mitään firmaa oli, mutta kaverin kanssa sai ilmaiset kaljarahat.

"Anonyymi00279
        2025-12-18 19:18:03
        , kun Mariini jakoi euroja jollekin kaverilleen, jonka toimimaton firma sai rahaa, koska korona."
        xxxxx
        Se oli kylläkin business finland joka sitä rahaa jakoi.
        Ei siis Mariness finland.

• Anonyymi00042

Mitä mielialalääkkeitä siinä syöt?Pahoittelen,että päässäsi on ongelmia.Niin Arabiemiraatteissa ja Saudeissa varsinkin on näitä "kehitysmaalaisia muslimeja".Oletko käynyt vai onko halpahalli sinun luxusta?Kuinka hyvin tunnet islamia?Et yhtään.Oletko käynyt perunakellarisi ulkopuolella?Et.Hyvää joulua etukäteen.Syö sianpersettä silla syöt mitä olet.Lisää kakanväristä sinappia.Jos ahdistaa soita auttavaan puhelimeen.Älä jää yksin päässä olevien ääniesi kanssa.Älä ainakaan silloin kun ne pirut hiljenee ja suunnittelee jotain.

• Anonyymi00050

nyt on kommentti vähän kuin akuankan haulikko, eli trumpetin kopio !

ainakin puoli suomea saa osumia ja loput menee mustaan aukkoon.

• Anonyymi00057

Tuossa on hyvin alentava sävy, millä luokittelet suomalaisia tapoja, osoitat rajua asenteellisuutta, mikä ei ole sopivaa tähän yhteiskuntaan, vaikka takana olisi niitä hengenheimolaisia, joiden perusteet keskustelujen sävylle johtuu siitä, että tuntevat suurta vastenmielisyyttä persuja kohtaan, kaikkea sitä mitä edustavat ulkonäöstä, moukkamaisuuksien asteista, asioiden raamittelusta jne. Unohtaen, että tämä maa muokkaa ihmiset fyysisesti ja henkisesti tietynlaiseksi, niinkuin mikä muu maa tahansa siihen monen sukupolven kautta syntyneitä. Sellainen jakautuminen ja vastenmielisyyden esittäminen ei sinänsä kuulu ihmisyyteen, erityisesti sellaisten ihmisten osalta, jotka pyrkivät esittämään olevansa humaaneja, yhteisen hyvän hakemista voi edistää muillakin tavoilla.

Unohtaen, että miltä tuollainen avoimen vastenmielisyyden osoittaminen tekee hallaa silloin kun yritetään puhua vakavista aiheista, ja kun he asettavat yhtä yksisilmäisesti asiat tietyn kapean kehyksen sisään, minkä perusteella valvovat että asiaa on käsiteltävä vain siinä kehyksessä, kuin se muodostuisi absoluuttiseksi totuudeksi.

Tuollainen esittämäsi asennoituminen ei kuulu tähän yhteiskuntaan, ja se pitää tulla tietoisuuteen.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tuossa on hyvin alentava sävy, millä luokittelet suomalaisia tapoja, osoitat rajua asenteellisuutta, mikä ei ole sopivaa tähän yhteiskuntaan, vaikka takana olisi niitä hengenheimolaisia, joiden perusteet keskustelujen sävylle johtuu siitä, että tuntevat suurta vastenmielisyyttä persuja kohtaan, kaikkea sitä mitä edustavat ulkonäöstä, moukkamaisuuksien asteista, asioiden raamittelusta jne. Unohtaen, että tämä maa muokkaa ihmiset fyysisesti ja henkisesti tietynlaiseksi, niinkuin mikä muu maa tahansa siihen monen sukupolven kautta syntyneitä. Sellainen jakautuminen ja vastenmielisyyden esittäminen ei sinänsä kuulu ihmisyyteen, erityisesti sellaisten ihmisten osalta, jotka pyrkivät esittämään olevansa humaaneja, yhteisen hyvän hakemista voi edistää muillakin tavoilla.

Unohtaen, että miltä tuollainen avoimen vastenmielisyyden osoittaminen tekee hallaa silloin kun yritetään puhua vakavista aiheista, ja kun he asettavat yhtä yksisilmäisesti asiat tietyn kapean kehyksen sisään, minkä perusteella valvovat että asiaa on käsiteltävä vain siinä kehyksessä, kuin se muodostuisi absoluuttiseksi totuudeksi.

Tuollainen esittämäsi asennoituminen ei kuulu tähän yhteiskuntaan, ja se pitää tulla tietoisuuteen.

Hyvin sanottu mutta kirjoitusvirheistä ja suomalaisuuden vihasta hän ei taida olla suomalainen.

• Anonyymi00071

Vihaatko Suomea ja suomalaisia noin paljon. Täältä voi aina lähteä jos ahdistaa ja meidän almuilla (KELA) eläminen on noin raskasta. Sinä et tulisi toimeen ilman suomalaisia veronmaksajia.

• Anonyymi00078

Ota vaan lääkkees kommari....

• Anonyymi00484

"Anonyymi00042
        2025-12-17 11:31:52
        Mitä mielialalääkkeitä siinä syöt"
        ++++
        Tyypillinen peeäss kommentti.
        Etä Lääkäriyys toiminta niiden taholta ei pelitä.

Mutta kun ei te muuta keksi.

• Anonyymi00049

Ruotsissa Brå tutki tätä rasismi asiaa, ja siinä paljastui että se rasisti usein onkin toinen mamu, eikä suinkaan kantis.

Siinä vähän faktaa suvakki-junteille.

• Anonyymi00062

Asiaa!

• Kerro nyt Saatana edes Brån etunimi, jotta päästään lukemaan lähdettäsi ja sen faktoja!

Tältä istumalta veikkaan että kyseessä on jokin Fria tider -lehdessä julkaistu "tutkimus", mutta osoitapa että veikkasin väärin. Ihan mahdollista sekin.

https://www.friatider.se/

Aikamoista "uutisointia". Joka tuota seuraa pääasiallisena uutislähteenään, poistaa varmasti pistoolistaan varmistimen.

• Anonyymi00079

Kerro nyt Saatana edes Brån etunimi, jotta päästään lukemaan lähdettäsi ja sen faktoja!

Tältä istumalta veikkaan että kyseessä on jokin Fria tider -lehdessä julkaistu "tutkimus", mutta osoitapa että veikkasin väärin. Ihan mahdollista sekin.

https://www.friatider.se/

Aikamoista "uutisointia". Joka tuota seuraa pääasiallisena uutislähteenään, poistaa varmasti pistoolistaan varmistimen.

Etkö tiedä mikä On "Brå", no voi voi...?

• Anonyymi00287
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Etkö tiedä mikä On "Brå", no voi voi...?

Entinen norjalainen hiihtäjä.

• Anonyymi00352

Millä tavalla tämä oikeuttaa rasismin?

• Anonyymi00053

olishan se ihme kohdata se ensimmäinen rasisti !

pitää koittaa elää terveellisesti että ehtisi nähdä ensimmäisen.

• Anonyymi00353

Anna kun arvaan. ”Rasismia ei ole olemassa ja sitä tapahtuu kokoajan”

• Anonyymi00054

Nyt kyllä Petteri on tehny mokan että alkaa pyytämään anteeks joka paikassa. Kokoomus pankaa Petteri vaihtoon pikavauhtia.

• Anonyymi00055

meinaa tulla valituksi seuraavalle kaudelle !

siitä on kysmys lähes 99 % kaikessa mitä pylväsmäellä tapahtuu.

• Ei taida lukea kokoomus Anonyymien vaatimuksia.

• Anonyymi00081

Niin totta Orpo on Ylen ja muiden mätämedioiden tuuliviiri . Olisko mitään "jäitä hattuun" , oikeasti maassamme on todellisiakin ongelmia, kuten päivän uutinen kertoo Pasilasta.

• Anonyymi00089

Ei taida lukea kokoomus Anonyymien vaatimuksia.

No eihän ne sitten lue sinunkaan mielipiteitä, vai meinaatko, että noukkivat vaan yksistään sinun mielipiteesi näiltä palstoilta?

• Anonyymi00509
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Niin totta Orpo on Ylen ja muiden mätämedioiden tuuliviiri . Olisko mitään "jäitä hattuun" , oikeasti maassamme on todellisiakin ongelmia, kuten päivän uutinen kertoo Pasilasta.

Eikö eduskunnalla ole muuta tekemistä, kuin jonkun missin vinojen silmien näyttäminen? Maailman tärkein asia ja suomessa kaikki hyvin? Missi sai kenkää ja koko eduskunta näytti, miten yksinkertaisia he ovat. Eikö meillä ole suurtyöttömyys, leipäjonot, herrojen verohelpoituksia vain, kyllä kansa maksaa, lisää palkkaa päättäjille, jotka sotki koko soten, nyt ei ole edes omille hoitajille töitä, mutta pitää hakea filippiineiltä? Mutta persuviha säilyy täällä ja työpaikoilla,ym. Miten vaikeaa on elämä persuvihan kanssa, sehän on rasismia, jota puolet kansasta tekee persuja kohtaan. Nostetaan sekin eduskunnan käsittelyyn ja nimittelijät linnaan, virasta pois,ym. JT

• Anonyymi00058

Olen ihan samaa mieltä.

• Lausunto: outo tuo kommenttisi mielialalääkkeistä. Tekstistäsi päätellen sinulla itselläsi ei hyvin mene.

• Anonyymi00080

Suvakeillahan on paljon mt-ongelmia.

• Anonyymi00080 kirjoitti:

Suvakeillahan on paljon mt-ongelmia.

Lausunto: ahaa. Sinulla täytyy olla esittää tutkimuksia aiheesta.

Laitat niitä varmaankin näkyviin?

• Anonyymi00072

Ja mikä naurettavinta niin he ylentävät itsensä "paremmiksi ihmisiksi", esittämällä etteivät he ole yhtään rasseja.

• Anonyymi00082

Niin juuri.

• Anonyymi00083

Tosiaankin huvittavaa porukkaa nämä rasistista vaahtoavat. Toivat rasismin Suomeen ja syyttelevät nyt siitä kantaväestöä.

• Anonyymi00086

Pitää paikkansa, erityisesti demarit ,vihreät, vasemmistoliitto,kepu,rkp ja osin kokoomuskin ovat toimillaan mahdollistaneet nykyisen rasismivyörytyksen.

Yle joka pitää sisällään tyhjäntoimittelijoita veronmaksajien piikkiin suojatöissä oleskellen ,on yksi pahimmista "oman pesän likaajista" sisäisine , suomalaiseen maailmanmenoon soveltumattomine sääntöineen = ehdoton vesitys ja uutisten "muotoilu" vallankin yhden uskontokunnan hyväksi.

Onkohan kyseisessä paikassa kuinkakin paljon jokaisen tietämän uskontokunnan alaista väkeä??

• Anonyymi00354

Rasismia ei tuoda, se on sisäsyntyistä ja yleensä johtuu epävarmuudesta ja tälle pahalle ololle pitää löytää syntipukki.

• Anonyymi00084

Hyvä avaus.

• Anonyymi00085

Ilman mediaamme kukaan ei ulkomailla ole kiinnostunut. Jos joku Japanilainen naureskelee Lappalaisille ja heidän asuilleen kotimaassaan, varmasti ei tieto leviäisi Suomeen

• Anonyymi00087

Median tehtävä on raportoida mitä kansanedustajat tekevät. Vihjaat että tästä olisi pitänyt olla hiljaa mediassa (ja useat sit valittaneet miksei valtamedia puhu tästä).

• Anonyymi00210

Jos joku japanilainen kansanedustaja (!) tai muu poliitikko tekisi somessa niin – mitä en voisi ikinä kuvitella japanilaisten kohdalla – niin kyllä se siellä noteerattaisiin Suomesta tykkäävien toimesta ja ennen pitkää Suomen suurlähetystössäkin Tökiossa.

Persukommentaattorit ovat niin yksinkertaisia, etteivät ymmärrä, että eri Aasian maiden suurlähetystöt seuraavat asemamaansa tapahtumia täälläkin.

• Anonyymi00088

Homma lähti lapasesta siinä vaiheessa, kun joku erehtyi myöntämään, että naisella on sielu. Tähän tilanteeseen on päädytty.

• Anonyymi00211

Joku suvakki sen meni tekemään.

• Anonyymi00091

Vasemmistoon se kuuluu onhan se käyttänyt mamuja vaalikarjanaan .

• Anonyymi00093

Suomi on varsinainen mielensäpahoittajien maa. Synnovekin sanoi sanottavansa niin selkokielellä että varmasti meni perille ihan kaikille ...🙃

• Anonyymi00098

Kuin ihmeessä tälläiset turhista narisevat voivat olla maailman onnellisin kansa?

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Kuin ihmeessä tälläiset turhista narisevat voivat olla maailman onnellisin kansa?

Ainakin maailman ahkerin muilta anteeksipyytelijä.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00098 kirjoitti:

"Kuin ihmeessä tälläiset turhista narisevat voivat olla maailman onnellisin kansa?"

Ei ole onnellisin kansa. Se on täyttä propakandaa ja sitä syötetään niin tyhmille suomalaisille kuin kaikille muillekin ympär maapallon.
        Kyllä se on köyhän elämästä onnellisuus kaukana.

• Anonyymi00301
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Tilastollisesti ehkä, mutta eivät muutoin. Nytkin riehumme kuin veljessodan partaalla. Tuokin on ehditty jo kokea, joten hyvä muistaa.

• Anonyymi00096

Tuo missin ns . rasismijuttu on niin tekemällä tehty, ei voi kun ihmetellä tätä touhua, ,ei siinä ole mitään rasismia tai muutakaan...nyt menee överiksi nämä rasisti jutut.

• Anonyymi00355

Missin osuus on hyvitetty ja ohi. Milloin tämä epäisänmaalliset kantavat vastuunsa?

• Anonyymi00097

Ihan oikeesti, ketä kiinnostaa ulkomailla joku Suomessa masinoiti valerasismi...ei hyvää päivää...

• Anonyymi00356

Tällä rasismilla on ollut jo vaikutusta kauppasuhteidiin aasiassa.

Ei PS tietenkään tee mitään, koska tämä on syy miksi heidät valittiin eikö Kokoomuskaan, koska he tarvitsevat PS:ää.

• Anonyymi00100

Suomi meni pilalle kun perussuomalaiset astuivat kuvioihin, Siitä tämä viha on pikkuhiljaa kasvanut. On ikävä vanhoja hyviä aikoja.

• Anonyymi00104

Ainakin niitä aikoja kun ei vielä ollut tätä matutusta ja haukkumista ihmisiä rasisteiksi.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Ainakin niitä aikoja kun ei vielä ollut tätä matutusta ja haukkumista ihmisiä rasisteiksi.

Persuthan niitä tänne päästi 2015.

• Anonyymi00212

Joku meni blogissaan avaamaan pullonkorkin ja päästi ilmaan sen pahan hengen, joka täällä nyt haisee.

• Anonyymi00304

Historiasta voimme lukea syyllisiä eri ryhmistä. Eiköhän lähes kaikkia ryhmittymiä ole syyllistetty. Ainoastaan Kristus on lausunut, että kaikki ovat syyllisiä, mikä tietysti loukkaa pyhimyksiä.

• Anonyymi00402

Perussuomalaiset on parasta mitä poltiikassa on tapahtunut 25 vuoteen. Uusi puolue tuli jakamaan vanhojen puolueitten kakkua. Rasismikohut on teeskentelyä, ei kukaan täysipäinen itskkään usko rasismi ja woke roskaan.

• Anonyymi00103

Kovasti persut komppasivat aikoinaan Johan Bäckmanin ja Ilja Ianitskinnin höpinöitä.
      Jesika Aroa pilkattiin mauttomasti kun hän yritti kertoa totuuden venäjän aikeista.
      Venäjän asiaa ovat kokoajan ajaneet joko tietäen tai tietämättään.
      Tämä persujen vihan lietsontakin menee putiinin pussiin. Lähes kaikki ovat perseestä
      persujen mielestä.

• Anonyymi00113

Oikeiasti epäisänmaallista touhua, jos muutama satatuhatta henkeä maailmalla nyrpistää nokkaansa ja ei tykkää , huono juttu, mutta mikä sinä on vaikea tajuta ettei olla missään kekkoslovakissa suljetussa mediassa vaan kaikki tieto , oikeasta väärään ja epäollennaiseen lähtee jakoon ja eteenpåin..

• Anonyymi00105

Jotain yli kymmenenvuotta sitten pahemmin ihmiset haukkuneet vielä toisiaan rasisteiksi. Mistäköhän sekin silloin johtui?

• Anonyymi00110

Se oli aikaa ennen avaruusinsinöörejä.

• Anonyymi00118

Jos sen tähän täräyttäisi koko ännällä alkavan sanaan koko komeudessaan, niin poistoon suvakkikaarti sen heti laitattaisi.

• Anonyymi00106

No nyt aloittaja osuit just asian ytimeen hyvä !

• Anonyymi00111

Väänsikö joku tuleva persu aikoinaan tortun housuun big brotherissa vai oliko kusi.

• Anonyymi00290

Väänsi ja vielä piti eduskunnassa maratonpuheen Punahilkastakin🤣

• Anonyymi00320
        Anonyymi00290 kirjoitti:

Väänsi ja vielä piti eduskunnassa maratonpuheen Punahilkastakin🤣

Taisi konttailla vaipat jaloissa kirkon portailla myös. Vaikea kuvitella esim. Antti kaikkosta moisiin urotekoihin.

• Anonyymi00112

Kun ihminen kouluttautuu, sivistyy, ymmärtää, jää kaikenkarvainen rasismi sivuun, siitä tässä on kysymys.

• Anonyymi00115

Sitten sen niitten sivistämisen maksaa suomalainen veronmaksa.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Sitten sen niitten sivistämisen maksaa suomalainen veronmaksa.

Ja sen rasismin sivuunjättäminen saattaa olla joillekkin vähän hankalampaa. Pääasia, että joku elättää.

• Anonyymi00114

Ja kyse on myös siitä, että pitää tietää kansanedustajan ominaisuudessa, millaisia kulttuureja maailmalla on. Että mistä he suuttuvat, miten suhtautuvat persuvitseihin yms.
      Miten on noin tietämättömiä edustajia, matkustelleet kuitenkin ovat ympäri maailman.
      Vai onko matkat tehtykin ympäripäissään, kun mitään ei ole jäänyt mieleen. Ja kaikki veronmaksajien rahoilla.
      Nyt jos ei persuista aleta päästä eroon niin johan on ihme. Kaiken ovat pilanneet.

• Anonyymi00117

Joko tyhmiä tai trolleja. Molemmissa tapauksissa tyhmiä, koska jatkavat vanhahtanutta trollaustaan aina vain.

• Anonyymi00119

Miten maa joka ei osaa muuta kuin pyydellä anteeksi muilta, voi menestyä enään nykyajan sodissa?

• Anonyymi00120

Ekaksi ammutaan raketteja ja seuraavana päivänä pyydellään anteeksi jos pahastikkin tuli vahinnoitetuksi vihollisen sotamiehiä.

• Anonyymi00220

Vaan Minjahan ehdotti jokin aika sitten, että osa puolustusrahoista laitettaisiin ilmastonmuutoksen ehkäisyyn.

Tarkoitti varmaan, että vihollisen hyökätessä laitetaan tuulivoimalat pyörimään niin lujaa, että vihollinen lentää takaisin omalle puolelleen?

Vasemmistoliiton ehdotuksista saa aina hyvät naurut.

• Anonyymi00221
        Anonyymi00220 kirjoitti:

Vaan Minjahan ehdotti jokin aika sitten, että osa puolustusrahoista laitettaisiin ilmastonmuutoksen ehkäisyyn.

Tarkoitti varmaan, että vihollisen hyökätessä laitetaan tuulivoimalat pyörimään niin lujaa, että vihollinen lentää takaisin omalle puolelleen?

Vasemmistoliiton ehdotuksista saa aina hyvät naurut.

Tuollainen tuuletin olisi hyvä 🤣

• Anonyymi00293
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Tuollainen tuuletin olisi hyvä 🤣

Pelikaani lens turbiiniin 🎼🎵🎶🎵

• Anonyymi00122

Nyt on rautaa....

• Anonyymi00125

Suvakit on myös rumia.

• Anonyymi00134

Sehän on aivan samoin ikiaikainen kuin keskisormen näyttö.
      AI-yhteenveto
      Keskisormen näyttäminen tarkoittaa useimmissa länsimaisissa kulttuureissa erittäin loukkaavaa, uhmakasta ja halventavaa elettä, joka viestii halveksuntaa tai vihaa, ja juontaa juurensa jo antiikin Kreikkaan ja Roomaan, jossa se oli vihollisuuden symboli ja saattoi johtaa tappeluihin, ja se on yli 2000 vuotta vanha tapa ilmaista "paskaa" tai "peredusta"
      .
      Mitä se viestii:

Halveksuntaa ja uhmaa: Yleisin merkitys on äärimmäinen halveksunta, "en välitä", "mene vittuun" tai "painu helvettiin".
      Loukkaus: Se on aggressiivinen ja provosoiva ele, joka loukkaa vastaanottajaa syvästi.

Historia ja alkuperä:

Antiikin Kreikka: Käytettiin jo yli 3000 vuotta sitten, nimellä katapugon, ja se oli halventava viittaus homoseksuaalisuuteen.
      Antiikin Rooma: Käytettiin ilmaisemaan uhmaa ja halveksuntaa, ja se saattoi johtaa käsirysyihin.

Nykyään:

Se on edelleen voimakas loukkaus, jolla on syvät historialliset juuret, ja sitä pidetään usein kunnianloukkauksena.

• Anonyymi00142

ok merkin näyttöä on syytä varoa:

OK-käsimerkki voi olla loukkaava riippuen kulttuurista ja asiayhteydestä, sillä se voi tarkoittaa Pohjois-Amerikassa "kaikki hyvin", mutta Saksassa, Kreikassa, Turkissa ja Latinalaisessa Amerikassa se voi viitata peräaukkoon tai olla loukkaus, kun taas Japanissa se tarkoittaa rahaa, ja viime vuosina se on yhdistetty valkoisen ylivallan symboleihin. Siksi sen käyttöön tulee suhtautua varoen, jotta vältytään väärinymmärryksiltä ja loukkauksilta.

• Anonyymi00171

Joopa, en oikein ymmärtänyt? Itekseenkö mietit, vai yrititkö jollekin vastata?
        Tua keskari tais tulla vasta tänään uutisiin, ku joku, kohta kaupungin vai mikä lie tuleva johtaja siitä mainitti!
        Tää on hauska keissi, täytyy sanoa, jotta kärpäsestä on tehty oikea dinohärkänen.

Muistellaanpas, kun Kekkonen oli pressa, hänen kaljustaan tehtiin monenlaista pilaa, kuinka moni kalju veti herneen nenään ja kuinka moni " niin mielensä pahoitti"?
        Entä, kun telvisiossa eräät joikas lapinpuku päällä ja taas pahoitettiin mieliä.
        Kuinka moni itämaan edustaja silloin kommentoi asiaa, kuinka Suomessa "rasistit" kiusaavat pohjoissuomalaisia, " keskarilla"?
        En muuton muista yhtäkään kannanottoa tuolta idästä.
        Ei tainnut olla rohkeutta sillon, ku omatkin ihmisoikeudet olivat ja ovat vieläkin retuperän VPK:n hallussa?
        Vai joko on alettu paikallisisa uutimissa kertoon uiguurien ihmisoikeuksista?
        Epäilempä, mutta meillä jotkut pölkypäät on antaneet oivan tilaisuuden kääntää asiat päälaelleen.
        Sitä saadaan, mitä kansa on tilannut.

• Anonyymi00143

Kiinalaisia saa pilkata, koska he ovat maailman suurin talousmahti.
      Pieniä ja heikkoja ei saa pilkata, mutta valtaa pitäviä saa.

• Anonyymi00146

Siis aivan törppöjä.

• Anonyymi00147

Hörhöjä riittää punavihreissä.

• Anonyymi00149

Suomi on yksi maailman vähiten rasistisista maista.

• Anonyymi00150

Vinot silmät on vinot silmät eikö ne suoristu vaikka kuinka suoristais

• Anonyymi00152
    • Anonyymi00153

Vaaleihin politiikot ovat taas anteiksipyynnöillään valmistumassa. Seuratkaa aikaa.

• Anonyymi00154
    • Anonyymi00156

Sossu pystyy puolessatunnissa suoltamaan yhtämittaa paskaa enemmin, kuin meikäläinen koko vuodessa .

• Anonyymi00160

• Anonyymi00163

Tai minkä tahansa puolueen politiikko.

• Anonyymi00157

Toisten puolesta loukkaantujat ovat yliopistojen kommariprofessorien aivopesemiä marionetteja, jotka luulevat olevans parempia vihaamalla enemmistöä.

• Anonyymi00175

No nyt olet just asian ytimessä hyvä !

• Anonyymi00164

Aloittaja persu taas tapansa mukaan kiertelee ja kaartelee syyllistäen kaikki muut

• Anonyymi00172

Kun demareisssa sanottiin suoraan
        Olen Antti Lindtman ja ylpeä uudnatsi

Käsi ojossa eikä kierrelty ! Juutalaiset kammooin

• Anonyymi00170

Kristin uskossa näinäpäivinä harrasteta naisen alistamista.

• Anonyymi00187

Sehän ei ole rasismia, paitsi jos vaikka musta vaimo.

• Anonyymi00173

Samaa mieltä.

• Anonyymi00179

Rasismi-sanaa hokevat kaipaavat elämäänsä jännitystä, koska heidän elämänsä on tylsää.

• Anonyymi00183

näen täällä enimmäjeen rkpn rasismia joko ajan. ovat hallinneet maata monta vuosisataa salaseuroillaan

• Anonyymi00188

Suomenruotsalaiset ovat oma lukunsa. Se on kyllä jännä että vähemmistöt saavat mielin määrin olla rasistisia, mutta suomalaisten pitäisi hyväksyä kaiken maailman pervot ja mamu raiskaajat vain siksi etteihän nyt "kantasuomalainen voi mitään rasismista tietää". Wake up, now!!!

• Anonyymi00184

Näin varmasti on...ihan anteeksi pyydellään kansainvälisellä tasolla tuhmuuksia...samalla joku älytön kyttääminen kuten porukoiden rahan käytön, vapaa-ajan vieton yms näkyy jo katukuvassa.

• Anonyymi00185

Rasisteja ovat kaikki ne jotka eivät ole kaikesta samaa mieltä kanssani

• Anonyymi00189

Näinhän se taitaa nykypäivänä olla.

• Anonyymi00186

Heinäveden Hyrakeessä pari homottelijaa joista mitta ei anna painoa kun niin ylipainoisia paskapäitä

• Anonyymi00214
    • Anonyymi00216

Rasismia kaikkialla perSu medioissa näkevät ovat Suomen ulkomaankauppaa tekeviä yrityksiä. Ne tuntevat sen tilauskirjoissaan. PS tuhoaa yhdessä Kokoomuksen kanssa Suomen jos sitä ei tapeta.

• Anonyymi00217

Se on 100% näin.

• Anonyymi00218

Noihin mielisairaisiin tehoaa vain eutanasiahoito

• Anonyymi00224

Suomen täytyy tiedottaa rasismista lähi-idän ja Afrikan maihin, juttuun voisi lisätä että Kela on lakkautettu?

• Anonyymi00470

Ja,että mikäli Suomi joutuu sotaan täällä joutuu sotimaan ihan kaikki miehet...
        Voipi tulla joillekin kiire kotiin...

• Anonyymi00225

Ylös vaan.

• Anonyymi00227

jess

• Anonyymi00228

asiat ovat kovasti hyvin kun kaikesta pitää tehdä kuukauden kestävä pääuutinen. miksi muuten lasten ohjelmassa mainostetaan tupakkatuotetta, presidentit kantavat fasistisia natsikäätyjä vuosikymmenestä toiiseen ?

• Anonyymi00229

Terve maalaisjärki näkyy kadonneen maasta.

Onko miyään hullumpaa löydettävissä ilman argeolokisia kaivauksia!
      Huonoja häviäjiä ovat piiperöt ja kommarit!

Joko räjäytötte pian kylän muuntajan!!

• Anonyymi00230

Täyttä asiaa.

• Anonyymi00231

nyt kun sitten ilmeisesti saattaa hyvinkin käydä niin että persujen loistokas kausi päättyy lähivuosina, niin varmaan seuraavat suomen pelastajat ensitöikseen perustavat komitean joka tulospalkkauksella etsii uusia voimallisia rasismin muotoja kaikkialta suomalaisesta arkiynnä pyhäelämästä !

lestadiuksilla oli aikanaan samantyyppistä etsintää, ja he löysivätkin erinimisiä henkiä ihan joka puolelta, oli hempeyden henkeä oli kososlaista oli jos mitä henkiolentoja liikkeellä.

minäkin sorruin aamuveeceessä ollessain puoliunessa kynsimään päätäni ja saattaa jopa niinkin ikävästi käyneen että piilorasismin halussani hiukan silmätkin siirtyivät tilapäisesti vähän paikaltaan huh !

onneksi oli ovi kiinni ja valotkin pois ja ikkuna katonrajassa, enkä nähnyt pihalumessa rasismivakoojan jälkiä, naapurin kissa vain oli mennyt hiukan rasistisesti kiertäen pihan poikki.

onko hyvä

• Anonyymi00233

hiukan kyllää jännittää onko piilorasistipaljastuskamera veeceen katoossa, siinä on epäilyttävä oksanreikä jota ei neljäkymmentä vuotta sitten muistaakseni ollut !

mutta eihän silloin ollut rasistejakaan, ne kaikki on tulleet sen jälkeen jotenkin salaisesti kuin covidiviirus ja perunakin tuli laivalla aikoinaan ynnä moni muuta vaiva ja vahinko.

aika näyttää sano entinen tyttö kun ladosta lähti.

• Anonyymi00232

Demarit ovat selvästi muuta kansaa tyhmempiä.
      Vaaleissa puolet äänestää vasemmistopuolueita
      ja siksi olemme KONKURSSISSA.
      Vasemmistolaiset ovat tyhmiä.
      Vasemmistolaiset ovat Venäjänmielisiä
      eli tolvanoita.

• Anonyymi00236

Höpö höpö

• Anonyymi00238

OLET OIKEASSA

• Anonyymi00244

Sillä ei taida olla niin väliä, mitä suomalaiset näkevät, mutta kun sen näkevät muutkin!

• Anonyymi00258

Milloin menet Kiinaan ja vaadit heitä lopettamaan vähemmistöjen tuhoamisen?

• Anonyymi00261
        Anonyymi00258 kirjoitti:

Milloin menet Kiinaan ja vaadit heitä lopettamaan vähemmistöjen tuhoamisen?

Eli koska kiinalaiset syrjivät muslimeita persuilla pn oikeus loukata japanilaisia? Mitenhän tuo sinun logiikkasi oikein toimii?

• Anonyymi00263
        Anonyymi00261 kirjoitti:

Eli koska kiinalaiset syrjivät muslimeita persuilla pn oikeus loukata japanilaisia? Mitenhän tuo sinun logiikkasi oikein toimii?

Jos loukkaantuu naamaanvääntelystä niin siitä vaan,mutta ihmisten tuhoaminen on "pikkasen" vakavampaa

• Anonyymi00264
        Anonyymi00263 kirjoitti:

Jos loukkaantuu naamaanvääntelystä niin siitä vaan,mutta ihmisten tuhoaminen on "pikkasen" vakavampaa

Eli koska vakavia rikoksia tapahtuu, hyvillä tavoilla ei ole väliä? Logiikka ontuu vieläkin.

• Anonyymi00266
        Anonyymi00264 kirjoitti:

Eli koska vakavia rikoksia tapahtuu, hyvillä tavoilla ei ole väliä? Logiikka ontuu vieläkin.

No jos naamanvääntelystä kiihottuu niin on varmaan parempi hankki dil.o tai tekipil.u niin pääsee helpottamaan oloaan

• Anonyymi00267
        Anonyymi00264 kirjoitti:

Eli sinun logiikka on,että ihmisiä saa tuhota mutta naamaa ei saa väännellä.Ok

• Anonyymi00271
        Anonyymi00266 kirjoitti:

No jos naamanvääntelystä kiihottuu niin on varmaan parempi hankki dil.o tai tekipil.u niin pääsee helpottamaan oloaan

Juhalla taitaa muistaakseni olla jo, kysy sinä Kaisalta asiaa, jos olet sitä mieltä.

• Anonyymi00272
        Anonyymi00267 kirjoitti:

Eli sinun logiikka on,että ihmisiä saa tuhota mutta naamaa ei saa väännellä.Ok

Sovitaan sitten niin. Mitä sinä olet uiguurien hyväksi tehnyt? Lienemme yhtä mieltä siitä, että naaman vääntely ei siinä auta!

• Anonyymi00273
        Anonyymi00271 kirjoitti:

Juhalla taitaa muistaakseni olla jo, kysy sinä Kaisalta asiaa, jos olet sitä mieltä.

Anteeksi; Juholla!

• Anonyymi00256

Rasismi ei katoa minnekkään, se on kaikkein herkullisin aihe pitää ja tuoda esille jos jossakin yhteydessä. Sillä saa sympatiat ja muut myötätunnot itselleen.
      Lehdistön ja median kaikkein paras ja myyvin artikkeli aihe.
      Tätä herkkua saavat lukijat ja kuuntelijat seurata, ei millään muotoa hyväksyttyä.
      Mutta mutta kun aine on kaikille iholle käypää, siinä syy miksi alvariinsa otsikoissa.

• Anonyymi00257

Nykyään kaikki on rasismia 🤡

• Anonyymi00259

Voi Jeesus, että tämä persujen vasstuunpakoilu on säälittävää!

Kun persun perseilystä nousee kohu, niin syy on aina kaikessa muussa kuin siinä, että persu perseili.

KASVAKAA AIKUISIKSI JA OTTAKAA VASTUU SANOMISISTANNE JA TEKEMISISTÄNNE!

• Anonyymi00262

Milloin Marin pyytää anteeksi perseilyjään? tai Lindtman? tai tai tai vihervasemmistolaisten nimiä voisi laittaa satoja

• Anonyymi00311

No johan oli taas ulostulo. Vieläpä oikein Jeesuksen voimalla. Joka tauksessa hyvä, että otit Jeesuksen mukaan, sillä parempaa neuvonantajaa tuskin olisit voinut saada. Molemmat tulette nyt varmuudella huomioitua. Sinä ja perussuomalaiset.

• Anonyymi00260

Saa nähdä sitten jos A.Lindtmanista tulee pääministeri niin tuleeko kohua kuvasta jossa hänellä on mustaksi maalattu naama ja vielä suomenmedioiden raivoisasti ajamana useaan maahan? Jotenkin on sellainen olo ettei taida tulla 🤡

• Anonyymi00269

Nautinnollista oli kuunnella kyselytuntia. PS aivan ylivertainen, demaritja muu vihervasemmisto nolona kysymyksineen

• Anonyymi00270

Tänä päivänä hyvin harva ymmärtää rasismin käsitteen, samoin kiusaamista ei ymmärretä. Kaikki piilotetaan huumorin alle eikä mietitä toisen tunteita. Siksi maailma on mitä on, pitäisi osata ajatella sitä miltä toisesta tuntuu ja päästä yli omista peloista

• Anonyymi00276

Nykyään ihmiset ei edes ymmärrä mitä rasismi on.Jos loukkaantuu jostain niin se ei ole rasismia

• Anonyymi00314
        Anonyymi00276 kirjoitti:

Nykyään ihmiset ei edes ymmärrä mitä rasismi on.Jos loukkaantuu jostain niin se ei ole rasismia

Ihmiset miettivät tarkoin, mistä olisi parasta loukkaantua. Mikä hyödyttää eniten. Näin etenkin toimittelijat. Sitten kun kohde on löytynyt, suivaannutaan oikein porukalla ja kohua pidetään yllä niin kauan kuin suinkin mahdollista ja pistetään näin rahoiksi.

• Anonyymi00277

AAmen aloittajalle! Eihä koko missikään ollut Suomalainen ylipäätään, ja kauhia poru aina hallitusta myöden, luulis olevan tärkeempääkin paskan jauhamista kuin joku matu missi.

• Anonyymi00280

Mites tällainen sarja tv,ssä kuin Putous, jossa herjataan kaikenlaisia ihmisiä heidän olemuksensa, kansalaisuus, seksuaalisuus, uskonto, polittinen mielipide j n e ?

Unohtamatta Stadap-"koomikot" , sekä muu väkisin väännetty ns. huumori, eikö näistä kukaan ole huolissaan ja pahoita mieltään ???

• Anonyymi00278

Persut nöyrtyivät, matelivat ja pyysivät anteeksi.
      Itku pitkästä ilosta,..
      snirf...

• Anonyymi00315

Jos kerran anteeksipyynnöllä pääsee eroon sontamediasta, niin ehkäpä noin kannattaa tehdä kuin tuhota elämäänsä yhtään enempää. Välttämättä tuo ei aina kuitenkaan riitä, vaan kun kohu keinotekoisesti on saatu synnytettyä, ihminen tahdotaan imeä niin kuiviin kuin mahdollista. Etenkin rahan vuoksi.

Nythän ei mietitä, onko syyllinen vai. Riittää kunhan kohistaan ja taloudellisesti voitetaan.

• Anonyymi00288

Ehkä he vois lähteä rakentamaan kalifaattia?
      Siellä kaikilla tasa -arvot.

• Anonyymi00289

Jospa avaaja ymmärtäisit, että aasialaiset suuttuivat ja loukkaantuivat tosissaan, siitä on kyse, ei siitä, että tyhmät Persut eivät ymmärrä maailman asioista kansojen historiasta ja kunniasta mitään.

• Anonyymi00316

Tuskin lähimainkaan ottivat niin itseensä kuin nämä omat yliherkät. Nykysuomalaiset eivät juurikaan välitä omistaan. Veljessodan aikana tilanne oli äärimmäisen kireä. Eikä nytkään ole kovin hempeä.

• Anonyymi00291

Kuinka kauan menee, kun joku persuista tempaisee uudestaan. Kokoomus ei tule tekemään silloinkaan mitään.

• Anonyymi00306

No Kokoomus on SDP:n kaltainen vain omaan napaansa laskelmoivasti tuijottavien poliitikkojen joukko.

• Anonyymi00317

Perussuomalaiset ovat usein ensimmäisenä kaltoinkohdeltujen puolella. Eikä tämä saa aikaan myötätuntoa muissa puolueissa.

• Anonyymi00292

Nykyisin kaikesta aina joku/jotkin näkee mielestään rasismia.

• Anonyymi00318

Eihän sana rasismi oikeastaan merkitse yhtään mitään. Se on lähinnä muotitermi. Mutta jos toimittelijat viitsisivät paneutua ja kertoa rehellisesti, mitä oikeasti tapahtui, koska ihminen oli niin väkivallan täyttämä ja jne.

• Anonyymi00295

Säälittävää sakkia tuo viherpuna

• Anonyymi00307

Älyllinen vajavaisuus siinä jouklossa on käsin kosketeltavaa! Tai voi olla, että eivät ole niin tyhmiä kuin esittävät, saadakseen erittäin tyhmien äänet?

• Anonyymi00308
        Anonyymi00307 kirjoitti:

Älyllinen vajavaisuus siinä jouklossa on käsin kosketeltavaa! Tai voi olla, että eivät ole niin tyhmiä kuin esittävät, saadakseen erittäin tyhmien äänet?

No nyt tuli pilkku väärään paikkaan, sori siitä!

• Anonyymi00342
        Anonyymi00308 kirjoitti:

No nyt tuli pilkku väärään paikkaan, sori siitä!

Ei se mitään isäskin tuli väärään paikkaan/reikään ja silti sinä synnyit.

• Anonyymi00299

Joo näiden vihervassereiden ja suvakkien järki on nyt lopullisesti kadonnut. Kaikesta haetaan rasismia. Näiden syytä, että tämä "kamala" irvistelykuva meni nyt joka maailman kolkkaan.
      Ikävä kyllä, sukupuolia on vain kaksi ja vain nainen voi synnyttää...

• Anonyymi00305

Minä en tunne henkilökohtaisesti ketään vihervasemmistolaista, joka ei söisi mielialalääkeitä tai että hän ei olisi niiden tarpeessa!

Onko tämä rasismia? Jos sano sen mitä ajattelen ja tunnen?

• Anonyymi00312

Suomeen on pesiytynyt ns 'ammattiloukkaantujien' populaatio. Sen johto muodostuu eduskunnan jäsenistä tietyissä puolueissa. Nämä ovat sdp, vihr. vas.liitto ja rkp.

Näiden kellokkaat ovat äänessä milloin mistäkin, mieluiten rasismiin oletetuissa tapauksissa. Ja suuri joukko kannattajia mölisee mukana.

Nyt nämä kansankiihottajat ovat keskittyneet silmäluomien venytykseen.

Hohhoijaa!

• Anonyymi00321

Kyllä se ehdottomasti parempi olisi, jos ihmiset loukkaantuisivat vain omasta puolestaan, eikä koko maailman. Koko maailman tuntoja kun on vaikea saavuttaa.

• Anonyymi00313

Tämä ketju kertoo, että persut ovat
      sokeita omalle rasistisuudelleen.

Eivätkä persut kestä itseään kohtaan
      minkäänlaista aiheellista kritiikkiä.

Persujen toiminta on syypää siihen, että
      Suomen kulttuuri on ajettu alas ja nyt
      Suomibrändi on pilattu MAAILMANLAAJUISESTI!

Kuka enää kehtaa äänestää persuja?!

• Anonyymi00322

Helpoimmalla ihminen pääsee, jos projisoi omat erheensä muualle. Tässä kuplassa on sitten ihanaa loikoilla, eikä ahdista hetkeen, kunnes…

• Anonyymi00323

Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä.

No piä silimiäs kiinni Nato tiltu.

• Anonyymi00324

Vaatteisiin merkintä "persu".Silloin tunnistaisi rasistin ja osaisi vältellä.Aina niitä ei tunnista kun yrittävät käyttäytyä kuin ihmiset.

• Anonyymi00329

Aatulla oli ihan samat ajatukset, taidat olla iso ihailija !

• Anonyymi00334

Islamistit ei edes yritä käyttäytyä ihmisiksi. Vaatteisiin merkintä palautus.

• Anonyymi00325

Somalit ja muut muslimit hokevat "rasisti"sanaa, kun eivät halua ottaa mistään vastuuta. Mikään ei ole niin tyhmä kuin muslimi.

• Anonyymi00326

Jos olisinkin rasisti, niin mitä sitten ?

Mitä se kuuluu jollekkin minun kuviteltu rasistisuus!

Jos 612 juhliin saa tulla illupuvussa niin sekö on sitä mainosta mailmalle että näin täällä kunnioitus käsitetään häh !
      Ei voi uskoa tätä kaikkea typeryyttä mikä leijuu ilmassa.

• Anonyymi00327

Mutta siitä nautin kun perzut pääsee takapenkkiin, silloin alkaa kansan huuto kun velkamaata aletaan pelastaa uusilla tavoilla !

Voijettä

• Anonyymi00328

Sekään ei ole mahdotonta etteikö tämä perzutsitäjatätä pääse vielä juoksuhautoihin !

Siellä monen luukkulaisen huuto saa uusia sanoja luulen.

• Anonyymi00330

70 -luvulla oli vielä amerikan kaupunkien katukuvassa kylttejä kaupoissa, "ei mustia eikä koiria "!

Suomessa näyttää olevan melkein sama mentaali vain pienellä sanamuutoksilla.

..ei persuja ..

• Anonyymi00332

Suomalaisten rasistiksi haukkuminen omassa maassaan on ehkä typerintä paskaa mitä ihmisolento voi keksiä.

• Anonyymi00333

Esi-isäni ei ole siirtomaaherra. Jos oletat niin, olet rasisti. Minä saan omassa maassani vääntää naamani miten haluan riippumatta siitä, miltä joku muu jossain maapallon toisella puolella sattuu näytäämään.

• Anonyymi00336

Rasismi kohdistuu uhriin.

• Anonyymi00337

Niin sanottuja maalaisia on aina ja edelleen kohdeltu rasismia vastaavalla tavalla. Mutta siinä pitää elää, miksi on syntynyt. Ja antaa niiden parempien naureskella ja vähätellä.

• Anonyymi00338

Missi kieltäytyy paljastamasta kuvan ottaneen henkilön nimeä...
      Ja kuitenkin tätä henkilöä on syytetty tästä kaikesta...

• Anonyymi00358

Jos se on se kiinalaistoimittaja tai vähintään sen hyvä kaveri.

• Anonyymi00339

Hyvä huomio, olet täysin oikeassa. Ongelmana on kun harva kommentoija ja suomalainen on edes käynyt muualla kuin Kanarialla niin eivät tajua miten erilainen maailma on, riippuen minne päin suunnistaa, mutta afrikassa on rasismia jopa heimojen kesken ja muslimit ovat todella rasistisia kaikkia muita kuin Islaminuskoisia kohtaan, tosin ovat myös toistensa kurkuissa kiinni, riippuen oletko Sunnimuslimi jne. Suomalaisten pitäisi puhaltaa yhteen hiileen ja lopettaa rasismipuheet, Suomi on vieläkin lintukoto kaikille.

• Anonyymi00472

Ainakin suurimmalle osalle on lintukoto. Itse muslimi maassa eläneenä tiedän asioista ehkä hieman enemmän...

• Anonyymi00340

Tutkimuksia on monia joiden mukaan erityisen paljon mielisairauksia löytyy vihervasemmistoa äänestäneiden nuorten naisten korvien välistä.

Samanlaisia torttuja kuin minjakin siis eli pihalla todellisuudesta.

• Anonyymi00344

Kukaan ei näe rasismia kaikkialla, mutta jotkut eivät ”näe” sitä missään.

• Anonyymi00478

Hyvin sanottu!!

• On tyhmiä muuallakin kuin suomessa ei ole ainutmaa.

• Anonyymi00437

Suomessa jotkut on nousseet eduskuntaankin niiden äänillä.

• Anonyymi00346

Rasismia kantasuomalaisia kohtaan jokapuolella näkevät ovat suomen tyhmimpiä ihmisiä.

• Anonyymi00357

Se on totta.Fiksut persut on yhtä totta kun Joulupukki ja Muumit.

• Anonyymi00359

Japanilainen , kiinalainen, korealainen joka ihmettelee yhden missikuvan tai parin politiikkojen kuvan vuoksi hirvittävää rasismia Suomessa saa kyllä pysyäkin kotimaassaan. Tänne ei tällaisia idiootteja kaivata niitä kun on jo omasta takaa yllin kyllin. Sama koskee myös niitä somaleita ja muita mamuja, joille joka asia on rasismia jos ei tehdä kuten heidän halunsa ja mielitekoja on. Sylettää. Anteeksi nyt vaan kaikilla maailman kielillä!

• Anonyymi00411

Esimerkiksi japanilaisilla Japanissa on lain suoma oikeus olla päästämättä erirotuisia ja eri etnisyyksiä putiikkeihinsa jos haluavat. Kiina ja Japani ovat sulkeutuneita yhteiskuntia, sinne muita ei hyväksytä. Miksi saavat täällä opiskella ja elää suomalaisten piikkiin ? Pitävät itseään herrarotuna, ovat aina pitänyt. Pyysivätkö anteeksi kaapelien rikkomuksia, eivät. Pyysivätkö kaikkea mitä tällä hetkelläkin tekevät anteeksi meiltä ? Eivät. Täällä on Supon mukaan valtavasti niiden agentteja, miksi niitä ei karkoiteta?

• Anonyymi00436
        Anonyymi00411 kirjoitti:

Esimerkiksi japanilaisilla Japanissa on lain suoma oikeus olla päästämättä erirotuisia ja eri etnisyyksiä putiikkeihinsa jos haluavat. Kiina ja Japani ovat sulkeutuneita yhteiskuntia, sinne muita ei hyväksytä. Miksi saavat täällä opiskella ja elää suomalaisten piikkiin ? Pitävät itseään herrarotuna, ovat aina pitänyt. Pyysivätkö anteeksi kaapelien rikkomuksia, eivät. Pyysivätkö kaikkea mitä tällä hetkelläkin tekevät anteeksi meiltä ? Eivät. Täällä on Supon mukaan valtavasti niiden agentteja, miksi niitä ei karkoiteta?

Persu on hyvä ja menee laittamaan Marimekon, Arabian ja Joulupukin pajan oveen kyltin ”Vain suomalaisille” ja vääntelemään ovelle naamaansa. Mallia voi ottaa vaikka Innasen Tuupovaaran tuijottajasta.

• Anonyymi00360

Idiootti olisi Suomen kannalta parempi luonnehdinta näille paskiaisille.

• Anonyymi00362

Nuo antirasistit ovat tämänpäivän farieuksia, jotka näkevät joka asiassa syntiä tehtynä.

• Anonyymi00369

Niinpä. Rasismi sano että Kristinusko tulis tappaa , alkaen uskovista.. Islamin perussanoma..

• Anonyymi00379

Kristinuskon nimissä on tapettu, pahoinpidelty ja ryöstetty historian aikoina suurin määrin ja pakkokäännytetty ihmisiä tuhoamalla näiden omia kulttuureja.

• Anonyymi00379 kirjoitti:

Kristinuskon nimissä on tapettu, pahoinpidelty ja ryöstetty historian aikoina suurin määrin ja pakkokäännytetty ihmisiä tuhoamalla näiden omia kulttuureja.

Niin on myös muiden uskontojenkin nimissä

• Anonyymi00371

Punavihreät ja vihreät näkee rasisteja joka puolella. Venäläisen rasismikiimassa tappaavat ukranalaisia. Punavihreet tekisivät varmasti "rasisteille" samalla tavalla, jos saisivat tarpeeksi valtaa ja olisivat kykeniviä siihen. Onneksi ovat henkisesti heikkoja ja soijapojista ei ole kuin somessa räyhäämiseen!.

• Anonyymi00372

Korjaus yllä olevaan: "Punavihreät ja venäläiset näkee rasisteja joka puolella."

• Anonyymi00378
        Anonyymi00372 kirjoitti:

Korjaus yllä olevaan: "Punavihreät ja venäläiset näkee rasisteja joka puolella."

Joutuukohan entt. persu Ano Venäjän sotarintamalle kun on anonut sieltä turvapaikkaa?

• Anonyymi00391
        Anonyymi00378 kirjoitti:

Joutuukohan entt. persu Ano Venäjän sotarintamalle kun on anonut sieltä turvapaikkaa?

Toivotaan, että tuollainen maanpetturi joutuu lihamyllyyn Ukrainaan. Tuo huohottaja ei siellä montaa päivää kestä.

Tiedän yhden vasemmistolaisen, joka lähti Venäjän puolelle sotimaan muistaakseni vuonna 2014-2015. On kuulemma jo kuollut ja hyvä niin.

Tämän tyypin löytää kun menee Youtubeen ja laittaa hakusanaksi: "Ilarin vapunavaus."
        Ukrainan tiedustella oli juttuja tuosta joskus (varmaan löytyy vieläkin)netissä ja salanimi sodassa oli "Igor".

• Anonyymi00373

Raamattukin on rasistinen kirja

• Anonyymi00377

Raamattu on ValitutPalat, 2000 vuoden takaa.

• Anonyymi00374

Jos ei silmiä niin peräsilmiä! Nimittäin persut venyttävät.

• Anonyymi00375

13,11,2011 perussuomalaiset leimattiin rasistiseksi puolueeksi. Tästä kirjoitti Helsingin Sanomat

Lainaus :
      Halonen sanoi Helsingin Sanomien haastattelussa sunnuntaina, että "ihmiset, jotka tunnistavat itsessään rasismia, ovat päätyneet äänestämään perussuomalaisia".
      Lainaus päättyy.

Ongelma onkin sosiaalidemokraateissa ja vielä v. 2025 sosiaalidemokraatit yrittävät pestä perussuomalaisten aiheuttamaksi kokemaansa tarumaansa pois itsestään.

• Anonyymi00376

Väitätkö myös että hölöhölö nuo aasialaiset kun njäh, njäh näkevät rasiamia kaikkialla, mielenvikaiset. Mutta näkivät kuitenkin ja seurauksia on :
        Olemme saaneet Finnairin Japanin X-tilille useita kommentteja näistä kuvista, jotka koetaan rasistisiksi ja syrjiviksi. Viesti kommenteissa on kaikissa samansuuntainen: älkää matkustako tähän maahan, älkää matkustako Finnairilla,
        -
        Silmiään väännellyt missi oli postannut tällaisen viestin: ”Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas”

• Anonyymi00380
        Anonyymi00376 kirjoitti:

Väitätkö myös että hölöhölö nuo aasialaiset kun njäh, njäh näkevät rasiamia kaikkialla, mielenvikaiset. Mutta näkivät kuitenkin ja seurauksia on :
        Olemme saaneet Finnairin Japanin X-tilille useita kommentteja näistä kuvista, jotka koetaan rasistisiksi ja syrjiviksi. Viesti kommenteissa on kaikissa samansuuntainen: älkää matkustako tähän maahan, älkää matkustako Finnairilla,
        -
        Silmiään väännellyt missi oli postannut tällaisen viestin: ”Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas”

PerSut matkustaa Lidliin ostamaan kiljuvärkkejä. kohta on taas silmät viiruna turvoksissa.

• Anonyymi00405

Tarja Halosen normaalia Venäläisten propagandaa. Tarja on itse Venäjän kätyri ja hiton vaarallinen sellainen. Leikkii Jeesusta ja hyvää ihmistä, mutta on syöttänyt Venäjän propagandaa vuosia Suomessa ja itseään hyvinä pitävät ihmiset (vihervassarit) jatkavat tuota samaa agendaa.

• Anonyymi00435
        Anonyymi00405 kirjoitti:

Tarja Halosen normaalia Venäläisten propagandaa. Tarja on itse Venäjän kätyri ja hiton vaarallinen sellainen. Leikkii Jeesusta ja hyvää ihmistä, mutta on syöttänyt Venäjän propagandaa vuosia Suomessa ja itseään hyvinä pitävät ihmiset (vihervassarit) jatkavat tuota samaa agendaa.

Onneksi meillä on Tarja Halonen. Yksi järkevimmistä ihmisistä päättäjien paikoilla.

Sanna Marin vuonna 2023: Perussuomalaiset on sen kansanedustajien puheiden perusteella avoimesti rasistinen puolue –Marinin mukaan olisi väärin uskotella äänesätjille, että SDP:n ja perussuomalaisten arvoilla olisi mahdollista muodostaa yhteistä hallitusohjelmaa.

• Anonyymi00513
        Anonyymi00376 kirjoitti:

-

Täytyy olla melkoisen yksinkertainen jos ei vieläkään ymmärrä että tuokin "isku" oli masinoitu. Suurin osa noista japsiprofiileista oli trolleja ja botteja, paikallisia vassareita ja muita venäjän ystäviä. Monet kiinalaiset "suomiviha" profiilit kirjoittivat suoraan venäjältä. Ai hitsi, kukahan voisi maksaa näille että käyvät esim suomalaisten firmojen kimpuun kuin sika limppuun, kukakohan hmmm..?

Monen täytyy vain tajuta että aika iso osa aasian populasta on venäjän puolella(kiina, japani, intia) ja toimii niiden hyväksi. Toista puolta ei kiinnosta pätkääkään mitä piskuisessa Suomessa tehdään kunhan kauppa käy.

• Anonyymi00381

Kaikki sellainen, mikä ei sovi vihervassarin pirtaan, on Suomessa rasismia. 99 % kansasta ei tiedä, mikä on rasismia, ja missä sitä on.

• Anonyymi00475

Älä yleistä omaa tuutavapiiriäsi edustamaan koko kansaa!

• Anonyymi00390

On meillä ollut vaan kaikenlaisia pressoja !

• Anonyymi00392

Vihervasemmistossa huonoin aines

• Anonyymi00396

Vihervasemmisto ei ole naamaansa väännellyt. Suomen persut kylläkin.

• Anonyymi00431

Vankiloissa persuilla on selvä enemmistö.

• Anonyymi00401

Nyt vaan tuumasta toimeen ja kun nämä pahatolot kostetaan vääriin henkilöihin, olisiko jo aika antaa opetus näille rassiteille.

Nauravat, pilkaavat ja ivavvat ja vääntävät naamojaan ja muuta kiihoittmaista. Maahan ei heidän haluta tulevan, mutta eikö ole ihme, että sänkyyn persut haluavata tummai Vigelius, Tynkkyskä jne.

Kyllä näille joku voisi antaa kunnnon opetuksen kieliopista ja käytöksestä kun tulevat kulmilla vastaan.

Ei taida muuten mennä oppi perille heille.

• Anonyymi00406

Kielioppi ja käytös ei korjaa aasialaisten silmien ympäräysten ominaisuuksia.
        Erilainen ulkomuoto selittyy epikantuksella ja evoluutiolla.

Sikiövaiheessa kaikilla ihmisillä on epikantus. Esimerkiksi eurooppalaisilla se katoaa, kun nenän juuri nousee ja kiristää kasvojen ihoa. Kansoilla, jolla on epikantus, nenän juuri jää matalaksi.

Siis kyse on nenänjuurten eroavaisuuksista. Ei perussuomalaisten tavasta arvostella rotuoppiin perustuen , vaan puhtaasta tietämättömyydestä. Tämä tietämättömyys on yhdistänyt koko eduskunnan.

• Anonyymi00419
        Anonyymi00406 kirjoitti:

Kielioppi ja käytös ei korjaa aasialaisten silmien ympäräysten ominaisuuksia.
        Erilainen ulkomuoto selittyy epikantuksella ja evoluutiolla.

Sikiövaiheessa kaikilla ihmisillä on epikantus. Esimerkiksi eurooppalaisilla se katoaa, kun nenän juuri nousee ja kiristää kasvojen ihoa. Kansoilla, jolla on epikantus, nenän juuri jää matalaksi.

Siis kyse on nenänjuurten eroavaisuuksista. Ei perussuomalaisten tavasta arvostella rotuoppiin perustuen , vaan puhtaasta tietämättömyydestä. Tämä tietämättömyys on yhdistänyt koko eduskunnan.

Mulla on sillä tavoin vino naama ja nenä, että toinen silmä on aasialaisen vino ja toinen pyöreämpi mulkosilmä. Ei ole haitannut menoa.

• Anonyymi00420
        Anonyymi00419 kirjoitti:

Mulla on sillä tavoin vino naama ja nenä, että toinen silmä on aasialaisen vino ja toinen pyöreämpi mulkosilmä. Ei ole haitannut menoa.

Silmä ei ole vino vaan silmän sivulle ulottuva epikantus eli mongolipoimu saa silmän ympäryksen pysymään koholla.

Mongolinpoimua esiintyy arktisten alueiden alkuperäiskansoilla.Se on muodostunut suojaamaan heidän silmiään kylmältä, ja se voi myös vähentää häikäistymistä.

• Anonyymi00422
        Anonyymi00420 kirjoitti:

Silmä ei ole vino vaan silmän sivulle ulottuva epikantus eli mongolipoimu saa silmän ympäryksen pysymään koholla.

Mongolinpoimua esiintyy arktisten alueiden alkuperäiskansoilla.Se on muodostunut suojaamaan heidän silmiään kylmältä, ja se voi myös vähentää häikäistymistä.

Malli Ninja Sarasalolla on eksoottiset silmät. 👀

• Anonyymi00430
        Anonyymi00422 kirjoitti:

Joku tollo on varmaan huudellut kadullakin.

• Anonyymi00498
        Anonyymi00422 kirjoitti:

Kälviän maitolavalla seurataan tapahtumien kulkua.

• Anonyymi00514
        Anonyymi00420 kirjoitti:

Monolidiä on kyllä muillakin kansoilla, sitä tavataan myös täällä tietyissä määrin, itäsuomalaisilla on vahvimmin näkyvät ugripiirteet eli niitä aasiasta saatuja N1-piirteitä. Tuntuu että muut aasialaiset että suomalaiset tuntuvat vihaavan itäsuomalaisten uniikkia lookkia. Kateutta, sanon ma :)

• Anonyymi00515
        Anonyymi00430 kirjoitti:

Joku tollo on varmaan huudellut kadullakin.

Minulla on samanlaiset silmät ja monella muullakin itäsuomessa asuvalla. Kukaan ei ole huudellut meille : p Toki Suomess tehdään pilkkaa itäsuomalaisten varsinkin pohjois-karjalaisten ulkonäöstä ja murteesta jatkuvasti.

• Anonyymi00403

Kohta teen liisipuulua.$

• Anonyymi00407

Tervetuloa Suomeen turistina tai töihin. Tosin Suomalaisilla itselläänkin pulaa järkevistä työtehtävistä.
      Älä tule polkemaan palkkoja,kunnioita Suomea ja suomalaisia. Opettele kieli.
      Jos tulet elämään pelkästään pelkästään yhteiskunnan tuilla ja öykkäröimaan rasismi taattua.En voi sietää sellaisia. Vaan välittömästi pois Suomesta!

• Anonyymi00418

Tavistollot eivät erota kadulla tai kaupassa vaikka mamu olisi ydinfyysikko jos naama ei näytä persulta ja alkavat sättiä verovaroilla eläjäksi. Persut ovat aivopesseet tollokannattajansa sellaisiksi.

• Anonyymi00423
        Anonyymi00418 kirjoitti:

Tavistollot eivät erota kadulla tai kaupassa vaikka mamu olisi ydinfyysikko jos naama ei näytä persulta ja alkavat sättiä verovaroilla eläjäksi. Persut ovat aivopesseet tollokannattajansa sellaisiksi.

Ydinfyysikot ovat kyllä todellakin vähemmistö. Yleisempää se mamuilla tuilla eläminen ikävä kyllä on.

• Anonyymi00429
        Anonyymi00423 kirjoitti:

Ydinfyysikot ovat kyllä todellakin vähemmistö. Yleisempää se mamuilla tuilla eläminen ikävä kyllä on.

Tuo on päähänpinttymä, jota persut hoilottavat kuin korvamadosta kärsivät tomppelit.

• Anonyymi00439
        Anonyymi00429 kirjoitti:

Tuo on päähänpinttymä, jota persut hoilottavat kuin korvamadosta kärsivät tomppelit.

On olemassa tilastoja eri kansallisuuksien työllisyysprosenteista, joten viherpunikkipuolella on sitä tosiasioihin liittymätöntä luulemista eri kansallisuuksien työllisyydestä yllin kyllin. Viherpunikit elää harhoissa ja senpä takia mielenterveysongelmat ovat yleisiä viherpunikkipuolella.

• Anonyymi00448

Juuri näin! Kommunismia halajavat voivat siirtyä itään.

• Anonyymi00450
        Anonyymi00439 kirjoitti:

On olemassa tilastoja eri kansallisuuksien työllisyysprosenteista, joten viherpunikkipuolella on sitä tosiasioihin liittymätöntä luulemista eri kansallisuuksien työllisyydestä yllin kyllin. Viherpunikit elää harhoissa ja senpä takia mielenterveysongelmat ovat yleisiä viherpunikkipuolella.

Suomen kansalaisuutta on hyvin kevyin ansion saatu. Oikeastaan suorastaan jaettu.

• Anonyymi00408

Kukahan se NYT näkee rasisteja kaikkialla?

• Anonyymi00410

Samaa mieltä. Supo kertoi tämän olevan Kiinan masinoima hyökkäys suomalaisia vastaan.

• Anonyymi00417

Ei kertonut vaan sanoi, että sellaistakin saattaa esiintyä.

• Anonyymi00428
        Anonyymi00417 kirjoitti:

Ei kertonut vaan sanoi, että sellaistakin saattaa esiintyä.

Varsinkin kun persutollot syöttivät taas lapaan.

• Anonyymi00497
        Anonyymi00428 kirjoitti:

Varsinkin kun persutollot syöttivät taas lapaan.

Persut syöttivät oikealta laidalta kiinalaisille suoraan lapaan.

Tekivät oman maalin.

• Anonyymi00412

Avaaja on väärässä. Kyllä ne Suomen tyhmimmät ihmiset löytyvät persujen riveistä.

• Anonyymi00421

Se on monta kertaa tullut todistettua.

• Anonyymi00424

Kun valkoinen katsoo romania liian kauan vaikka kadulla niin heti romani syyttää valkoista rasismista, mutta jos romani tuijottaa valkoista pitkään niin sehän ei ole rasismia...

• Anonyymi00427

Yleistät kaikki samaan nippuun. Se on tolloutta parhaimmillaan.

• Anonyymi00425

Onko mitään rasismia? Vai onko vaan tarve siivota törkyläjät pois? Ja saada Suomen talous taas pyörimään.

• Anonyymi00426

On sitä ja aivan oikeasti. Se on persujen elämän lähde.

• Anonyymi00434
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Lehdistölle ja medialle rasismi on se elämän lähde. Milloin mikäkin tekemällä tehty kohu jostain mitättömästä.

• Anonyymi00447
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Määrittele rasismi. Kopioi vaikka googlesta, jos et itse osaa kertoa omin sanoin.

• Anonyymi00496
        Anonyymi00434 kirjoitti:

Lehdistölle ja medialle rasismi on se elämän lähde. Milloin mikäkin tekemällä tehty kohu jostain mitättömästä.

Persut elää rasismista. Ilman rasismia persuja ei olisi.
        Suomi on tutkimusten mukaan yksi maailman rasistisimmista maista.

Pääpukki istuu kansakunnan kaapin päällä kakkosmiehenä.

• Anonyymi00518
        Anonyymi00496 kirjoitti:

Persut elää rasismista. Ilman rasismia persuja ei olisi.
        Suomi on tutkimusten mukaan yksi maailman rasistisimmista maista.

Pääpukki istuu kansakunnan kaapin päällä kakkosmiehenä.

Kai sinä ymmärrät että noilla "tutkimuksilla" voi pyyhkiä anusta? Niihin osallistui mustatuntuu-porukkaa ja selittäjiä oli jopa Afrikasta asti, jotka eivät olleet edes käyneet täällä. Suomi ei ole syyllistynyt mihinkään ihmisoikeusrikkomuksiin(paitsi suomalaisten kohtelussa heh) joten voit tunkea ne propaganda "tutkimuksesi" mustaan aukkoon.
        News flash, rasismista vinkujat ovat yleensä itse niistä maista joissa on k.maiden ihmis-ja eläinoikeudet eivätkä uhriutujat näe edes mitään vikaa kansansa tavoissa. Isointa rasismia on se että tullaan toisten maahan, vieläpä täysin eri kulttuuriin ja ruvetaan heti syyllistämään kantaväestöä ja tekemään viharikoksia niitä kohtaan ja vain väärän ihonvärin takia.
        Kannattaa vähän miettiä kenen puolesta taistelee.

• Anonyymi00432

Onko rasismia venyttää huuliaan lisäämällä huulia ympäröiviin lihaksiin botoxia - tai lisäämällä botoxia pakaralihaksiin ?
      Lentää sen jälkeen Afrikan rantalomakohteisiin ja hankkia siellä kattava rusketus ja rastahiukset ja levitellä kuvia someen ?

• Anonyymi00438

No ei ihmisten mielestä mutta perSut ovat kohisseet paljon siitä, että se on ANTISEITISMIÄ!

• Anonyymi00519

No tuota, eiköhän venytyslevyjen lisääminen huuliin ole enemmän afrikkalaisten juttu?;9 Isoja huulia on kaikilla kansoilla, tietenkään normaalisti kenellekään ei puolet naamasta pelkkää huulta niin kuin näillä eräillä..
        Jokainen eurooppalainen ruskettuu(paitsi britit ja irkut heeeh) joten se on meidän ihon normaalitoiminto. Vain k.vammainen uikuttaa eurooppalaisten ihon ruskettumisesta.
        Rastoja on ollut eri kansoilla aina. Vaikka afrot niin kovasti yrittävät omia sen tyylin niin rastat kuuluu kaikille. Tukka rastoittuu ihan itsestään jos sitä ei kampaa..(sama myös eläimillä turkin ja harjan kanssa)
        Pygmi-perccemuoti on kyllä käsittämätön. Noista kovista ulokemöykky-peepeistä on naisellisuus kaukana.

• Anonyymi00433

Tavallaan on totta, että rasismia näkevät Suomen tyhmimmän henkilöt. Kuka muu liikkuisi persujen porukoissa?

• Anonyymi00442

Rasismista vähätellen höpöttävä persu uhriutuu ensimmäisenä kun häntä arvostellaan.

• Anonyymi00480

Hyvin sanottu!!!

• Anonyymi00445

PerSuissahan on paljon kohistu siitä, että Kiina on syyllistynyt ANTISEMITISMIIN kun se TUOMITSI perSujen vinosilmä kampanjan.

Ketään ei tietysti kehoiteta riistämään henkeä itseltään, eikä varsinkaan lähimmäisiltään, mutta kyllä jonkinlainen "SEPPUKU" tai sen tapainen ele, voisi olla kohtuullinen anteeksipyyntö perSu edustajilta Kiiinalle? 🤡🤡🤡

• Anonyymi00446

• Anonyymi00458

• Anonyymi00489

Kiinahan on ryssän kaveri.Mielestäni kiina ansaitsee kunnon pakotteet ja kiinalaisille matkustuskielto EU maihin,olkoonkin kuinka rasismia,oikeus kunniaan ja roistot tilille.Jos kansalaisia kohdellaan huonosti,niin ehkä näkevät missä kommunistinen Kiina makaa.Ja muuten niitä TEMU tuotteita ei kannata ostaa ja tukea roistovaltion taloutta.Tavara on niin huonoa,että roskiin menee..

• Anonyymi00500
        Anonyymi00489 kirjoitti:

Kiinahan on ryssän kaveri.Mielestäni kiina ansaitsee kunnon pakotteet ja kiinalaisille matkustuskielto EU maihin,olkoonkin kuinka rasismia,oikeus kunniaan ja roistot tilille.Jos kansalaisia kohdellaan huonosti,niin ehkä näkevät missä kommunistinen Kiina makaa.Ja muuten niitä TEMU tuotteita ei kannata ostaa ja tukea roistovaltion taloutta.Tavara on niin huonoa,että roskiin menee..

Eikös se Kiina ollut jonkun gallupin mukaan kaupankäynniltään ja talouselämältään lähellä kapitalismia... ja senkin perusteella miten hallitsevat markkinoita....miten euroopan kävisi ilman kiinalaisia halpistuotteita, sähköautoja jne....

• Anonyymi00451

Sutasiko takakumi hajosiko toyotasi kanakusi takanasi

• Anonyymi00457

Jokohama humahutan...

• Anonyymi00452

Raaistiset jengit pahoinpitelevät nuoriamme, ryöstäenvaatteet, ja kuvaten .

Hallitus kiristää rangaistuksia.

Mitä tekee oppositio, vasemmistopuolueet???

Ei Mitään!
      Heitä ei Kiinnosta Suomalaiset uhrit Suomessa.
      Vasemmisto keskittyy rasusmisyyttelynsä lietsontaan, joka alkoi Missin päänsärystä.
      Sairasta ja Kuvottavaa oppositiolta vaijeta, kun olisi syytä Todellisiin tekoihin ja mielipiteisiin!

• Anonyymi00462

Persut ovat luoneet alustan, jossa vedetään turpaan ja otetaan se, mikä irti saadaan.

• Anonyymi00463

Persut puhuvat suomalaisuudesta ja sen omaksumisesta mutta heille se on väkivaltaa ja rangaistuksia, avioeroperheitä ja alkoholismia, lasten huostaanottoja, eriarvoisuutta varakkaiden ja köyhempien välillä, köyhempien halveksimista, naisten alistamista....

• Anonyymi00454

White guilt on vassareilla yleistä.

• Anonyymi00460

Persuille ei ole mitään rajaa.

• Anonyymi00461

Nyt persut nöyrtyivät pyytelemään anteeksi. Hihhihhihhi...

• Anonyymi00466
        Anonyymi00461 kirjoitti:

Nyt persut nöyrtyivät pyytelemään anteeksi. Hihhihhihhi...

Varmaan aseenpiippu selässä. Antaneet "katumus"lausuman.

• Anonyymi00465

Viimeaikojen uutisten perusteella persut on maailman tyhmintä sakkia

• Anonyymi00469

Entä vihervasemmisto sitten? Suomen pitäisi satsata rahaa omiin kansalaisiinsa jotka on leipäjonoissa jne mutta vassareiden logiikka on ihmeellinen kun esim Tytti Tuppurainen sanonut joskus että "Se on ihan väärä ajattelutapa että Suomi ensin" eli suomen pitäisi jatkaa rahan viskomista kehitysmaihin kun oma kansa kärsii, ja nuo maat joihin kehitysapua viskotaan loputtomiin ei ikinä muutu sen paremmaksi tai millään tavalla, Eikö kannattaisi hoitaa oma tontti kuntoon ja vasta sitten antaa kehitysapuja jonnekkin kun siihen on varaa, esim Afrikassa on samat savimajat pystyssä vieläkin vaikka sinne on tungettu eniten rahaa ympäri maailman yli sata vuotta ja ei ole muuttunut miksikään se tilanne siellä.

• Anonyymi00471
        Anonyymi00469 kirjoitti:

Entä vihervasemmisto sitten? Suomen pitäisi satsata rahaa omiin kansalaisiinsa jotka on leipäjonoissa jne mutta vassareiden logiikka on ihmeellinen kun esim Tytti Tuppurainen sanonut joskus että "Se on ihan väärä ajattelutapa että Suomi ensin" eli suomen pitäisi jatkaa rahan viskomista kehitysmaihin kun oma kansa kärsii, ja nuo maat joihin kehitysapua viskotaan loputtomiin ei ikinä muutu sen paremmaksi tai millään tavalla, Eikö kannattaisi hoitaa oma tontti kuntoon ja vasta sitten antaa kehitysapuja jonnekkin kun siihen on varaa, esim Afrikassa on samat savimajat pystyssä vieläkin vaikka sinne on tungettu eniten rahaa ympäri maailman yli sata vuotta ja ei ole muuttunut miksikään se tilanne siellä.

Se oli EU:n elvytysvälineen yhteydssä kun kaikki maat osallistuivat.

• Anonyymi00476

Ne viherpunikit ovat kylläkin maailmankaikkeuden tyhmimpiä.

• Anonyymi00479

"Ihmiset, jotka tunnistavat itsessään rasismia, ovat päätyneet äänestämään perussuomalaisia".

Kuulemma Tarja Halonen on sanonut noin.
      Olen Tarjan kanssa ihan samaa mieltä.
      Perussuomalaisiin on kasautunut selvästi eniten
      itsessään rasistisuutta tunnistavia.

Uskovatko perussuomalaiset, että rasismi
      on sananvapautta?

• Anonyymi00481

Eihän silmien vääntely rasismia ollut vaan lapsellista käyttäytymistä, joka loukkaa Eduskunnan instituutiota ja demokratian periaatetta. Äänestämme erilaisia pellejä, koska mediajulkisuus on heidän hallinnassa ja hallinnossa. Rasismista keskustelu on samaa median hyväksikäyttöä. Nämä henkilöt päättävät turvallisuudesta ja kansalaisten perusturvasta, mikä näkyy arjessa yksilön turvattomuutena.

• Anonyymi00487

Jos asia olisi jätetty pienelle huomiolle,tälläistä showta siitä tuskin olisi tullutkaan.Ekana syytän Toimittajia, korppikotkat jotka tonkii kaikki asiat ja lisäävät vettä myllyyn ja toiset korppikotkat,sosialistit ja kommunistit hallituksessa,saatiin koko eduskunnankyselytunti täytettyä näin onnettomalla aiheella .Tuppurainenkaan ei meinannut pysyä pöksyissään kun taas huusi ja puhumattakaan se vasurien inhottava niljake akka.Monesti harmittaa kun ei ole lähtenyt politiikkaan mukaan,niin helppoa rahaa! perse penkissä räksytetään ja jauhetaan samaa sontaa päivästä toiseen, ehkä jonain päivänä...

• Anonyymi00492
        Anonyymi00487 kirjoitti:

Jos asia olisi jätetty pienelle huomiolle,tälläistä showta siitä tuskin olisi tullutkaan.Ekana syytän Toimittajia, korppikotkat jotka tonkii kaikki asiat ja lisäävät vettä myllyyn ja toiset korppikotkat,sosialistit ja kommunistit hallituksessa,saatiin koko eduskunnankyselytunti täytettyä näin onnettomalla aiheella .Tuppurainenkaan ei meinannut pysyä pöksyissään kun taas huusi ja puhumattakaan se vasurien inhottava niljake akka.Monesti harmittaa kun ei ole lähtenyt politiikkaan mukaan,niin helppoa rahaa! perse penkissä räksytetään ja jauhetaan samaa sontaa päivästä toiseen, ehkä jonain päivänä...

Absurdeinta tässä on se, että yhden missin silmien vääntely lopulta tuhoaa kauppasuhteita, aiheuttaa miljarditappiot, vaatii pääministerin anteeksipyynnön vieraalta valtiolta ja kaataa (toivottavasti) Hallituksen.

Kyse on suomalaisen median perhosefektistä. Elämme mediasta, toivottavasti emme myös kuole siihen.

• Anonyymi00482

No mitä muuta voi odottaa Tarja Halosesta kun että haukku kaikki rasistiksi ,
      kun samalla tarjoa pridepedofiilit ja Sseta kansalaisille vihervastuuttomien varjossa ??

• Anonyymi00483

Jos haluamme säilyttää suomalaisen kulttuurin, meidän pitää suojella sitä muilta kulttuureilta. Joku näkee ämän rasistisena toimena. Olen siis rasisti ja ylpeä siitä!

• Anonyymi00490

Suomalaista kulttuuria pitää suojella
        perussuomalaisuudelta! Piste!

• Anonyymi00485

Ding dong ping pong 💆

• Anonyymi00486

Oletteko huomanneet miten rasismin määritelmä on ajan myötä muuttunut ?

Olisi kyllä hienoa joskus kohdata maailman epärasistisin henkilö ja ihailla hänen täydellistä suvaitsevaisuuttaa, koska kaikki muut ovat häneen verrattuna hitler.

• Anonyymi00491

Tässä ketjussa useakin perussuomalainen on kirjoituksellaan
      paljastanut se, minkä me jo tiedämme.
      Ai minkä?
      No sen että perussuomalaiset uskovat ihan
      vakavissaan, että rasismi on muka sananvapautta!

• Anonyymi00495

Pahinta on kun mainitsemasi "mielialalääkitys ja pääongelmat" näyttävät esiintyvän ruhonjuuritason tekijöillä...ja korostuu kaamosajan alussa ja joulukuussa erilaisena ilkivaltana, sotkemisena, paikkojen rikkomisena. Esim. saunavuoron lopettamisena koko joulukuun ajaksi , vedoten kiukaan ajastin vikaan. Saunominen rentouttaisi stressaavimpana kuukautena jne... kiusa se on pienikin kiusa. Samoin rapukko on ollut peruspesun tarpeessa kauan...säästösyihin vedoten....käytävä on muuten rauhallinen. Kyl se siitä...

• Anonyymi00501

Taas tuli kinnattua silmäkulmaa, onneksi oli verhot kiinni !

• Anonyymi00502

Nyt on vuoden synkin päivä, mutta huomenna jo alkaa päivä pitenemään eli kevätahdistuvat pitäkää varanne !

• Anonyymi00505

Raamatussa kivitys (stoning) esiintyy sekä rangaistuskeinona Vanhan testamentin lain mukaan rikkomuksista, esim. aviorikos ja jumalanpilkka. Ja kehotukset kivittää viittaavat nimenomaan lakiin, kuten tiettyihin Moos secara (esim. 3. Moos. 20:13), ja Uudessa testamentissa Jeesus usein haastoi Mooseksen ÄÄRI-juutalaiset lait asettumalla armahtavaan kantaan, kuten aviorikoksen tehneen naisen tapauksessa (Joh. 8:1–11).

Tuolla huoralla kävi ZÄGÄ?

• Anonyymi00506

Eipä sitte tullut miellsi toisenkaltaisia mittareita, joila mahdollisesti "tyhmyyttä" mitataan?
      Ja tietysti on myös kysymys siitä "mittarista" ja sen laadusta ! ???

"Muinaisina aikoina osin SEn uskovaisten "pyhäkoulun" jälkeen jatkettiin kansakoulussa SEn neljä vuosiluokkaa, eli loppui, kun viimeisellä jaksolla oli sitten se jonkinsortin ryhmittyminen:
      S.o. muistaakseni ikään kuin laiskanläksyä: "Oppikouluun pyrkivän opas! "

Luokan opettajalla oli tietenkin "silmää", keitä mahdolliseti tulevien "pääsykokeidem " jälkeen mahd. valitaan!
      P.S. Itseäni ei kiinnostanut, ... mutta kun osa kavereistani ja ne sievimmät ... TYTÖT !

• Anonyymi00507

Raukkamaiset haluavat hiljentää toista mieltä olevat
      haukkumalla rasisteiksi, ovat kuin aikoinaan jotkut
      jotka liittyivät naazien puolelle ja ne jotka liittyivät
      yya communistien puolelle, nekään kummatkaan eivät
      halunneet kenenkään vastapuolen mielipiteitä!
      Ovat raukkis nyky-luopioita.

• Anonyymi00511

Tyhmimpiä ovat ne, jotka eivät tunnista
      todellista rasismia koskaan!

Oltuaan ensin selvästi rasistinen persu vaikenee,
      pakenee vastuutaan eikä vahingossakaan herää
      tietoisuuteen omasta rasistisuudestaan.
      Persuhan uskoo, että kaikki tietoisuuteen herääminen
      on "sitä hirveää wokea".

• Anonyymi00512

Ja huvittavinta koko tässä pelle-rassismisirkuksessa on se että ne rassismista itkijät ovat aina itse sitä kansaa jotka ovat pahimpia rasseja sekä kotimaissaan että täällä. Kuka helkkari laittoi tämän alkuajatuksen että maailman rasistisimpiin kansoihin kuuluvat ovat jotain uhreja kun tulevat tänne??
      Ja näillä on vielä pokkaa uhriutua meille, itse ovat pahimpia sortajia ja sortavat suomalaisia ja suomen systeemejä minkä kerkeävät samalla syyttäen hiljaisia pelkääviä suomalaisia rasisteiksi. Koko kuvio on niin kieroutunut..

Joku lähi-itäläisen/intialaisen näköinen oli feissarissa jossain Suomen talvea koskevassa keskustelussa vinkumassa kuinka hyi hyi olemme siis maailman rasistisin kansa ja kyllä aasialaiset nyt pahoittivat mielensä. Oli pakko sanoa sille että ahaa, sen maassa on varmasti taivaallisen tasa-arvoiset ihmisoikeudet ja täysin rasismivapaa muutenkin, että melkoinen unelmamaa. kertoo kotimaansa että voimme tulla nauttimaan tasa-arvo unelmasta missä ei ole rasseilua hitustakaan. Ukko ei vastannut takaisin mitään :)

• Anonyymi00516

Tää on hyvä.

• Anonyymi00525

Hieno avaus.

Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      94
      4565
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      249
      4273
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      24
      3709
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      176
      3375
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      76
      3116
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      2989
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      128
      2656
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      213
      2633
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      49
      2291
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      25