euroopassa. https://x.com/Martin_Sellner/status/2001668951655297428?s=20
Näin on käynyt
16
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
On toi länkkärimiesten äkillinen liikuttava huoli omien tyttöjen ja naisten turvallisuudesta ja seksuaalisesta koskemattomuudesta kertakaikkiaan vaikuttavaa. 😢
Suomalainen valkoinen heteromies aplodeeraa vieressä vahingoniloisena jos naiselle tapahtuu öisillä kaduilla jotakin. Tai no, ainakin jos nainen tunnustautuu feministiksi.- Anonyymi00003
Sinulla on surullinen, häiriintynyt ja erittäin valheellinen käsitys suomalaisesta valkoisesta heteromiehestä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinulla on surullinen, häiriintynyt ja erittäin valheellinen käsitys suomalaisesta valkoisesta heteromiehestä.
Miten niin? Eduskunnan puhemieskin aikoinaan asiasta fantasioi eikä kummastelua paljon muualta tullut kuin naisilta ja feministeiltä. Eikä ole perunut puheitaan.
Minä ainoastaan kuvailen olemassaolevaa todellisuutta. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten niin? Eduskunnan puhemieskin aikoinaan asiasta fantasioi eikä kummastelua paljon muualta tullut kuin naisilta ja feministeiltä. Eikä ole perunut puheitaan.
Minä ainoastaan kuvailen olemassaolevaa todellisuutta.Sinä kuvailet vinksahtanutta ja sairasta harhaluuloasi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä kuvailet vinksahtanutta ja sairasta harhaluuloasi.
Mikä on vinksahtanutta? Missä kohtaa ajatteluani se vinksahtaneisuus piilee?
Sitten sinä osaat selittää mikä oli vaikkapa aikaisemman esimerkin, istuvan puhemiehen motiivi toivoa hartaasti vihervasemmistolaisten naisten joutumista maahanmuuttajamiesten seksuaalirikosten uhreiksi? Jos totean että sama henkilö ei kuitenkaan toivonut vihervasemmistolaismiesten joutuvan samankaltaisten rikosten uhreiksi, vaan harras toive kohdistui ainoastaan naisiin, mikä minun havainnoistani tekee häiriintyneitä? Entä mikä mahtaa olla syy sille, että sama vaikutusvaltaisessa asemassa oleva valkoinen heteromies on vuosikaudet osoittanut liikuttavaa lojaliteettia kotimaista seksuaalirikollista kohtaan jota ei saa nostaa tikunnokkaan?
Kuka se häiriintynyt tässä on ja mihin se häiriintyneisyys perustuu? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä on vinksahtanutta? Missä kohtaa ajatteluani se vinksahtaneisuus piilee?
Sitten sinä osaat selittää mikä oli vaikkapa aikaisemman esimerkin, istuvan puhemiehen motiivi toivoa hartaasti vihervasemmistolaisten naisten joutumista maahanmuuttajamiesten seksuaalirikosten uhreiksi? Jos totean että sama henkilö ei kuitenkaan toivonut vihervasemmistolaismiesten joutuvan samankaltaisten rikosten uhreiksi, vaan harras toive kohdistui ainoastaan naisiin, mikä minun havainnoistani tekee häiriintyneitä? Entä mikä mahtaa olla syy sille, että sama vaikutusvaltaisessa asemassa oleva valkoinen heteromies on vuosikaudet osoittanut liikuttavaa lojaliteettia kotimaista seksuaalirikollista kohtaan jota ei saa nostaa tikunnokkaan?
Kuka se häiriintynyt tässä on ja mihin se häiriintyneisyys perustuu?Ei se piile missään. Tuot sen esiin kaikessa vastenmielisyydessään oikein selkeästi.
Sinä olet se häiriintynyt. Perustunee johonkin vaurioon psyykkeessä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se piile missään. Tuot sen esiin kaikessa vastenmielisyydessään oikein selkeästi.
Sinä olet se häiriintynyt. Perustunee johonkin vaurioon psyykkeessä.Mistään ei tule totta vain koska sanot niin. Pitää osata perustella. Yhtään perustelua et osaa antaa väitteesi tueksi että minun täytyy olla häiriintynyt havaintojeni vuoksi.
Itse ole perustellut mielipiteeni. - Anonyymi00009
Mistä kummasta kumpuaa yleinen käsitys siitä, että feministit vihaavat miehiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä kummasta kumpuaa yleinen käsitys siitä, että feministit vihaavat miehiä.
Niin mistä se käsitys mielestäsi kumpuaa?
Siitäkö jos feministi toteaa realiteetteja jotka kuka tahansa voi itse tarkistaa ja todeta? Sekö tekee feministeistä henkilöitä jotka vihaavat miehiä kollektiivina kategorisesti? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistään ei tule totta vain koska sanot niin. Pitää osata perustella. Yhtään perustelua et osaa antaa väitteesi tueksi että minun täytyy olla häiriintynyt havaintojeni vuoksi.
Itse ole perustellut mielipiteeni.Ja mistään ei tule totta vain koska sanot niin. Voit näyttää perustelemisen mallia perustelemalla väitteesi valkoisesta heteromiehestä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin mistä se käsitys mielestäsi kumpuaa?
Siitäkö jos feministi toteaa realiteetteja jotka kuka tahansa voi itse tarkistaa ja todeta? Sekö tekee feministeistä henkilöitä jotka vihaavat miehiä kollektiivina kategorisesti?Niitä realiteetteja voisi lukea mielellään. Missä niitä on?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja mistään ei tule totta vain koska sanot niin. Voit näyttää perustelemisen mallia perustelemalla väitteesi valkoisesta heteromiehestä.
Perustelin jo.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Perustelin jo.
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Ei ole pitkä ketju. Siitä vain lukemaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ole pitkä ketju. Siitä vain lukemaan.
Ei löydy. Voit ystävällisesti täsmentää.
- Anonyymi00002
Mitähän tällekin suomalaistytölle nykyisin kuuluu jonka unelmista ja hyvinvoinnista plus elämästä kaikkinensa suomipojat olivat kovin huolissaan?
https://areena.yle.fi/1-3970491
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984