Uskovaisilla näyttäisi olevan selvä aukko Raamatun opetusten tuntemisessa. Jeesuksen kuolemasta on kulunut pian 2000 vuotta, mutta uskovaiset eivät vieläkään ole päässeet yksimielisyyteen siitä, onko Jeesus Jumala vai ei.
Toiset väittävät, että Jeesus on Jumala. Toiset taas ovat vankasti sitä mieltä, että Jesus ei ole Jumala - Isä Jumala on ainoa oikea Jumala.
Raamatusta löytyy monia epäsuoria viitteitä, jotka saattavat kertoa jotakin Jeesuksen asemasta. Suoria todisteita ei ole. Esim. Jeesus itse ei kertaakaan kutsu itseään Jumalaksi.
Kun tutkimme Raamatun kirjoituksia, on parasta pitäytyä Jeesuksen omissa sanoissa ja opetuksissa. Tällä tavalla vältämme virheet ja epärelevantti tieto.
Yksi Jeesuksen syvällisimmistä lauseista on Markuksen evankeliumiin kirjattu Jeesuksen epäitoivoinen huuto ristillä. Tuskissa huudettu lause valaisee hyvin Jeesuksen asemaa.
Mark. 15:34
Ja yhdeksännellä hetkellä Jeesus huusi suurella äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on käännettynä: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
Jeesus huusi tuskissaan Jumalaa. Voimme nyt rauhassa pohtia, miksi Jeesus teki niin.
Mitä Raamattu opettaa Jeesuksen jumaluudesta?
57
485
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ristillä roikkuessa Jeesus vihdoin tajusi et se on leikin loppu.
- Anonyymi00002
Jeesus on "näkymättömän Jumalan kuva" eli näkyvä osa jumaluutta. Isää Jumalaa ei kukan ole koskaan nähnyt eikä voi nähdä. Jumala on aina toiminut Jeesuksen kautta.
"Hän on näkymättömän Jumalan kuva, koko luomakunnan esikoinen. Hänessä luotiin kaikki, mitä on taivaissa ja maan päällä, näkyvät ja näkymättömät, olivatpa ne valtaistuimia tai herruuksia, hallituksia tai valtoja. Kaikki on luotu hänen kauttaan ja häneen." Kol. 1:15.16.
"Hän asuu valkeudessa, johon kukaan ei voi tulla. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen olkoon kunnia ja ikuinen valta. Aamen. " 1 Tim. 6:16.
Jeesus sanoi itsestään näin:
"Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka sinä voit sanoa: ’Näytä meille Isä’? Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa?" Joh. 14:9-11.
JEESUS ON ISÄSSÄ. ISÄ ON JEESUKSESSA.
ISÄ JUMALA SOVITTI RISTILLÄ SYNTIMME.
" Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan." 2 Kor. 5:19.
On Isä, Poika ja Pyhä Henki, jotka kaikki ovat yhteensä YKSI.Jeesus puhui vertauskuvin eikä tarkoittanut asioita kirjaimellisesti. Jeesus tarkoittaa, että Hänessä ja Isässä on yhtäläisyyksiä ja samanlaisia pirteitä.
Jeesus ei kuitenkaan tarkoita, että Hän itse olisi Isä. Jeesuksen "Isä on minussa" tarkoittaa Isän opetuksia. Jeesus noudatti tarkoin juutalaisia perinteitä ja heprealaisen raamatun eli Tanakin opetuksia.- Anonyymi00046
Eivät ole yksi mutta yhdessä toimivat jokaisella oma asema Isä Jumala on kaikkien suurin ja Jeesus Hänen Poika joka omistaa jumaluuden mutta kuten Hän itse sanoo minun Isäni on kaikkia suurempi Jeesus ei tiedä koska pitää lähteä hakea omansa pois ainoastaan Isä Jumala ja Jeesus rukoilee Isäänsä Jeesus sanoo kaikki muut synnit saa anteeksi mutta ei Pyhän Henken pilkkaa
- Anonyymi00003
Tähän kommenttikentään ilmestyvät kohta kyykäärmeiden siköt todistelemaan että Jeesus on Jumala?
- Anonyymi00005
Jumala yksin on hyvä.
Näillä sanoilla Jeesus tunnusti olevansa Jumala.Jeesus sanoi: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin."
Näillä sanoilla Jeesus kertoi selvästi sen, että ainoastaan Jumala on hyvä. Jeesus oli nöyrä Jumalan palvelija, hän ei ollut tuo Jumala.
- Anonyymi00006
Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä.
- Anonyymi00012
Se selittääkin pohjan pettämisen, teiden huonon kunnon.
- Anonyymi00007
Matt.1:20 Kuin hän näitä ajatteli, katso, niin Herran enkeli ilmestyi hänelle unessa ja sanoi: Joseph, Davidin poika! älä pelkää ottaakses Mariaa puolisoas tykös; sillä se, mikä hänestä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä. Biblia (1776)
- Anonyymi00008
Matt.1:23 Katso, neitseen pitää raskaaksi tuleman ja synnyttämän Pojan, ja hänen nimensä pitää kutsuttaman Emmanuel; se on niin paljo sanottu: Jumala meidän kanssamme. Biblia (1776) Jes.7:14. 8:10.
- Anonyymi00014
Neitsyys meni juuri ennen raskaaksi tulos. Kun legioona Rooman sotilaita kävi polkemassa teinityttöä kuin tulpatonta mopoa.
- Anonyymi00009
Luuk.20:36 Sillä ei he enää kuolla taida; sillä he ovat enkelien kaltaiset, ja he ovat Jumalan lapset, että he ovat ylösnousemisen lapset. Biblia (1776) 1Joh.3:2.
- Anonyymi00010
Room.14:23 Mutta joka epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä ei hän syönyt uskossa, mutta kaikki, mikä ei uskosta ole, se on synti. Biblia.
- Anonyymi00011
Kuule: Ihan sama.
- Anonyymi00013
Flow siirtyy juurikin siistien aukkojen kautta. Varoen jatkossa.
- Anonyymi00015
Ristillä Jeesus totesi: "Vitut sitä jumalaa ooo.
Ihan turha trippi. "
Kusi leiliin näin sanoen: " Nyt se on täytetty" - Anonyymi00016
Miksi Henki kyselet tyhmiä?
- Anonyymi00017
Varokaa häntä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Varokaa häntä.
Kenen häntää?
- Anonyymi00019
Minusta Jeesuksen huuto ristillä todistaa selvästi ettei Jeesus ollut Jumala. Miksi Jumala huutaisi itseään tai jotain toista Jumalaa avuksi? Kertokaa se.
- Anonyymi00029
Jeesus oli ihmisen muodossa oleva Yehovah. Jeesus ei maan päällä ihmisen osaa. ihmisen osa on huutaa avuksi Jumalaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jeesus oli ihmisen muodossa oleva Yehovah. Jeesus ei maan päällä ihmisen osaa. ihmisen osa on huutaa avuksi Jumalaa.
Korjaus: JEHOVAH.
- Anonyymi00020
Jeesus on ihminen, Jumalan Poika, joka kruunattiin Ylipapin virkaan kasteessa Jordanilla.
Hepr. 1:5
Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. - Anonyymi00021
Joh. 1:49
Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!" - Anonyymi00022
Ei Jumalaa voi edes surmata millään tavalla.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi00023
Luuk. 18:19
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu." - Anonyymi00024
Mark. 13:32
Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä. - Anonyymi00025
Anthony Joshua tyrmäsi Jake Paulin.
Mitä mieltä olet, olisiko Paavali pärjännyt Anthony Joshualle?
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00026
"Mitä Raamattu opettaa - -" on suurin piirtein yhtä tarkka ja mielekäs ilmaus kuin "Mitä lähikirjastoni opettaa - -"
- Anonyymi00027
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä.
Johannes 10:28-30- Anonyymi00028
Kolminaisuusoppi sisältää itse asiassa sen, mitä kiusaaja tavoitteli kiusatessaan Jeesusta: Jumalisuuden hajoaminen kolmeen erilliseen persoonaa. Jumalan kolme persoonaa sisältää väistämättä ajatuksen kolmesta eri jumalasta, joilla on kullakin oma tahto ja oma luonne. Kolminaissuusopissa on isä jumala, jota ei kukaan voi tuntea, ja puolijumala jeesus ja epämääräinen henki, pyhä henki.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kolminaisuusoppi sisältää itse asiassa sen, mitä kiusaaja tavoitteli kiusatessaan Jeesusta: Jumalisuuden hajoaminen kolmeen erilliseen persoonaa. Jumalan kolme persoonaa sisältää väistämättä ajatuksen kolmesta eri jumalasta, joilla on kullakin oma tahto ja oma luonne. Kolminaissuusopissa on isä jumala, jota ei kukaan voi tuntea, ja puolijumala jeesus ja epämääräinen henki, pyhä henki.
Köynnöskasvilla on myös kolme persoonaa. Aurinko, eli Isä nostaa sitä ylös maasta. Äiti Maa juurruttaa ja muuntaa aineelliseen muotoon. Kasvin henki on tuossa ylösnousemuksen ihmeessä. Sama periaate ihmisessä. Jumala, Korkein, nostaa Pyhän Hengen välityksellä ihmisen tietoisuutta ylös henkisestä, pimeydestä.
Helluntalaisten pitäisi tämä ymmärtää, kun pyhän Hengen käärme-energia nostaa kundalinia. Dna on kuin kierteinen pyhä henki, jossa taivas ja maa yhtyvät ihmisessä.
Miksi tehdä selvästä asiasta liian vaikeaa? Ja kun jokainen keskittyisi vaan omien energioiden tasapainottamiseen, niin rauha laskeutuu ihmiseen ja sitä kautta ympäristöön. - Anonyymi00038
Kolminaisuusoppi on kirkkoisien keksimä harhaoppi.
- Anonyymi00031
On vain yksi jumala, Jeesus oli väärä profeetta. sen asian pitäisi kaikkien harhaoppisten myöntää.
- Anonyymi00033
Ei Jeesus ole profeetta, vaan Jumalan Poika.
- Anonyymi00032
Näkyy olevan palstalla sellaisia aloituksia, että aloittaja luulee ymmärtävänsä asian täydellisesti, ja esittää jotkut sanovat noin päin, jotkut näin päin, ja mitäs mieltä sinä olet. Näyttää siltä, että on tarkoitus vain lietsoa tappelua.
- Anonyymi00034
Kaste!
- Anonyymi00039
"Näyttää siltä, että on tarkoitus vain lietsoa tappelua."
Uskovaisten koko elämä on jatkuvaa taistelua ja tappelua, kun eivät osaa sanallisesti perustella kantaansa.
- Anonyymi00036
Hebr, 1 : 8
mutta Pojasta: " Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti , ja sinun valtaistuimesi valtikka on oikeuden valtikka." - Anonyymi00040
Aloitus on tuttua provokaatiota.
Aloittajalla ei itsellään kuin pelkkiä aukkoja.
Tyhjät tynnyrit kolise.... - Anonyymi00041
Aloittaja eksyttää.
Jeesuksen asemaa valaisevat myös Jeesuksen omat sanat:
Matt. 28:18
"Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
Jeesus todistaa, että hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Valta on annettu ylhäältä, jonkun muun toimesta.
Jeesuksen epätoivoisen huudon lisäksi voimme myös rauhassa pohtia sitä, antoiko Jeesus vallan itse itselleen vai kuka oli Hän joka Jeesukselle vallan antoi.- Anonyymi00042
Jumala on antanut Jeesukselle elämän ja kaiken. Joh. 5:26 Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä
- Anonyymi00043
Joka ei tajua, että Jeesus on se sama Jumala, joka jo Vanhassa Testamentissa esiintyy mm. Herran nimellä, ei ole tajunnut Raamatun Jumalaa oikein. Raamattu on alusta lopppuun kirja Jeesuksesta. Hän on vain ilmestynyt ihmisille eri tavoin eri aikoina. Mutta siitä huolimatta hän on sama Jumala, joka esiintyy molemmissa Testamenteissa.
Jeesus ei koskaan ollut mikään pelkkä, tavallinen ihminen, koska hänellä ei ollut bologista isää. Hänellä oli vain biologinen äiti, joka tuli raskaaksi yliluonnollisesti, ilman miestä. Raamattu kertoo, että Jeesuksen kautta on kaikki luotu ja kaikki saanut alkunsa. Hän on siis Luoja. Tavallinen ihminen ei luo mitään. Vain Jumala kykenee luomiseen.
