Kivitippu remontoitava

Anonyymi-ap

Kunnan olisi remontoitava Kivitippu. Majoituskapasiteetti ooisi triplattava ja kylpyläosastosta tehtävä Euroopan suurin. Lisäksi K-18 osasto saatava. Eri ravintoloita myös rakennettava useita jotta kaikille on jotain. EU maksanee ja kunnan talous lähtisi tämän jälkeen rakettinousuun.

11

498

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helmikuu on kuulemma jo loppuunmyyty niin pieneksi meinaa vissiin jäädä. Golfkenttää täytyy asfaltoida bussien parkkipaikaksi.

• Anonyymi00002

Junaratakin tehdään suoraan Berliinistä Lappajärvelle. Lentokenttä rakentuu näillä näppäimillä Koskikievarin ja Maijalan väliin. Ulkomaisia turisteja saapuu taskut pullottaen katsomaan ihmeellistä järveämme. Onneksi eläkeläisjuntit ovat muuttaneet sen coca-colan väriseksi liejuksi hienolla ojitustoiminnalla.
      Täytyy myös selvittää mahdollisuus, voiko ulkomaisten turistien korttimaksujen äss-poonukset siirtää suoraan eläkeläisjunttien yhteiseen rahastoon.

• Anonyymi00003

Se on juuri kunnan tehtävä.

• Anonyymi00004

Ennallistetaan koko Lappajärvi 1800 luvun tasolle, Halkosaaren kohdalta kokonaan tukkoon.

• Anonyymi00005

Kohta tuloo joulu.
      Taunon kans tuumattihin notta pitääs paistaa kinkku.

Yleensä tauno on ostanu kinkun valmiina. Tänä jouluna kahtotaan ja paistetahan meirän uunis taunolle kahren kilon kinkku.

On mukava paistaa kinkku ja juora samalla vähän lasipullo kaljaa oroteleessa notta superpesis

• Anonyymi00006

Niin notta saaraanko tulha Veikon kans teirän kans viethään joulua otettettais omat kaljat mukaan Simca 1000:lla tulhtais.

• Anonyymi00007

Niin notta voitais käyrä nissistä hakoo vielä vähän makkaraa ja punaasta maitoa kyytipojaksi.

Meinaa notta välillä tuloo nälkä kun otetahan taunon kans kaljaa.

• Anonyymi00008

Yksinäisen miehen joulutarinat, itseään viihdyttää 😃

• Anonyymi00009

Oletko varma? Tässäkään asiassa luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi00010

Pitääkö paikkansa että EU on myöntänyt peräti 8.2 miljoonaa euroa Kivitipun matkailun kehittämiseen. Tietojen mukaan Aasialaisia turisteja on tulossa enemmän kuin Lappiin. Lentokentän paikkaa selvitellään Kunnassa ja rakentaminen pitäis alkaa mahdollisimman pian.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe