En aio jäädä tällaiseen maahan asumaan

Anonyymi-ap

jossa minun tappamisesta saa 2 vuotta ehdonalaista, edellyttäen, että tekijä saadaan kiinni ja todisteet riittävät.

Tällaiseen maahan jossa minun tyttärieni raiskaamisesta saa 2 vuotta ehdonalaista, edellyttäen, että tekijä saadaan kiinni ja todisteet riittävät.

Tällaiseen maahan jossa minun poikieni pahoinpitelystä ja puukotuksesta saa 2 vuotta ehdonalaista, edellyttäen, että tekijä saadaan kiinni ja todisteet riittävät.

Tällaiseen maahan jossa minun vanhuuteni kuluu sairaalasängyssä maaten sairaalan käytävällä ja vellit valuvat pitkin poskiani ja suomea puhumattomat "hoitelijat" vaihtavat vaippani ja jättävät perseen pesemättä joka sen seurauksena tulehtuu todella kivuliaaksi.

Olen käynyt äänestämässä jokaisissa vaaleissa missä vain on ollut mahdollista käydä. Mitä olen saanut siitä palkaksi? Eduskunnan, jossa ei tehdä mitään muuta kuin hyvällä palkalla tapellaan ja haukutaan toisia. Ei kiitos.

Kun ikkunasta katsoo niin mieli mustuu lopullisesti.
En ole tehnyt mitään sellaista pahaa, että ansaitsisin tällaisen elämän maailman onnellisimmassa maassa.

25

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hienoa. Hyvää matkaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Voisin hieman suukotella kiveksiäsi. Kävisikö.
        Anton.

• Anonyymi00002
      UUSI

Vihervasemmistolaisuus sairastuttaa yhteiskunnat, joissa uhreista tehdään syyllisiä omaan tilaansa ja vastaavasti rikolliset vapautetaan tai tuomitaan lievästi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Venäjällä on tilaa. Osta menolippu.

• Anonyymi00004
      UUSI

Onnellisin maa vetää roskaväkeä kaukomailta - ellei sille panna stoppia.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kukahan lie keksinyt tämän termin maailman onnellisin maa. Täyttä valetta kaikki, tai hienommin sanottuna, muunneltua totuutta. Vaikka suomalaiselta kysytään onnellisuudesta niin, ei sano kaikki totuutta, sanotaan että kyyllähäm tämä tästä ja hyvinhän tässä on asiat. Olenhan minä onnellinen olman muuta.

Suomalainen painaa asiat pahkaansa eikä valita.

• Anonyymi00006
        UUSI

Onnellisen tietämättömiä on tämä maa pullollaan. Sanotaan että tieto tuo tuskaa.

• Anonyymi00014
        UUSI

Maailman onnellisin kaikille muille paitsi suomalaisille.

• UUSI

Lausunto: eli mihin maahan tiesi vie?

• Anonyymi00007
      UUSI

"Maailman onnellisin kansa",
      tätä iskulausetta viljeltiin
      onnellisessa sosialistisesss idässä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Avaajan pitää muuttaa Venäjälle, siellä pääset 12 vuodeksi vankilaan jos arvostelet Putinia ja jengin johtoryhmään jos tapat kilpailevan jengin jäsenen.

• Anonyymi00010
        UUSI

Miten joku voi olla noi pihalla? Joku ulkosuomalainen joka ei ole käynyt maassa pariinkymmeneen vuoteen? Aloittaja on aivan oikeassa ja sinä vaan mainosta Putinia joka paikassa. Idiootti.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tämä on liian monen kohtalo nykysuomessa. Raha puhuu. Ei vankilaan rikollisia niin ei kustannuksia tule. Ei hoideta vanhuksia ja sairaita niin tulee säästöjä kun kuolevat nopeammin.
      Lapset ja nuoret kärsivät jo aliravitsemuksesta. Se kostautuu tulevaisuudessa monin kerroin.
      Säälimätöntä touhua suomalaisia kohtaan.
      Vieraille on kaikki "pöytä" katettu. Kysytään vain tarvitsetko vielä muuta?

• Anonyymi00011
      UUSI

Ihmiset riitelee ja on ilkeitä toisilleen.

Lapset puukottelee vanhempansa hengiltä.

Terveydenhuolto on läpeensä korruptoitunut.

Jopa uunituore missi (sarah) meinas ihan ”läpällä”
      loukata puolta maailmaa…

En tiedä ehjää kohtaa Suomessa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen työni puolesta ja vapaa-ajankin siivittämänä kulkenut todella paljon Euroopassa. Melkein kaikissa maissa ja moneen kertaan. Olen jopa asunut silloin tällöin Itävallassa, Saksassa, Italiassa ja Portugalissa. Siellä työtä tehdessäni ja vapaa-aikaani viettäessä minun on ollut todella mahdotonta kuvitella, että Suomi olisi maailman onnellisin maa. Se on vaan mahdoton ajatus. Valheita on monenlaisia. Olen aivan vakuuttunut, että pohjois korealaisetkin ovat sitä mieltä, että he elävät maailman onnellisimmassa maassa. Johtaahan sitä maata jumalan ruumiillstuma.

• Anonyymi00016
        UUSI

Nimenomaan. Media ruokkii nykyään mielikuvia jotka sopivat hallinnon agendaan. Mutta mitäpä muuta verorahoilla tuetuista medioista voi odottaakaan? Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.

• Anonyymi00013
      UUSI

ONNEA SUOMI 🤩

• Anonyymi00017
      UUSI

Menkää Hollolaan, siellä
      aikuiset ajalee autoilla pyöräteillä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Olet kyllä täysin väärässä tuon tapon suhteen. Rangaistus taposta on 8-12 vuotta vankeutta, eikä sitä voi tuomita ehdollisena. Tappajasi istuisi siis vähintään neljä vuotta, vaikkei se tietenkään sinua lohduttaisi, mutta noin tiedoksesi keljutukseen!

• Anonyymi00019
        UUSI

Suomi täyttyy tapauksista joissa on autolla ajettu päälle ja henki on lähtenyt. Seuraus=ehdonalaista tai sakkoja.

Eräs suomalainen nainen MURHASI vanhan äitinsä lääkkeillä ja seurauksena ei ollut edes ehdollista tuomiota koska ei voitu aukottomasti todistaa tapahtumaa vaikka omaiset tiesivät tarkkaan mistä oli kyse. Nainen oli sairaanhoitaja ja oli varastanut erikoislääkkeitä työpaikaltaan suuren erän ja syöttänyt nämä äidilleen. Tyhjät rasiat löytyivät mutta niiden syöttämisestä ei ollut todisteita.

Kuorma-auto kääntyi oikealle risteyksestä ja ajoi lapsen päälle suojatiellä ja lapsi kuoli. Kuski sai sakot. Vetosi siihen, että ei nähnyt.

Löytäisin vaikka kuinka paljon esimerkkejä siitä kuinka halpa ihmishenki on Suomessa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ainoa hyvä asia tässä maassa on Alexander Stubb. Hän on Suomen ainoa ihminen joka osaa elää nykyajassa ja tulevaisuudessa.

• Anonyymi00021
      UUSI

Suomessa on monia upeita asioita kuten eukonkanto ja ilmakitaran maailmanmestaruus kisat.

• Anonyymi00022
      UUSI

Joopa,mikähän maa ottaisi aloittajan vaivoikseen?

• Anonyymi00023
      UUSI

Sanoit melkein kaiken sen mitä itsekin ajattelen.
      Lisäisin siihen katuturvallisuuden joka saa kouluarvosanan 5.

• Anonyymi00024
      UUSI

Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että SDP:n kehittämän soten hyvinvoinnin lukuisten poliittisten johtajien palkat nousivat heti 5-numeroisella luvulla.
      Nyt vielä tuli uusi kolmanneksen korotus poliittisille johtajille lääkärien ja hoitajien lomauttamisesta ja poispotkimisesta sekä terveyskeskusten ja hoitopaikkojen lopettamisesta saatujen säästöjen kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      472
      8466
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5820
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4762
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      57
      4609
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      62
      4099
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3930
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      167
      3742
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1698
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      95