Valmistaudu Sotaan

Rauhan tervehdys.

Raamatun profetiat viittaavat siihen, että Venäjä nostetaan sotaan ja sen kanssa (vapaehtoisesti tai pakosta) liittoutuu useita kansoja, joiden joukossa näyttäisi myös Suomi olevan.

"Hajottaja hyökkää sinua vastaan! Vartioitse varustuksia, tähystä tietä, vahvista vyötäiset, kokoa kaikki voimasi." — Naahumin kirja 2:2

Miten voi valmistautua sotaan?
https://www.youtube.com/watch?v=vGe3hc25xIU

Siunauksin, MM.

18

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missähän kohtaa raamatussa sanotaan, että Venäjä nostetaan sotaan???

• Anonyymi00004

Venäläiset sotii ihan luonnostaan. Kansanluonne vain on niin kehittymätön.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"Venäläiset sotii ihan luonnostaan" tuo ei pidä alkuukaan paikkaansa. Ei taida olla historia tuttua? Kehoitan selvittämään hieman oikeaa historiaa ja totuuksia. Suomalaiset on aivopesty propagandalla vuosi kymmeniä. Tiedätkös miksi??

• Anonyymi00017
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jenkit on sitäkin sotaisampi. Heillä on oikein hyökkäyslentotukialukset, että voivat hyökätä kauas omalta alueeltaan.

• Anonyymi00002

Missä Raamatussa mainitaan Suomi...?

• Anonyymi00006

Ehkä lainauksessa pilkkimiehistä, kun laittoivat Jessen kävelemään vetten päälle - muka suurenakin ihmeenä.

• Anonyymi00003

Venäjä tullee sotimaan Harmagedonilla, jonka jälkeen pakotetaan Joosafatin laaksoon tuomittavaksi, Israel vastaiset ylösnousemus ruumiissa tulikivijärven ikuiseen tuskaan.

• Anonyymi00005

Haag riittää.

• Anonyymi00008

Jospa Trump ja Putin ovat jakaneet maailman, kuten Hitler ja Stalin aikoinaan.
      Historialla on ikävätapa toistaa itseään,

• Anonyymi00009

Joulumieltä sinullekin.

• Anonyymi00010

Näyttää siltä että, eurooppa haluaa sotaa Venäjän kanssa, Suomi etunenässä.
      Missä Kirjoituksissa on tässä viitteitä.

Suomen ja Venäjän kansasta MONI on Efraimin jälkeläisiä, joita vastaa Juuda sotii!
      Sakarja. ja Hesekiel.

Lukekaa ja oppikaa.
      ja sitten se suuri kohta:
      Dan 12.1
      Kenen puolella ISO enkeli, Miikael on?
      Jumalan Israelin eli Efraimin!!!!

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

Jer. 31:20
      Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

Jumalan edessä on OIKEA Israel, Efraim.
      ja oletus että, Suomessa ja Venäjällä on paljon Efraimin jälkeläisiä, lähes kaikki, niin Iso enkeli Mikael, on meidän ja heidän, Suomen ja Venäjän suojana???

Lukekaa ja Oppikaa.

• Anonyymi00011

"Raamatun profetiat viittaavat siihen, että Venäjä nostetaan sotaan ja sen kanssa (vapaehtoisesti tai pakosta) liittoutuu useita kansoja, joiden joukossa näyttäisi myös Suomi olevan.

"Hajottaja hyökkää sinua vastaan! Vartioitse varustuksia, tähystä tietä, vahvista vyötäiset, kokoa kaikki voimasi." — Naahumin kirja 2:2"

Miten tämä liitttyy, nyky tilanteeseen, varsinkaan Suomeen tai Venäjää??

Nah. 1:1
      1 Ennustus Niinivestä.

Niinive?????

"Ninive on Mesopotamian vanhimpia kaupunkeja ja muinaisen Assyrian pääkaupunki."

Niniven sijainti nykyisessä Irakissa. MISSÄ???
      katso kuva:
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/80/Iraq_adm_location_map.svg/250px-Iraq_adm_location_map.svg.png

ja LUE HUOLELLA:

Nah. 3:
      18 Sinun paimenesi, Assurin kuningas, ovat nukkuneet, sinun ylhäisesi jääneet liikkumattomiksi. Sinun väkesi on hajaantunut vuorille, eikä ole kokoajaa.
      19 Auttamaton on sinun perikatosi, parantumaton sinun haavasi. Kaikki, jotka kuulevat sanoman sinusta, paukuttavat sinulle käsiänsä. Sillä ketä ei olisi yhäti kohdannut sinun pahuutesi?

Assur ?? !!!

Lukekaa ja OPPIKAA!

• Anonyymi00012

Googin sota on Venäjän sota.

• Anonyymi00013

Goog johtaja tulee Turkista.

• Anonyymi00014

Miesten sota naisia vastaan on jokapäiväinen. Mauno sanoo että naiset on jossain asioissa ok mutta jossain tennisottelussa miehet näyttivät voimansa. Miehillä on tietysti valtavampi kroppa jo ja takia heillä on raamatullinen vastuu puolustaa naisia sodassa esim tässä tulevassa putinilaisessa Tukholman hyökkäyksessä ja miesten tulee pitää itsensä kunnossa. Oletteko?

Mutta ifyysinen voima ei tavallisessa elämässä takaa paremmuutta. Miesten fyysinen vahvuus saa aikaan väkivaltaa ja joka on ka toinen vkl mies tappaa vaimon meillä.

Turha pitää miehiä naisia parempina. Ainakin kun meillä on tyttöjä pitää heitä kannustaa ja sanoa hyvät puolensa. Tasa arvoinen tyttö osaa arvostaa kunnon miehiä.

• Anonyymi00015

22 vaimoa murhattiin 2025.

• Anonyymi00016

https://mvlehti.net/2025/12/31/sodan-vai-rauhan-vuosi-2026-kolumni/

Mielipiteissä:
      ”Sota kuitenkin tulee nyt automaattisesti Suomeen, mikäli sellainen syttyy Naton ja Venäjän välille, tai Venäjä uskoo syttyvän. Olemme Pietarin läheisyydenkin vuoksi ensi-iskun kohteena ja etelä- ja länsirannikko saavat pelätä, että apuvoimien tulo ehkäistään pienehköillä atomipommeilla”.

Näin unta viidestä yli 2 metriä korkeasta atomipommista Pikalähetintiellä.

• Anonyymi00018

Mv lehti on hieman Venäjän mielinen, olisin kaivannut neutraalia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe