Hölmöt näkevät rasismia sielläkin missä sitä ei ole.

Anonyymi-ap

Voisin laittaa tämän tekstin Facebook tililleni, mutta en halua että minut tunnistetaan.
Kyllä nyt ei tiedä mitä tässä pitäisi venyttää. Suupieleni on kyllä venynyt, kun naurattaa niin hirveästi. Mutta en laita siitä kuvaa, jottei kukaan loukkaantuisi.
Jollakulla saattaisi olla vielä vähemmän hampaita kuin minulla.
Toinen mitä on pitänyt venyttää ja vielä kunnolla on lompakko. En laita siitäkään kuvaa. Saattaisi joku orpo kauhistua ja menettää yöunensa.
Maailmalla vielä säälisivät suomea, ja veisivät vielä loputkin rahamme. Kun ei noita kannata enää pelastaa.
Eikö meidän päättäjillä (eduskunnalla) ole mitään suhteellisuuden tajua.
Kun sattui tuo missin silmien kuva, sehän oli vain tyttöjen (melkein lasten) pelleilyä ja huumoria.
Mitään kohua ei olisi syntynyt, jos ei joku nainen (nimeä en muista) ja (saattoiko olla jopa oma lehmä ojassa) olisi vaatinut että kyseinen Suomi Missi on tehnyt jotain sopimatonta. Ja niin missin titteli peruttiin. Ei voi olla sopimatonta leikkiä ja vaikka väännettä naamaa. Pelkkää huumoria, leikkiä. Varmasti ilman mitään taka-ajatuksia.
Itse kyllä annan kaiken sympatiani ensin valitulle (en muista nimeä, enkä ole koskaan nähnyt edes televisiossa.) Mutta kun on voittanut niin on sitten. Ei sitä saisi muuttaa mistään mitättömistä syistä. Jos joskus tapaan hänet, lohdutan kyllä osaamillani tavoilla. Onnea tietysti myös perintöprinsessalle. Toki kaikki naiset ovat kauniita, jopa vanhuksetkin, heillä kauneus on usein siirtynyt hieman ylöspäin. Mutta itsekkäät ja kieroilevat naiset eivät ole kauniita. Repikää siitä muutamat poliitikot aluksi.
Mitään kohua tuskin olisi tullut, jos ei suomalaiset ja suomen media olisi keksinyt sitä itse.
Siis suomalaiset itse aiheuttivat sen että juttu paisui. Tuskin kukaan muu olisi asiaan reagoinut.
Rasismi aivan jotain muuta kuin mitä tässä asiassa on nähty.
Nyt koko eduskunta riitelee asiasta. Voi kun olette tyhmiä!
Teidän työnne pitäisi olla se, ettei köyhän väestö osuuden pitäisi venytellä sitä lompakkoa enempää. Nyt kulutatte kansan varoja typeryyteen.
Juttua riittäisi, mutta tällä kertaa. Hävetkää!

1

155

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
        1494
      2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        107
        1424
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        149
        1355
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        246
        1228
      5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        57
        1096
      6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
        Työttömyys
        19
        1076
      7. 74
        1072
      8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        84
        931
      9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
        Ikävä
        43
        776
      10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
        Ikävä
        66
        744
      11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
        Ikävä
        37
        676
      12. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
        Äänekoski
        49
        669
      13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
        Ikävä
        102
        642
      14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        42
        640
      15. Taidan luopua

Sinusta.
        Ikävä
        36
        615
      16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        15
        608
      17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
        Ikävä
        103
        577
      18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
        Ikävä
        67
        569
      19. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
        Ikävä
        28
        569
      20. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
        Ikävä
        40
        568
      Aihe