ihmiset kämppiinsä. Mikä ihme siinä on että vuokralaisten pitää palella kotona . Pari astetta lisää lämpöä ja heti näihin luukkuihin kiitos !
Kotiasunnot palelluttaa
40
732
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osta kympin lämpöpuhallin ja lämmitä vaikka saunaksi.
- Anonyymi00002
ajatuksen voimallako se laite toimii HÄ?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä ne Latomäessä neuvoo kuinka sitä käytetään, jos et osaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sähkölasku maksamatta?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sähkölasku maksamatta?
kellä on kellä ei !
- Anonyymi00004
Lapualla uskotaan omistusasumiseen. Hanki oma asunto, jonka lämmöstä voit itse päättää, äläkä ole luuseri ja torppari.
Lapuan kaikki vuokra-asunnot tulisi myydä ensisijaisesti vuokralaisille ja siirtää heidät omistavaan luokkasan.- Anonyymi00013
höpö höpö .sun omistusasunto on arvoton ja velkaa vaan on eikä varallisuutta ,,revi siitä nyt huumoria sitten rysä !
- Anonyymi00005
Lapuan kusiasunnot, jos jotaki pyytää nii ikinä eivät asioille mitää tee.
- Anonyymi00006
Mikset tee itse jotain itsesi eteen?
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
ilmeisesti vuokrasopimukseen sisältyy vuokranantajan velvoitteet .asiakas on oikeassa !
- Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paljon on tehty, mutta kaikkea kun et itse voi/saa tehdä. Sehän tässä vuokralla asumisessa hauskaa onkin.
- Anonyymi00008
Laita baskeri päähän
- Anonyymi00017
Kirjoita lehteen niin alkaa tapahtua.
- Anonyymi00009
Höpsis, liiankin lämpöisiä on asunnot.
- Anonyymi00010
Lapuan Kotiasunnot tulisi lakkauttaa, Samoin Simpsiönvuori Oy
- Anonyymi00011
Joo, asukkaat kadulle ja väki kortistoon!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo, asukkaat kadulle ja väki kortistoon!
ei vaan asuntosihteerin virka palautetaan.minä olisin hyvä asuntosihteeri !
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
ei vaan asuntosihteerin virka palautetaan.minä olisin hyvä asuntosihteeri !
Mitä uusia säästöjä sinä keksisit kaupungille?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Säästöjä? 30 milliä rahaa jonka päällä istutaan 😀.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
ei asuntosihteeri tee mitään säästöä tai esittää niitä aika vähän jotka koskevat asumista vuokrakohteissa ,ei muut säästämiskohteet liity työnkuvaan
- Anonyymi00019
Mikä on sisälämpötila?
- Anonyymi00021
sisälämpötila on hyvä
- Anonyymi00022
Täälä on vain noin 21,5 sisällä, se on aivan liian vähän kun oon viluunen ihiminen. Pitääs olla 24 tai mialuusti 25. Nyt saa olla kaks peittua päällä ja kuumavesipullo jaloos. Hyrrr..
- Anonyymi00024
lämpötila on sinulla sopiva,laita päälle parit housut ja villapaita sekä pipo jos oot viluisempi kuin normi ihminen yleensä.
- Anonyymi00023
Eikö 21,5 ole ihan hyvä?
- Anonyymi00025
19,9 nyt kun myrskyää ja ikkunanpielista puhaltaa...kele
- Anonyymi00026
kyllä on hyvä lukema ,ei se tuon lämpimämpää tartte ollakkaan.
vedä housuja ja paitoja ja pipo päähän jos viluttaa.
mulla on 18,5 astetta ja oon alushousuulla iliman paitaa ja on hiki - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
kyllä on hyvä lukema ,ei se tuon lämpimämpää tartte ollakkaan.
vedä housuja ja paitoja ja pipo päähän jos viluttaa.
mulla on 18,5 astetta ja oon alushousuulla iliman paitaa ja on hikiMoon kommunisti ja mulla pitää olla +25 ja muiden pitää tehdä asioota munnetehen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Moon kommunisti ja mulla pitää olla 25 ja muiden pitää tehdä asioota munnetehen.
18-19 astetta on hyvä yli puoluerajojen,mites nyt suu meni ?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Moon kommunisti ja mulla pitää olla 25 ja muiden pitää tehdä asioota munnetehen.
Kommunistinkin pitää hankkia omalla rahalla toimiva lämmitin jos haluaa yli 20
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kommunistinkin pitää hankkia omalla rahalla toimiva lämmitin jos haluaa yli 20
kokoomuslaisille riittää 15
- Anonyymi00031
Illalla oli 17,5 makkarissa. Pakko oli nukkua olkkarin sohvalla. Pari astetta lämpösempi huone.
- Anonyymi00032
Tiivistä akkunat.
- Anonyymi00033
Meillä on 24 astetta ja makkarin tuuletusikkuna on auki 24/7. Erittäin hyvä ilma etenkin näin pakkasilla, kun ilma vaihtuu liukkaasti. Makkarissa meillä ei ole lämpömittaria, mutta onhan se paljon viileämpi, kuten pitääkin olla.
- Anonyymi00035
Meillä on lattialämmitys niin kuumalla, että pitää ilmalämpöpumpulla jäähryttää samaan aikaan. Hikiä silti puskoo. Ja syän makkaraa joka ilta, enkä pirä sukkia jalaas, enkä pese hampaita.
- Anonyymi00036
Aloittajan asenne on aivan väärä. Ei ole mikään ihme jos pää ei kestä, kun pitää naukua joka asiasta. Tästä vähän oppia kuinka asioihin tulee suhtautua, niin elämä ei enää ahdista joka käänteessä. https://youtu.be/RVnEsjw4G9U?t=338
- Anonyymi00037
Aloittaja täällä taas ...ihanaa kun tuli kunnon pakkaset....viimeinkin....mitä kylmemi ulkona sitä lämpöisempi sisällä...tätä kun kestäis kauan !!!
- Anonyymi00038
Siperiassa se kuule vasta on kylmä, älä kitaja.
Pahemminkin voi aina olla, kantsii verrata.- Anonyymi00039
Samanlaisia luusereita ne on sielläkin. Vain neljä perhettä asuu tässä kerrostalossa, vaikka asuntoja näyttäisi olevan kymmeniä.
https://www.youtube.com/watch?v=VtMbG5wEMX4 - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Samanlaisia luusereita ne on sielläkin. Vain neljä perhettä asuu tässä kerrostalossa, vaikka asuntoja näyttäisi olevan kymmeniä.
https://www.youtube.com/watch?v=VtMbG5wEMX4Tässä talossa ei asu kuin yksi perhe. Ihme nirsoilijoita.
https://petapixel.com/2021/03/17/photos-of-a-frozen-russian-apartment-in-europes-coldest-city/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433