Jumala ilmentää itseään Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Tätä emme voi ymmärtää täysin, vaan ainoastaan sen verran, mitä Raamattu Jumalan olemuksesta paljastaa. On siis ihan turha koittaa viisastelemalla kumota Raamatun kertomia asioita.- Anonyymi00044
Aatamilla ja Eevalla ei ollut vanhempia. He olivat erityisiä. Tekivät syntiä.
- Anonyymi00045
"Joka ei tajua, että Jeesus on se sama Jumala, joka jo Vanhassa Testamentissa esiintyy mm. Herran nimellä, ei ole tajunnut Raamatun Jumalaa oikein."
Tässä on se hassu juttu, että tuskin kukaan "tajuaisi oikein" ilman kristillistä dogmatiikkaa ja teologiaa, joka kertoo meille miten kristinuskossa kuuluu uskoa. Suoraan Raamatusta lukemalla, ilman mitään kristillisen yhteiskunnan taustaa syntyisi varmaan mielenkiintoisia näkemyksiä. >>> Raamattu on alusta lopppuun kirja Jeesuksesta.
Olet väärässä, Raamattu ei ole alusta loppuun kirja Jeeesuksesta. Raamattu on kokoelma ihmisten kirjoittamia kertomuksia, joilla on vähäinen historiallinen arvo.
>>> Jeesus ei koskaan ollut mikään pelkkä, tavallinen ihminen, koska hänellä ei ollut bologista isää.
Kaikilla selkärankaisilla olennoilla (kuten ihminen) on isä ja äiti. Se, että Jeesuksen biologisesta isästä ei löydy tietoja, ei tarkoita ettei häntä ollut olemassa. Nuori Maria oli harrastanut suojaamatonta seksiä, tai tullut suurella todennäköisyydellä raiskatuksi, mikä ei ollut tavatonta sen ajan yhteiskunnassa. Vanha Joosef oli hyväsydäminen ihminen, Hän antoi Marialle perheen ja katon pään päälle.
>>> Jeesuksen kautta on kaikki luotu ja kaikki saanut alkunsa. Hän on siis Luoja.
Jeesus ei ole Luoja. Selvä todiste Luojan henkilöllisyydestä löytyy Jobin kirjasta. Samasta kirjasta voidaan ymmärryksellä lukea, että Saatana on myös Jumalan poika:
"Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan."
Edellä Jumalan pojat eivät tietenkään ole epämääräisiä enkeleitä, vaan konkreettisesti Jumalan poikia kuten Jeesus.- Anonyymi00047
Henki kirjoitti:
>>> Raamattu on alusta lopppuun kirja Jeesuksesta.
Olet väärässä, Raamattu ei ole alusta loppuun kirja Jeeesuksesta. Raamattu on kokoelma ihmisten kirjoittamia kertomuksia, joilla on vähäinen historiallinen arvo.
>>> Jeesus ei koskaan ollut mikään pelkkä, tavallinen ihminen, koska hänellä ei ollut bologista isää.
Kaikilla selkärankaisilla olennoilla (kuten ihminen) on isä ja äiti. Se, että Jeesuksen biologisesta isästä ei löydy tietoja, ei tarkoita ettei häntä ollut olemassa. Nuori Maria oli harrastanut suojaamatonta seksiä, tai tullut suurella todennäköisyydellä raiskatuksi, mikä ei ollut tavatonta sen ajan yhteiskunnassa. Vanha Joosef oli hyväsydäminen ihminen, Hän antoi Marialle perheen ja katon pään päälle.
>>> Jeesuksen kautta on kaikki luotu ja kaikki saanut alkunsa. Hän on siis Luoja.
Jeesus ei ole Luoja. Selvä todiste Luojan henkilöllisyydestä löytyy Jobin kirjasta. Samasta kirjasta voidaan ymmärryksellä lukea, että Saatana on myös Jumalan poika:
"Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan."
Edellä Jumalan pojat eivät tietenkään ole epämääräisiä enkeleitä, vaan konkreettisesti Jumalan poikia kuten Jeesus.Oli sen verran paksua tuubaa, etten vaivaudu edes vastaamaan laittamiisi väitteisiisi. Kysyn vaan, että ihan vakavissasiko koitat tunkea paksuakin paksumpaa harhaoppia kristinuskon palstalle...?
Jossain vaiheessa sinäkin osoitit jotain edistymistä Raamatun tuntemisessa, mutta tämän kommenttisi jälkeen voin vain todeta, että olin selvästikin täysin väärässä siinä asiassa. - Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Joka ei tajua, että Jeesus on se sama Jumala, joka jo Vanhassa Testamentissa esiintyy mm. Herran nimellä, ei ole tajunnut Raamatun Jumalaa oikein."
Tässä on se hassu juttu, että tuskin kukaan "tajuaisi oikein" ilman kristillistä dogmatiikkaa ja teologiaa, joka kertoo meille miten kristinuskossa kuuluu uskoa. Suoraan Raamatusta lukemalla, ilman mitään kristillisen yhteiskunnan taustaa syntyisi varmaan mielenkiintoisia näkemyksiä.Oikein tajuaminen tapahtuu, kun Jumala avaa kirjoitukset ihmiselle, joka haluaa löytää totuuden ja Jumalan. Dogmatiikat ym. voivat olla avuksi ja seurakunnassakin on opettajia sitä varten, mutta opettajat ovat vain kainalosauvoja. Monet opettavat myös väärin, eri syistä, ehkä siksi, koska eivät anna Juamlan vaan oman ymmärryksensä johtaa. Sen takia on paljon eksytyksiä. Ja sen takia on oleellista lueka Raamattua itse Jumalan johdossa, että hän saa avata kirjoituksia.
- Anonyymi00049
Hebr 1 : 8
mutta Pojasta: " Jumala, sinun valtakuntasi pysyy aina ja iankaikkisesti , ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. - Anonyymi00050
Taivaan isä synnytti ikuisuuden kaukaisuudessa , ainoan taivaan Poikansa, Jumalan Jumalasta, valo valosta , tosi Jumala tosi Jumalasta. Joka on samaa olemusta, kuin Isänsä ja jonka kautta kaikki on saanut syntynsä. Poika astui alas taivaasta meidän ihmisten pelastuksen tähden. Tuli lihaksi, Pyhästä Hengestä ja neitsyt Mariasta ja syntyi ihmiseksi, sai nimen Jeesus. Ristiinnaulittiin meidän kuoleman syntiemme ja eron Jumalasta sovittamiseksi. Kuoli ja haudattiin. Kävi julistamassa ilosanoman tuonelassa oleville. Nousi kuolleista kolmantena päivänä. Opetti rakkauden sanomaa ja antoi lähetys käskyn asettamilleen apostoleille ja seurakunalle. Nousi takaisin Taivaan Isänsä luo, sai palkaksi hyvin tehdystä työstään kaikkivaltiuden ja Herrauden suhteessa ihmisiin. Hän tulee tuomitsemaan aikanaan kansat ja yksilöt, tekojensa ja uskonsa kuuliaisuuden perusteella. Taivaan kolminaisuuteen kuuluu myös Pyhä Henki joka lähtee Isästä ja Pojasta . Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä, on Jumaluus. Vain heillä on kyky olla kaikkialla yhtäaikaa ja luoda. Poika on alisteinen Isälleen ja Pyhä Henki kirkastaa Isää ja Poikaa ihmisille.
- Anonyymi00051
Isä on Jehova ja Poika on Jeesus.
HE EIVÄT OLE mikään sama jumala/jumaluus/jumalisuuden täyteys/kolminaisuus ym ym. - Anonyymi00052
On täysin selvä asia ettei Jeesus ollut jumala. Kuoli ja kuopattiin. Se siitä.
- Anonyymi00053
Raamatussa kutsutaan jumalaksi ihmisiä ja enkeleitä myös.
Summa summarum.
Keskustelussa olemme pohtineet Raamatun opetuksia Jeesuksen jumaluudesta. Välttääkseen virheet ja harhaopetukset olemme päättäneet pitäytyä vain Jeesuksen omissa sanoissa ja opetuksissa.
Jeesuksen itsensä mukaan hän ei ole Jumala. Jeesus todistaa, että hän on Herra, jolle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Valta on annettu ylhäältä Jumalan toimesta.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247