Ruoho on vihreämpää aidan takana. Koetko houkutusta? Puhtaampi ja parempi seurakunta? Oikea oppi?
Ateismi?
Deismi ja korkeampi voima?
Voitko kuvitella eroavasi helluntaista?
32
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
En. Ei tule kysymykseen. Miksi pitäisi erota ?
- Anonyymi00002
Saastan vuoksi. Heresian.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
>>>>Saastan vuoksi. Heresian.<<<<
Silloin on tarpeen alkaa varoittamaan toisia eikä lähteä karkuun jos näkee suden tulevan.
Mikäli totuuden puolesta taistelemisen tähden erotetaan srk:sta silloinhan erottajat todistavat itseänsä vastaan ilmaisemalla että pimeys on heille rakkaampaa kuin Jumalan Sanan ilmoituksen mukaan eläminen.
”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Johannes 14:22-24 FB38 - Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
>>>>Saastan vuoksi. Heresian.<<<<
Silloin on tarpeen alkaa varoittamaan toisia eikä lähteä karkuun jos näkee suden tulevan.
Mikäli totuuden puolesta taistelemisen tähden erotetaan srk:sta silloinhan erottajat todistavat itseänsä vastaan ilmaisemalla että pimeys on heille rakkaampaa kuin Jumalan Sanan ilmoituksen mukaan eläminen.
”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Johannes 14:22-24 FB38Juudas on myllynkivi kaulassa . Erottaa Jeesuksesta. Silmien väliin laulun teki 100 vuotta sitten romani laulaja Palmroth mistä tekin SYYTTELETTE suomalaisia .
- Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
jopa käärme taas sähähti tapansa mukaan.
tulitko onnelliseksi? Kristuksen rakkaus voisi sinutkin pelastaa ja saisit elämän.
- Anonyymi00004
Kovin on aloittajalla älykkyysmäärä pieni. Kymmenvuotiaan tasolla. Varmaan on ala-aste jäänyt kesken.
- Anonyymi00005
Kymmenvuotiaan tasolla ovat aikuiset kielilläpuhumista harrastavat aikuiset lahkolaiset.
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kymmenvuotiaan tasolla ovat aikuiset kielilläpuhumista harrastavat aikuiset lahkolaiset.
Niin, armolahjana- kielilläpuhuminen ja Hengen tapahtuma- toi muistokiven ja Körttien Herännäisyys syntyi. Taasko sinä syljet omaan pesääsi, muistasmatta asiaa.
https://www.piispajarijolkkonen.fi/puheet/puhe-telppasniityn-seuroissa-18-7-2021/
ihmisten herätykseksi” tapahtui Telppäsniityllä 1796. Kuvaus jatkuu: ”Kahden talon väki olit työssä yhdellä heinäniityllä, niin Pyhä Hengi langeis heidän päällens yhdenä päivänä niin voimallisesti, että he kaatuivat maahan, niin kuin kuolleet, ja he näkivät siinä taivaallisia erinomaisia näkyjä, ja puhuivat eri kielillä, joita Hengi heille opetti; niin kuin Apostolitten aikana”.
- Anonyymi00006
Lahkolaisilla on tapana kutsua järkiinsä tulleita eli eronneita luopioiksi ja siihen se sitten jääkin.
- Anonyymi00007
Ei tee. Jumalan seurakunnasta ei erota. Siitä erotetaan. Pyhät ja valitut saavat jäädä.
- Anonyymi00015
Hellareita on siirtynyt cityseurakuntiin sitten sieltä vapaakirkko on ja paljon osa uudestaan kastettu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hellareita on siirtynyt cityseurakuntiin sitten sieltä vapaakirkko on ja paljon osa uudestaan kastettu.
Johanneksenkaste- ei vauvapäänkastelu ja sitten kaste Kristuksen nimeen.
Eikö muista dementikko- voi sinua......
Dementikolla on se ongelma, ettei muista, mistä on kirjoittanut ja vastauksen saanut.
Voi olla vaikka vartin- pituinen muisti- eikä muista, mitä oli tapahunut.
Kuulut heihin. Kannatta käydä lääkärissä ja kertoo, että ko. palstalla toistan itseäni jatkuvasi.
- Anonyymi00008
Jätin seurakunnan jo nuorena, mutta jatkoin Jumalan yhteydessä. Se ei tapahtunut ovet paukkuen. Kasvoin ulos ja elämä vei muualle. Tein sen jälkeen maailmalla tutkimusmatkoja eri kirkkokuntiin, mutta en kokenut tarvetta liittyä mihinkään. Jumalan sana + oma uskon elämä = mielenrauha.
- Anonyymi00009
Parhamin ja Olsenin perintö on paha perintö.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.- Anonyymi00013
Sinulla on paha perintö joka ilmenee nettikirjoittelussa.
- Anonyymi00016
Valitusvirsi onkin synagogalla sen ajan ennen Jeesusta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009
2025-12-20 21:15:32
siinä se dementikko on toistamassa itseään, vaikka netissä on teksiä riittävästi- jossa kaltaisesi juoruakka hameineen väitti olevansa jopa Parhamin vaimo.
Onko sulla luuta - jolla lentelet, nokipannu, ja kissa.? Ne sopivat sinulle erinomaisesti. Sieltä löytyy sinun pukeutuminen sanomasi arvoiseen noita- henkiseen pukuusi.
paikka hame.
- Anonyymi00010
Miljoona on jo eronnut luterilaisuudesta.
Muotomenojen valtiouskonto ei kiinnosta!- Anonyymi00017
Ortodoksipapoeja lueterilsisessa joita on kääntynyt kabbalismiin noituuteen . Ikävää tämä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ortodoksipapoeja lueterilsisessa joita on kääntynyt kabbalismiin noituuteen . Ikävää tämä.
Ortodokseja keräämässä rahaa luterilaisen kirkon tiloissa voidaan pitää heitä kyllä varkaina . Rosvot. Edelleen sen silmien väliin laulun teki romaniheimosta Palmroth . Roth Roth Roth . Te olette syyttänyt siitäkin suomen kristittyjä.
- Anonyymi00011
Ateismi vei voiton. Nyt olen todella vapaa.
- Anonyymi00012
Erosin muodollisestikin helluntaisuudesta (en ollut vuosiin edes asunut paikkakunnalla jossa seurakunta oli) kun liityin oikeaan karismaattiseen seurakuntaan.
- Anonyymi00019
Seurakunta ei pelasta vaan Jeesus Kristus. Miksi eroaisin seurakunnasta joka on minulle sopiva hengellinen koti ja opetuskin on vielä raamatullista.
- Anonyymi00024
Ruoho vihreämpää aidan takana.
Kohusaarnaaja Vantaalla menetti malttinsa yössä- Erikoisen episodin jälkeen näkyivät vain luksusauton takavalot.
Kenialainen kohusaarnaaja väittää olevansa profeetta David Owvorin.- Anonyymi00025
Ilta-Sanomat seurasi kohusaarnaajaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ilta-Sanomat seurasi kohusaarnaajaa.
En juokse kohusaarnaajien perässä.
- Anonyymi00032
Mikä tämä naisten lierihattujuttu on? Ja onko tällä Suomen osastolla siis oma kirkko (jolla näkyy epäraamatullisesti olevan naispastori, yksi noista videon hatturouvista)?
- Anonyymi00026
Lut.kirkosta erotaan ja erotetaan.
https://www.ilkkapohjalainen.fi/seinajokelainen-pastori-matti-rusama-uhmaa-kirkon/12452826 - Anonyymi00027
Erosin jo. Olen ateisti. Hellarien lapsi. Säälin vanhempiani. Heidät on saatu uskomaan, että minäkin tulen uskoon. Ei ikinä!
- Anonyymi00028
Jenkkilahkot ovat paha eksytys ja heresia.
Jer. 48:6
"Paetkaa! Menkää autiomaahan turvaan, pysytelkää hengissä kuin kataja!"* - Anonyymi00029
Olen onnellinen jeesuksen kanssa. En kaipaa mitään.
- Anonyymi00031
En uskalla erota, vaikka mieli tekisi. Siinä menis varmaan suhteet perheeseen ja kavereihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2363536- 623188
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I752738Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk372580Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve852195Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro271932Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851929Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401852Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.961737Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691083