vähänkin itsenäisyyden mikä sillä vielä oli. Kansa ei ole tiedostanut mitä tarkoittaa olla jonkun (Nato-)esikunnan alainen. Aiemmin Brunssum ja nyt Norfolk.
Kun on jonkun esikunnan alainen niin silloin ei tehdä mitä itse tahtoo tehdä vaan totellaan esikunnasta tulevia käskyjä. Näin se vain menee eikä siinä itku auta. Jos siis Venäjä hyökkää Puolaan tai Baltiaan ja Norfolkista käy käsky Suomelle mennä Natokumppania apuun niin silloin mennään ja piste.
Natoon liittymisen myötä Suomi menetti sen
18
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI! - Anonyymi00002
Juu, olisi ihanaa olla aivan yksin Venäjää vastassa.
- Anonyymi00003
Miksi olisi ihanaa olla taas sodassa Venäjän kanssa epäluotettavan joukon osana? Mikä siinä saa hymyn huulillesi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi olisi ihanaa olla taas sodassa Venäjän kanssa epäluotettavan joukon osana? Mikä siinä saa hymyn huulillesi?
Sinun ja Putinin propaganda.
- Anonyymi00004
Kuinka luotettavana naapurina Venäjää voi pitää sen vuonna 2014 aloittaman hyökkäyssodan Ukrainassa perusteella?
Ei lainkaan luotettavana, kun se rikkoi allekirjoittamansa sopimukset, joissa se lupasi kunnioittaa Ukrainan itsenäisyyttä ja valtiollista suvreniteettia.
On se vaan hyvä, että Suomella on oman armeijan lisäksi nyt myös liittolaismaita, mikä nostaa Venäjän kynnystä käynnistää Suomea vastaan samanlaista rikollista sotaa mitä se tekee nyt Ukrainalle ja jos Venäjä siitä huolimatta hyökkää, niin sitten soditaan.- Anonyymi00005
---- joissa se lupasi kunnioittaa Ukrainan itsenäisyyttä ja valtiollista suvreniteettia.-----
Ei ole yksipuolisia lupauksia. Ukraina aloitti maassaan olevien venäläisten sortamisen ja kertoi pyrkivänsä Natoon. Ukraina oli siis se joka rikkoi ensin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
---- joissa se lupasi kunnioittaa Ukrainan itsenäisyyttä ja valtiollista suvreniteettia.-----
Ei ole yksipuolisia lupauksia. Ukraina aloitti maassaan olevien venäläisten sortamisen ja kertoi pyrkivänsä Natoon. Ukraina oli siis se joka rikkoi ensin.Valetta!
Ei Ukraina pyrkinyt Natoon eikä Venäjälle kuulu toisen valtion asiat! Venäjä vain ei ”osaa” pysyä omalla puolen rajaa! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Valetta!
Ei Ukraina pyrkinyt Natoon eikä Venäjälle kuulu toisen valtion asiat! Venäjä vain ei ”osaa” pysyä omalla puolen rajaa!Kyllä Venäjällekin kuuluu kuten kaikille muillekin oma turvallisuus. Kun Nato alkaa tunkea melkein jo Venäjän sisämaahan niin kyllä Venäjällä on oikeus puolustaa itseään. Niin teki USAkin 1962 kun uhkasi N-liittoa jopa ydinsodalla Kuuban ohjusten takia. Vai sanotko, että Kennedy teki väärin kun puuttui Kuuban asioihin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä Venäjällekin kuuluu kuten kaikille muillekin oma turvallisuus. Kun Nato alkaa tunkea melkein jo Venäjän sisämaahan niin kyllä Venäjällä on oikeus puolustaa itseään. Niin teki USAkin 1962 kun uhkasi N-liittoa jopa ydinsodalla Kuuban ohjusten takia. Vai sanotko, että Kennedy teki väärin kun puuttui Kuuban asioihin?
Kennedy teki kyllä väärin puuttumalla Kuuban ja Neuvostoliiton asioihin.
Ihmiskunta on viisastunut eikä tuollaista toisen valtion uhkailua enää tapahdu. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole yksipuolisia lupauksia. Ukraina aloitti maassaan olevien venäläisten sortamisen ja kertoi pyrkivänsä Natoon. Ukraina oli siis se joka rikkoi ensin.Miksi Ukraina ei saisi liittyä Natoon?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi Ukraina ei saisi liittyä Natoon?
SIKSI, että jopa Venäjä kavahtaa hyökkäämistä Naton jäsenmaan kimppuun!
Maan itsenäisyys ja vapaus vain pysyy ja paranee Naton jäsenmaana! Ja SIKSI jäsenyys jurppii Venäjää ja sen lakeijoita! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi Ukraina ei saisi liittyä Natoon?
Miksi liittyisi? Kova oli hinku Natoon mutta mitä iloa Nato on Ukrainalle tuonut? On vain pidentänyt sotaa mutta ei tuo voittoa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi liittyisi? Kova oli hinku Natoon mutta mitä iloa Nato on Ukrainalle tuonut? On vain pidentänyt sotaa mutta ei tuo voittoa.
Ookkonääpöljä? Ukraina EI KUULU NATOON EIKÄ EDES PYRKINYT JÄSENMAAKSI!
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä Venäjällekin kuuluu kuten kaikille muillekin oma turvallisuus. Kun Nato alkaa tunkea melkein jo Venäjän sisämaahan niin kyllä Venäjällä on oikeus puolustaa itseään. Niin teki USAkin 1962 kun uhkasi N-liittoa jopa ydinsodalla Kuuban ohjusten takia. Vai sanotko, että Kennedy teki väärin kun puuttui Kuuban asioihin?
Milloin Nato on tunkeutunut Venäjän sisämaahan?
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole yksipuolisia lupauksia. Ukraina aloitti maassaan olevien venäläisten sortamisen ja kertoi pyrkivänsä Natoon. Ukraina oli siis se joka rikkoi ensin.FSB:n Strelkovilla on hieman toisenlaisia tietoja sodan alkamisesta, mutta hänhän olikin siellä vain aloittamassa sen.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598 - Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
NATO tai NATO-maat eivät ole missään vaiheessa tunkeutuneet Venäjän valtioalueella, joten äläpä viitsi valehdella.
Vladimir Putin kirjoitti kesällä 2021, että Ukraina ei ole itsenäinen valtio, vaan osa Venäjää ja 24. helmikuuta 2022 hän määräsi armeijansa valtaamaan Ukrainan.
Jos Putin olisi onnistunut tavoitteessaan Ukrainan valtaamisessa, ja siinä samalla tietysti valloittanut sen pienen rajamaavaltion, Moldovan, olisi Venäjä työntynyt itse NATO-maiden Romanian, Puolan, Unkarin ja Slovakian rajoille.
- Anonyymi00016
RyZZykän olematonta höpötystä kaalimaan pientareelta.
- Anonyymi00019
KYLLÄ NATOON LIITTYMINEN OLI HYVÄ PÄÄTÖS JA ARVAATKO LAINKAAN TILTU MIKÄ ON SEN PARAS TODISTE?
SINÄ ITSE!
LÄHES PÄIVITTÄIN HARMITTELET PÄÄTÖSTÄ JA ANELET MEITÄ SITÄ PERUMAAN!
JA KUN ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTET TILTUNA TOIVO SUOMELLE MITÄÄN HYVÄÄ VAAN PAHINTA MAHDOLLISTA NIIN JUURI SIKSI LIITTYMINEN SINUA KORPEAA SUUNNATTOMASTI!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413