Hyvä dokkari Ylel Lähi-idästä! KTS seuraa!

Anonyymi-ap

Ohjelma Suomen YK rauhanturvaajien historiasta Lähi-idässä ja muuallakin.

Upseeri kertoo mm kuinka tyypeistä, nähdessään tilanteen läheltä, karisee kyllä liialliset israelfanitukset paikan päällä.

Hyvä kuvaus legendaarisesta kahakasta 1973 missä suomalaiset perustivat YK:n tarkkailupisteen rintamien väliin ja israelilaisten uhatessa aseilla, sanoivat härmän jätkät, että valokuvaaja on passissa ja onko miestä tapella nyrkein. Siinä sitten sisulla Suomen puolesta pidettiin YK:n lippua pystyssä niin että itse Moshe Dayan tuli ihmettelemään että mistä nämä tyypit oikein on tehty!

https://areena.yle.fi/1-51012589

20

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistä tiedämme että olet oikea KTS?

• Anonyymi00002

Tietenkin vasemmistomedia vihaa Israelia vaikka Israelille olisi ollut käytevää ampua rauhanturvaajat tilanteita häiritsemästä.

Eikä rauhanturvaaminen ole helppoa. Suomi on ollut Kyproksen kriisiä selvittämässä rauhanturvaajien kanssa jo 70-luvulla eikä tilanne on juurikaan selkeytynyt tähän päivään mennessä vaikka ketään ei tapeta eikä pommiteta kaupunkeja, niin vihanpito kytee aivan samoissa asemissa kuin mitä silloin-

• Anonyymi00003

Israelissa ja sen lähialueilla ei YK:n rauhanturvajoukoista ole ollut mitään apua. Päinvastoin.
        Libanonissa YK:n joukkojen piti riisua Hitzbollah aseista, mutta päinvastoin YK:n joukot seurasivat vierestä, kun terroristit kaivoivat tunneleita ja bunkkereita YK:n tukikohtien lähelle. Ne tiesivät, että Israel ei uskalla ampua niihin, koska silloin voivat raketit osua myös YK:n joukkoihin.
        YK suojasi lähinnä terroristien toimintaa.

Siksi Israel ei halua YK:n joukkoja Gazaan, sillä nehän vain takaisivat Hamasin joukoille hyvän toimintamahdollisuuden. Eivät ne uskaltaisi riisua terroristeja aseista, kuten Trumpin rauhansuunnitelma edellyttää.

• Anonyymi00004

Mikä kommentti! Ei mitään todellista asiaa.
      Israel on Jumalan omaisuuskansa, ennen kaikkia muita kansoja. Vaikka se tekisi syntiä ( siitä ei tuossa asiattomassa höpinässä ollut kysymys ) me rukoilemme ja siunaamme Israelia. Jumala ei hylkää raamatun mukaan kansaansa. Sille tulee " Jaakobin ahdistus "mutta se selviää siitä. Koko kansa pelastuu yhtenä päivänä. ( se, mitä siitä on jäljellä )

• Anonyymi00006

Kuinka joku voi olla noin tietämätön kristinuskon perusteista! Isrel on hylännyt liiton:

5. Moos
        11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
        11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
        11:28 mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa

6.Moos
        7:12 JOS te tottelette näitä säädöksiä, noudatatte ja seuraatte niitä, niin Herra, sinun Jumalasi, pitää liittonsa ja on laupias sinulle, niinkuin hän valalla vannoen on sinun isillesi luvannut

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuinka joku voi olla noin tietämätön kristinuskon perusteista! Isrel on hylännyt liiton:

5. Moos
        11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
        11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
        11:28 mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa

6.Moos
        7:12 JOS te tottelette näitä säädöksiä, noudatatte ja seuraatte niitä, niin Herra, sinun Jumalasi, pitää liittonsa ja on laupias sinulle, niinkuin hän valalla vannoen on sinun isillesi luvannut

Kuinka joku voi olla noin tietämätön Jumalan suunnitelmasta:
        " Isrel on hylännyt liiton:"???
        Ja siitä se on saanut kärsiä moninkertaisesti!
        Mutta Jumala teki UUDEN LIITON ja siihen pääsevät osallisiksi kaikki kansat maailmassa:
        Jer 31
        "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
        1. Kor 11
        " Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni"

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuinka joku voi olla noin tietämätön Jumalan suunnitelmasta:
        " Isrel on hylännyt liiton:"???
        Ja siitä se on saanut kärsiä moninkertaisesti!
        Mutta Jumala teki UUDEN LIITON ja siihen pääsevät osallisiksi kaikki kansat maailmassa:
        Jer 31
        "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
        1. Kor 11
        " Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni"

Juutalaiset eivät hyväksy tulkintaasi.

• Anonyymi00005

Hyvä dokkari oli

• Anonyymi00009

Kannattaa katsoa!

• Anonyymi00010

Tere Sammallahdeln kolumni:
        "Kova hinku on vasemmistolla tunkea pro palestiina- ja anti-Israel -asiaa myös kaupunginvaltuustoihin. Eilen Espoon kaupunginhallitus nimittäin käsitteli valtuustoaloitetta, jossa vaadittiin Espoota boikotoimaan israelilaisia tuotteita. Aloitteelle ei löytynyt tarvittavaa tukea ja hyvä näin.
        Noin muuten aloitteen käsittelyn ajoitus vain päivä islamistien Sydneyn Bondi Beachilla tekemän juutalaisten massamurhan jälkeen on surkein mahdollinen. Se myös osoittaa, millaista moraalista kaksoiselämää jihadistien myyräntyötä Suomessa tekevä pro Palestiina-väki joutuu elämään samalla, kun Iranin, Venäjän, palestiinalaishallinnon ja muun pahan akselin lietsoma juutalaisviha johtaa maailmalla yhä verisempiin antisemitistisiin terrori-iskuihin.
        Erityisen naurettavana voidaan pitää sitä, että eri kaupunkien vasemmistopoliitikot lähettävät kuntalaisten rahoja Gazaan. Ymmärtämättä tuntuu jääneen, että YK:n alaisten järjetöjen avusta suurin osa varastetaan YK:n omankin datan mukaan. Siksi ei ole vaikeaa uskoa kansainvälisessä mediassa raportoitua epäilyä, jonka mukaan Hamasin olisi varastanut avustuskuormista äidinmaidonkorviketta aiheuttaakseen vauvojen nälkiintymistä propagandanaa tueksi. Käsittämätöntä hirviömäisyyttä."

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tere Sammallahdeln kolumni:
        "Kova hinku on vasemmistolla tunkea pro palestiina- ja anti-Israel -asiaa myös kaupunginvaltuustoihin. Eilen Espoon kaupunginhallitus nimittäin käsitteli valtuustoaloitetta, jossa vaadittiin Espoota boikotoimaan israelilaisia tuotteita. Aloitteelle ei löytynyt tarvittavaa tukea ja hyvä näin.
        Noin muuten aloitteen käsittelyn ajoitus vain päivä islamistien Sydneyn Bondi Beachilla tekemän juutalaisten massamurhan jälkeen on surkein mahdollinen. Se myös osoittaa, millaista moraalista kaksoiselämää jihadistien myyräntyötä Suomessa tekevä pro Palestiina-väki joutuu elämään samalla, kun Iranin, Venäjän, palestiinalaishallinnon ja muun pahan akselin lietsoma juutalaisviha johtaa maailmalla yhä verisempiin antisemitistisiin terrori-iskuihin.
        Erityisen naurettavana voidaan pitää sitä, että eri kaupunkien vasemmistopoliitikot lähettävät kuntalaisten rahoja Gazaan. Ymmärtämättä tuntuu jääneen, että YK:n alaisten järjetöjen avusta suurin osa varastetaan YK:n omankin datan mukaan. Siksi ei ole vaikeaa uskoa kansainvälisessä mediassa raportoitua epäilyä, jonka mukaan Hamasin olisi varastanut avustuskuormista äidinmaidonkorviketta aiheuttaakseen vauvojen nälkiintymistä propagandanaa tueksi. Käsittämätöntä hirviömäisyyttä."

Tämä kyseinen sammallahti on sammaltanut myös siitä että Alkojen pitäisi olla auki myös sunnuntaina eli sellaiset juoppotaustat,,,

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä kyseinen sammallahti on sammaltanut myös siitä että Alkojen pitäisi olla auki myös sunnuntaina eli sellaiset juoppotaustat,,,

Oletko juovuksissa, kun kirjoitat noin typerää?

• Anonyymi00017

• Anonyymi00011

Hyvä dokkari ja kertoo myös Israelin pitkäaikaisista rikoksista.

• Anonyymi00014

Ehkä joku dokkari kertoo noin, , mutta fakta kertoo Israelin menestystarinaa. Se on saanut erämaan kukoistamaan ja Israelissa asuvat palestiinalaisetkin ovat saaneet nauttia korkeasta elintasosta. Israel on Lähi-idän ainoa demokratia.
        Päinvastoin palestiinalaiset, jotka ovat joutuneet kärsimään PLO:n ja Hamasin diktatuurin alla, joutuvat kärsimään puutteesta, koska niiden hallitsijat varastavat kaiken avustuksen itselleen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ehkä joku dokkari kertoo noin, , mutta fakta kertoo Israelin menestystarinaa. Se on saanut erämaan kukoistamaan ja Israelissa asuvat palestiinalaisetkin ovat saaneet nauttia korkeasta elintasosta. Israel on Lähi-idän ainoa demokratia.
        Päinvastoin palestiinalaiset, jotka ovat joutuneet kärsimään PLO:n ja Hamasin diktatuurin alla, joutuvat kärsimään puutteesta, koska niiden hallitsijat varastavat kaiken avustuksen itselleen.

Eikös kansa kuitenkin lihonut?

Ei kaikki valeet voi olla totta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eikös kansa kuitenkin lihonut?

Ei kaikki valeet voi olla totta.

Ainakin Hamasin johtajat ovat lihonneet ja varsinkin heidän pankkitilinsä. Heistä kaikista on tullut miljonäärejä tai vainajia.
        Euroopasta pitää saada lisää rahaa.

• Anonyymi00018

Israel on roistovaltio

• Anonyymi00019

Niin Hamas ajattelee.

• Anonyymi00021

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe