En haluaisi soittaa (isän)nöitsijälle

Anonyymi-ap

Taas pitäisi soittaa yhdestä asiasta "isännöitsijälle". Mua vaan sitten niin harmittaa, että miksi tuonkin tehtävänimikkeen täytyy olla niin sukupuolinormittunut? (Isän)nöitsijä? Miksei se voi olla esimerkiksi äidinnöitsijä? Tai vaan nöitsijä? Miksi aina pitää olla joku isän, äidin, pojan, työtön tms.? Eikö vaan voitais käyttää sukupuolettomia termejä? Onneksi enää ei sentään ole talonmiehiä juuri ollenkaan vaan on kiinteistönhoitajia, jotka hoitavat asiat. Hoitaja on muutenkin hyvä termi, lähihoitaja, kodinhoitaja, terveydenhoitaja, lastenhoitaja...helppo ja simppeli termi, joka kuvaa hyvin, mitä kyseinen ammattilainen tekee!

18

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko palstaäijä näin? Minulla itselläni ei ole isännöitsijälle mitään asiaa esim naapureista tai kokonaisesta naapurustosta, mutta voisin soitella ihan vain, että hänenkin äänen kuulisin kun on aiwan liian hiljaista täällä

      • Anonyymi00004

        Kuules nyt, minä olen aikuinen, täysikasvuinen nainen, joka on täysin avuton teknisissä asiossa ja siksi olen lähestymässä äiditsijää - en siis isännöitsijää!


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kuules nyt, minä olen aikuinen, täysikasvuinen nainen, joka on täysin avuton teknisissä asiossa ja siksi olen lähestymässä äiditsijää - en siis isännöitsijää!

        No uffafaa ja mikä olikaan palstaäijä tämä sinun varsinainen asiasi sitten- haukkua omat tai muiden sukulaiset? Sisältöösi ei jaksa jostain syystä niin nääs ns perehtyä. Ulla Tee


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kuules nyt, minä olen aikuinen, täysikasvuinen nainen, joka on täysin avuton teknisissä asiossa ja siksi olen lähestymässä äiditsijää - en siis isännöitsijää!

        Miksi kaipaat teknisissä asioissa aiditsijää, emännöitsijää ymv.?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi kaipaat teknisissä asioissa aiditsijää, emännöitsijää ymv.?

        Siis äiditsijää, ei aiditsijää.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Miksi kaipaat teknisissä asioissa aiditsijää, emännöitsijää ymv.?

        Taas tämä nk alentuneesti syyntakeinen yrittää päteä palstasedälle alentuvasti


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Taas tämä nk alentuneesti syyntakeinen yrittää päteä palstasedälle alentuvasti

        Ja mitähän sinä palstojen latvakakkonen yrität?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja mitähän sinä palstojen latvakakkonen yrität?

        Ehkä herätellä ns tähän päivään, mutta jatka toki typeryytesi esiintuomista. Naiselta tämä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ehkä herätellä ns tähän päivään, mutta jatka toki typeryytesi esiintuomista. Naiselta tämä.

        Minä luotan mieluummin isännöitsijään, kun on teknisistä asioista kyse. On toki vähemmistö naisia, joista kiinnostaa aidosti tekniikka.


    • Anonyymi00002

      Soita Pietari Suurelle!

      • Anonyymi00003

        Oisit vaan pysynyt siellä pusikossa väijymässä tämän palstaäijän avauksen osalta, naapuripuuros muuttui velliksi


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Oisit vaan pysynyt siellä pusikossa väijymässä tämän palstaäijän avauksen osalta, naapuripuuros muuttui velliksi

        No ei saa nauraa, kenellekään samaan purkkiin kun pitää vielä jotenkin mahtua


    • Anonyymi00013

      Mieluummin jos voit, lähetä sähköpostia.

    • Emännöitsijä?🤔

      ('nöitsijä' on kyllä hassu sana..)

    • Anonyymi00016

      Mä tykkään soittaa talkkarille

    • Anonyymi00017

      poloolopolo tänne ei saa mitään oikeaa asia kirjoittaa, vaan pelkkää soopaa pololololo, jos kirjoitat asiaa niin se poistetaan heti! plololollol

    • Anonyymi00018

      Ei se voisi olla" äidinnöitsijä", sillä isännän vastakohta on emäntä. Se olisi silloin "emännöitsijä".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe