Mikä juttu tää nyt on? Pikkulinnut kuiskivat että joku kesäteatteria suurempi juttu olisi tulossa alahärmään.
Kansainvälisen tason huippumusikaali Härmään
16
1106
Vastaukset
- Anonyymi00001
härmähän on teatteria koko kylä
- Anonyymi00002
Mä kuulin että Matti ja Teppo tuloo laulamahan kaks äänisesti Alahärmän keskustahan isoosta Antista kaikelaasia ralleja koko kesäksi.
- Anonyymi00004
Tuuliviheltää tyhjenevissä powerparkin vehkeissä, siinä teille kansainvälisen tason konsertti.
- Anonyymi00007
Juoppomiesten kuoro?
- Anonyymi00008
Onko Isoo-Antti kuorolle hommattu jo pussihousut ja jussipairat? Valoa kohren mennähän jo ja miähet senku makoloo kiljupöhniis pottukuopisaan.
- Anonyymi00010
Nuorisoseurallekko on tulossa?
- Anonyymi00013
Eiköhän tämä vaadi vähän komeammat ja suuremmat puitteet.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän tämä vaadi vähän komeammat ja suuremmat puitteet.
No sitten PowerPark
- Anonyymi00011
Kantakauhavalle rosvooppera kepuleille. Aukenee edes suu
- Anonyymi00012
Ei ei ei ja vielä kerran ei! Taas yritethän pelata Harmilaisten rahoolla. Isoo-Antti kuoro tuloo esiintymähän Alistus-Harmilandiassa ja piste!
- Anonyymi00016
Valtuusto kokoontuu Härmässä jonkun kerran.
- Anonyymi00018
Joku sata henkinen pömpöösi lontoosta tulos vishin.
Tai sitte se on kauhavan mieskuoro ”vallesmannin nimipäivät” jonka maailmankiertue alkaa ja päättyy alahärmään ja saman päivän aikana.- Anonyymi00019
Mitä jos huokailisitte ihan omilla rahoolla ittenääsen Harmilandian puolesta siellä knuuttilanraitilla. Kukaan täyspäinen pimeyren tyyssijaan vapaaehtoosesti lähre , ei eres Pietarsaaren Lontoosta.
- Anonyymi00020
Eikä jää ainoaksi. Räytykää siellä kantahomeessa. 🤗
"Samuel Harjanne: Suomen tunnetuin "musikaalivelho" (mm. Kinky Boots, The Lion King ja Billy Elliot -ohjaukset) on nähty usein vierailemassa Härmässä. Hän on julkisestikin puhunut visiosta tuoda Broadway-tason tuotantoja Etelä-Pohjanmaalle.
PowerParkin uusi areena: Huvipuiston yhteyteen on kaavailtu merkittävää panostusta viihteeseen, mikä tarkoittaa puitteita, joihin mahtuu suuri orkesteri, massiiviset lavasteet ja suuri katsomo.
Aikataulu: Vuosi 2026 on usein mainittu keskusteluissa mahdollisena avajaisvuotena tällaiselle suurtuotannolle."- Anonyymi00021
Ei kyllä sano mitään tämä maailmankuulu musikaalivelho.
- Anonyymi00022
Kauhavalla koko Kauppatie on yhtä Broadwayta Lankavasta kirkolle!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393