Jyväscaravan

Vaunun ostelija

Minkälaisia kokemuksia Jyväs- Caravanista?

51

7523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hans

      minä olen ostanut yhden matkailuauton. ei minulla ole ainakaan mitään huonoja kokemuksia. eli ei mitään valittamista.

    • do diin...

      Poikennut olen kyseisessä paikassa. Palvelu ja asiantuntemus on huippuluokkaa. Eli oikeni miellyttävä paikka asioida.

      • kari

        Pitää paikkansa,kunhan on itse paikalla,puhelimitse on turha tarjouksia pyydellä.
        2002 kävin kyseisessä liikkeessä ja kaupat tuli melkein tehtyä,jäi vain suunnitelmat hiukan kesken(Casa Car)
        Kyselin sittemin puhelimitse tarjousta,saamatta vastausta.


      • Kale
        kari kirjoitti:

        Pitää paikkansa,kunhan on itse paikalla,puhelimitse on turha tarjouksia pyydellä.
        2002 kävin kyseisessä liikkeessä ja kaupat tuli melkein tehtyä,jäi vain suunnitelmat hiukan kesken(Casa Car)
        Kyselin sittemin puhelimitse tarjousta,saamatta vastausta.

        Pokkesin matkallani ja pyysin tarjouksen. Tarjous olisi johtanut kauppaan, mutta ko autoa ei saanut enää kesälle. Hyvin palveltu.
        Kokemus sellainen, että kun tekevät tarjouksen, tinkiminen ei enää auta.


    • ei hyvä

      olen yrittänyt soittaa saadakseni asuntoauton huoltoon ei onnistu,olette seuraava vuorossa.sitä riittää pimputusta,menin muualle huoltoon,pääsin heti

      • "###"

        ei niin!!!
        Olemme nyt olleet vaihtamassa autoa noin kuukauden ja valehtelematta voin sanoa että kun haluaisimme vähän suuntaa antavaa tietoa hintapolitiikasta s-postilla, ei noista caravan-liikkeistä ole kuin yksi vastannut(n.kymmeneen yritetty) ja sekin tuolta Hesan suunnalta heitti sellaisen arvion että ilmeisesti katteet kohdallaan,vaihdokit ilmeisesti niille ongelmajätettä.En ole ymmärtänyt miksi liikkeen sivuille ylipäänsä laittavat yhteystietoihin s-postin jos niitä ei kukaan,koskaan lue,saati vastaa niihin,heittäkää ne hitoille sieltä.Meilläkin firma ja joka jumalan postiin vastataan kun jotain kysytään,se on sitä kuuluisaa ASIAKASPALVELUA.
        Teemme firman puitteissa paljon yhteistyötä saksalaisten kanssa ja nyt haemmekin autoa sieltä ja kun mies vielä siellä niin helppo homma hoitaakkin.
        Hintataso vieläkin siellä semmoinen että kannattaa hakea tai haetuttaa.
        Me teimme päätöksen että jatkossa nämä "kotimaiset"caravan liikkeet saavat olla aivan rauhassa,niin autojen kuin varaosien kanssa.


      • Köyhätkyykkyyn
        "###" kirjoitti:

        ei niin!!!
        Olemme nyt olleet vaihtamassa autoa noin kuukauden ja valehtelematta voin sanoa että kun haluaisimme vähän suuntaa antavaa tietoa hintapolitiikasta s-postilla, ei noista caravan-liikkeistä ole kuin yksi vastannut(n.kymmeneen yritetty) ja sekin tuolta Hesan suunnalta heitti sellaisen arvion että ilmeisesti katteet kohdallaan,vaihdokit ilmeisesti niille ongelmajätettä.En ole ymmärtänyt miksi liikkeen sivuille ylipäänsä laittavat yhteystietoihin s-postin jos niitä ei kukaan,koskaan lue,saati vastaa niihin,heittäkää ne hitoille sieltä.Meilläkin firma ja joka jumalan postiin vastataan kun jotain kysytään,se on sitä kuuluisaa ASIAKASPALVELUA.
        Teemme firman puitteissa paljon yhteistyötä saksalaisten kanssa ja nyt haemmekin autoa sieltä ja kun mies vielä siellä niin helppo homma hoitaakkin.
        Hintataso vieläkin siellä semmoinen että kannattaa hakea tai haetuttaa.
        Me teimme päätöksen että jatkossa nämä "kotimaiset"caravan liikkeet saavat olla aivan rauhassa,niin autojen kuin varaosien kanssa.

        Hintoja liikkeiden kalustosta löytyy nettikaraani.fi sivuilta. Turha siinä on Spostia lähetellä! Tollo!


    • edfvfvv

      Jos tarkoitat Bestcaravaania , niin sieltä et vastausta saa emaililla. Eivät osaa lukea
      On v. ittumaista lähteä kauempaa ko.liikkeeseen jos et tiedä yhtään mikä odottaa firmassa
      Mutta onneksi ei ole pakko mennä ko.liikkeeseen

      • Anonyymi

        Sama tuntuma on eräällä toisella m-auton omistajalla. Pitää muuttaa omaa suunnitelmaa ja tehdä päätöksiä ja suunnata muualle kuin B-caravaani liikkeeseen. /Pena


    • Kimmo1211

      En ole saannut apua/palvelua 11 eri käynnistä huolimatta!!?
      Eläkeisten rahat kelpaavat jos ostaa käteisellä.....

      Kimmo

      • J-C

        Hei Kimmo,
        otapa yhteyttä, niin jutellaan mikä palvelussamme on mennyt pieleen, jos noin monta kertaa olet käynyt meillä turhaan. Minua kiinnostaisi tietää mitä voisimme tehdä paremmin. Ystävällisesti Mikko Käyhkö/Jyväs-Caravan Oy p.0400809004 [email protected]


      • esaleo
        J-C kirjoitti:

        Hei Kimmo,
        otapa yhteyttä, niin jutellaan mikä palvelussamme on mennyt pieleen, jos noin monta kertaa olet käynyt meillä turhaan. Minua kiinnostaisi tietää mitä voisimme tehdä paremmin. Ystävällisesti Mikko Käyhkö/Jyväs-Caravan Oy p.0400809004 [email protected]

        Samoja kokemuksia huoltoon /korjauksiin ei pääse eikä saa minkäänlaista neuvoa eikä apua vakio vastaus tuu parin viikon päästä uudestaan kiva kun jää kesaloma reissu pienestä avusta kiini terv esa


    • as.autoilija

      Pelkästään hyviä kokemuksia Jyväscaravanista.

    • pinkat-kuntoon

      Olen ollut tyytyväinen Jyväs-Caravanin palveluihin, kaksi autoa sieltä ostaneena ja kaksi vaihdossa sinne myyneenä. Meininki on rauhallista, rentoa ja erittäin asiantuntevaa. Siitähän mie just tykkeenkin! Saatanpa tehdä vielä seuraavatkin kaupat siellä, vaikka Best-Caravankin on hanakasti rahoistani kiinnostunut. Katsokaas kun kaupanteko on aina kaksisuuntainen tapahtuma, jota asiakaskin voi omalla toiminnallaan parantaa tai heikentää. Kyllähän lähtökohta on kauppiaalla kuin kauppiaalla edelleen se, että hän haluaa kaupat tehdä, eikä ole siksi ensimmäisenä välejä pilaamassa.

    • Janne1968

      Kyllä hermot menee. Oli viimeinen käytetty vaunu, enkä osta uuttakaan. Onneksi ei jyväscaravan ole ainut vaunu kauppa Suomessa. Timo käykölle tälläiset terveiset.

    • enhi

      jyväscaravaanilla outo kaupanteko tyyli ? esim. vaihto vaunusta hyvitys 15000 ja uusi vaunu 25000 väliraha 10000 kauppakirjaan myyjä suosittelee että lasketaan kummankin hintaa 2000 väliraha pysyy samana ? miten seuraavalla kerralla kuin menet vaihtamaan ? luulisin että katsovat millä hinnalla olet vaunun ostanut ? ja sehän näkyy papereista 23000 ? ja taas tulit huijatuksi ? varokaa !!

    • montakauppaatehneenä

      Kirjanpito, alv, vero kikkailua. Tekee moni muukin liike.
      Hyvässä liikkeessä hinnat on myös papereissa oikein.
      Monta uutta autoa ostanut ja noin puolet tekee kirjanpito kikkailua.
      Saadaan varaston arvoa alemmaksi ja kuukautista "alv" maksua kikkailtua liikettä miellyttävään suuntaan. Jotkut eivät edes kysy vaan kirjoittaa viralliseen kauppakirjapohjaan mitä sattuu, vain väliraha pysyy sovittuna.

    • outoaporukkaa

      Palataanko itse aiheeseen?
      Eli JyväsCaravaaniin?
      Mitä mieltä siittä?

    • Tyäeläkeläinen

      Siellä saa kahveetkin, vaikkei ostaisikaan ilmalämmityspeliä

    • manu654

      Pelottava paikka. Astut myymälään sisään, puolenkymmentä äijää vahtaa tietokoneen näyttöä, kukaan ei tervehdi. Puoli tuntia katselet hyllyistä tavaraa, herra joka on höpissyt puhelimeen niitä ja näitä, tulee ja kysyy mitä etsit, kerron tarpeeni ja hän vastaa herra se tietää paremmin. Ei tiennyt mitään, katsoi vain näyttöä ja sanoi ei löydy. Katselin vielä itse hyllyjä ja löysin kyseisen tuotteen. Jätin tuotteen hyllyyn ja kävelin pois. Herrat jäi vahtaamaan tietokoneita.

      • Anonyymi

        Olet kyllä tehnyt saman havainnon kuim minä. Sama meno tuntuu jatkuvan edelleen. Puhelimella ei saa varmaan ketään kiinni, nettisivulla miehiä pitkä rivi yhteystietoineen, kukaan ei vastaa, ihme jos perään soittavat.


    • Kylläsesiitävielä

      Kaupan käynti miellyttävä ja asiallinen kokemus kiitos ammattilaisen " Lehtonen "
      Jälkireklamointi epäasiallista ja ala-arvoista korjaamo / huolto "Sorvari"
      tiimi / yhteishenki ei kohtaa
      Uuden auton tilasin toisaalta...kuten jatkossakin.


      Näin mutustellen jokin puuttui ???

    • palvelu-pelaa

      Seikkailin reissurotiskollani syvällä Savossa ja olin juuri lepuuttamassa hanuariani, kun kopperosta katosivat sähköt. Hikisten TSI-hetkien jälkeen oli turvauduttava läheisiin alan valtuutettuihin huoltoliikkeisiin (2), joista ei ollut mitään apua. Viimeisenä keinona soitin Jyväs-Caravaniin Mutaselle, joka neuvoi siltä istumalta aivan täydellisen kikka kutosen. Tein ohjeiden mukaisesti vartin verran varovaisia sähkömiehen hommia ja kas kummaa, kaikki toimi taas täydellisesti. Ja toimii edelleen. Kyseessä oli harvinainen
      "sattumavika", joka pitää vaan tietää, ei sitä ole mihinkään kirjoitettu. Vitsi on siinä, että ammattimies tietää, muut eivät. Jyväs-Caravanissa on ammattimiehiä.

    • paraspaikka

      Jyväs-Caravanilla hyvä palvelu! Suosittelen!

    • Yepsu

      Eipä jääny hyvä maku suuhun, pysyn poissa tästä puljusta.

    • dfghlk

      joo kyllä on vaikeaa porukkaa jyväscaravaanilla,luulin ensin rinta-jouppia vastenmieliseksi kaupaksi, mutta erehdyin ne edes vastaa kun kysytään ,mutta jyväscaravan on kyllä niin vastenmielinen paikka minulle et kaasu pohjaan sen kohalla.vois johtaja pistää myyjät ojennukseen.kun onneksi ei ole ainut myymälä keskisuomes.

    • Anonyymi

      Kokemuksia Jyväs-Caravan Oy:n huollosta

      Ostimme 2016 toukokuussa ko. liikkeestä uuden asuntovaunun ja siitä se riemu alkoi.

      Edellisestä vaunustamme huolto siirsi siihen muuverit, eli vaunun siirtolaitteet. Aiemmassa vaunussa ne toimivat moitteettomasti. Kun pääsimme uudella vaunulla kotiin, ja tarkoitus oli siirtää se keskeltä pihaa paikalleen, niin eipä se onnistunutkaan, koska sulakkeita paloi. Ja niitä paloikin 8 kpl ennen kuin onnistui. Liikkeessä olivat kytkeneet muuverit pienen, viiden ampeerin sulakkeen taakse, vaikka olisi pitänyt olla sulake, joka kestää kuusinkertaisen virran.

      Keväänä 2019 huomasin Jyväs-Caravan Oy:n mainoksessa, että muuvereissa on viiden vuoden takuu. Työnjohdon mukaan se ei jostain syystä kuulunut näihin meidän laitteisiin. Eivät osanneet kysyttäessä perustella syytä.

      Koska eivät huollossa saaneet näitä laitteita toimimaan, useista yrityksistä huolimatta, ottivat he viimein yhteyttä maahantuojaan. Ottaessaan keväällä 2019 yhteyttä maahantuojaan, liikkeen henkilöstölle selvisi, että muuvereissa on aina täystakuu kaksi vuotta ja varaosatakuu on viisi vuotta. Lisäksi heille selvisi, että keskusyksikkö on sijoitettava mahdollisimman kauas akusta, missä se ei heidän asennuksen jäljiltä ollut. Laitteita huollettiin tuloksetta useita kertoja. Aina kun vaunu saatiin pois huollosta, niin tilanne oli samanlainen – muuverit eivät toimineet.

      Meidän muuvereilla olisi ollut vielä 3,5 kuukautta täystakuuta muuvereiden siirron jälkeen. Jos liike olisi hoitanut asian ammattimaisesti, olisivat he ottaneet yhteyttä maahantuojaan saman tien ja selvittäneet asian heidän kanssaan. Näin muuverit olisi todennäköisesti saatu toimimaan kerralla luotettavasti.

      Asennuksesta johtuva alijännitteinen kytkentävirhe suurella todennäköisyydellä aiheutti vauriot muuvereissa. Vuosina 2017 - 2018 reissumme jäivät useilta osin tekemättä, koska emme voineet luottaa muuvereiden toimintaan.

      Sitten se lämmitys! Se ei ole pelannut kunnolla koskaan. Joten-kuten tulemme sen kanssa toimeen. Sitä on tähän mennessä korjattu ja tutkittu yli kolme vuotta. Alusta lähtien lämpötila on heitellyt vaunussa runsaat viisi astetta pyydetystä. Kaasua ja sähköä on mennyt reilusti viallisen pannun takia.

      Viimeinen lämmityksen korjauslasku, jonka jouduimme maksamaan liikkeen vakuutellessa, että nyt lämmitys on korjattu, oli suuruudeltaan 850 euroa. Vaikka kuinka olivat hengessä mukana, niin ei ollut tullut kuntoon, eikä ole kunnossa vieläkään. Että sillä lailla.

      Kevään 2019 reissu korjaamolla kesti melkein kolme kuukautta. Kun vaunu piti saada pois kesän alussa, niin sitä oli joku kolhinut takakulmasta niin, ettei sillä voinut lähteä reissuun. Liikkeeltä kesti melkein kaksi kuukautta saada varaosat. Uskomatonta matelua.

      Kokemustemme mukaan Jyväs-Caravan Oy:ssä on osaamaton huollon työnjohto ja huolto, eivätkä he tunne tuotteitaan. Liikkeenjohto on kertonut, että huoltomiehiä on useasti ja syvällisesti koulutettu koulutuksissa. Kokemustemme pohjalta voimme ainoastaan epäillä tätä väitettä, ellei asiaa tulkita niin, että koulutusyksikkö on ollut vaunumme.

      Jyväs-Caravan Oy:tä emme voi suositella kenellekään.

      Säynätsalossa 17.09.2019

      Reijo Päijänen

      • Anonyymi

        Toiminta ei ole muuttunut miksikään. Asiakkaan turha pyytää edes öljyn vaihtoa muun huoltokäynnin yhteydessä töidenvastaaottaja päättää ettei sitä tarvitse tehdä vaikka asiakas moneen kertaan toteaa tehdään joka tapauksessa.
        Ja kaikken minkä tekevät joutuu asiakas tekemään uusiksi tai teettämään muualla uudelleen.
        Täysin epäluotettava Fiat Professional huolto, auto pysyy paremmassa kunnossa kun ajaa ko. liikkeen ohi mahdollisimman kaukaa. Takuuhuollosta saa vain uusia vikoja.


    • Anonyymi

      En mene 500 metriä lähemmäksi kyseistä liikettä. Syy on tekemäni asuntoauto kauppa muutama vuosi sitten. Olipahan epäasiallista ja röyhkeää myyjän puolelta. Kiitos siitä. Muistakaa, jos lupaavat tankin täyteen, niin heidän pankkikorttinsa on jossain hukassa ja tarjoovat muita tuotteita sen sijaan. Eikä kannata uskoa, jos sanovat auttavansa autosi myynnissä, jos kiinnostuksesi hiipuu.

      • Anonyymi

        Minulla oli palvelu ihan asiallinen mutta suosittelen ostamaan asuntoauto tai vaunun Rinta-Joupilta, parempaa palvelua ei löydy mistään muualta, varsinkin Jyväskylän Rinta-Jouppi on paras paikka tehdä kauppoja!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli palvelu ihan asiallinen mutta suosittelen ostamaan asuntoauto tai vaunun Rinta-Joupilta, parempaa palvelua ei löydy mistään muualta, varsinkin Jyväskylän Rinta-Jouppi on paras paikka tehdä kauppoja!!

        Minä suosittelen Uudeltamaalta Tuusulassa sijaitsevaa KK-Kivinen asuntovaunu / asuntoauto liikettä. Mistään en ole parempaa asiakaspalvelua saanut vaunua ostaessa, kuin kyseisessä liikkeessä.
        Varsinkin Karo Kivinen on aivan huippuluokkaa oleva myyjä. Kaksi uutta vaunua olen häneltä ostanut (Hobby ja Fendt). Enkä hevillä muuhun liikkeeseen lähde vaihtamaan.

        Vaunuasentajatkin tekevät kiitettävää työtä. Kaikki asennukset on tehty mallikkaasti, mitä olen vaunuihin lisälaitteina pyytänyt asentamaan.

        Onko arvon forumilaisilla kokemuksia em. liikkeestä?

        T. Erkki


    • Anonyymi

      Tämä kommentti on asiaa. Osku on tuolla liikkeessä todella asiallinen ja palvelualtis huoltohenkilö. Karo hallitsee alansa ja ottaa asiakkan huomioon.

    • Anonyymi

      Vaunua en koskaan raaskinut tuolta ostaa, mutta varaosapuolella olen asioinut kymmeniä kertoja viimeisen 15 vuoden aikana. Käsittämätön määrä sieltä löytyy nippeleitä ja nappeleita kaikenikäisiin vaunuhin. Hyvä palvelu ollut lähes aina.

      • Anonyymi

        Minkä merkkisiä ovat ne kulkineet, joihin joutuu ostelemaan kymmeniä kertoja varaosia 15 vuoden aikana. vrt. tuona aikana on vanhaan Matkaajaan tarvinnut vain kattoluukun , butyylimassaa ja koristelistojen tiivistenauhaa.


    • Anonyymi

      Myydäänkö siellä ilmalämmityspeliin sitä kuuluisaa pahviputkea metreittäin????

      • Anonyymi

        Soita ja kysy! Ehkä sitä paffiputkea sieltä saa.

        Paras palvelu Jyväskylässä kuitenkin Rinta-Jouppi.


    • Anonyymi

      Jyväs-Caravanilla toiseksi paras palvelu, paras on Rinta-Joupilla.

    • Anonyymi

      Ei tarvi enään onneksi asioida tuossa puljussa, en suosittele tätä yritystä. Palloseuran jäsenet kyllä käyttää :)

      • Anonyymi

        No ei todellakaan voi suositella. Edes ajoneuvon merkkikohtaisen takuuhuolto tai - korjauksiin. Kuuntelevat sujuvasti samoin selittävät sujuvasti tekevät mitä sattuu miten sattuu saaden uuden vian aikaiseksi. Äläkä vaan pyydä edes veloitusta vastaan tekemään jotain määrättyä tekevät mitä huvittaa mutta eivät mitä pyydetty selitysten kera. Äläkä usko että saat asiallisen dokumentin tehdyistä toimenpiteistä.


    • Anonyymi

      Sen verran on kekemusta, että katselin vaunua kyseisestä liikkeestä. Myyjä kertoi, että siellä olisi tuossa rivissä sellainen, menin katsomaan ja totesin sen olevan minulle sopiva. Menin sisälle ja odottelin myyjää joka ohjasi minut vaunulle, ei näkynyt.
      Muut istuivat kopeissaan eivätkä huomioineen minua mitenkään. Siinä aikani kiertelin liikettä ja läksin muualle ja toinen vaunu tuli ostettua yksityiseltä ja olen ollut tyytyväinen. Olisi varmaan pitänyt kysellä kalliimpia vehkeitä niin olisi otettu huomioon paremmin. Päällänikin oli ihan tavalliset vaatteet eikä hienoa pukua.

      • Anonyymi

        Ei siellä vaatteista katsota ketä palvellaan. Reippaasti ja rohkeasti kysymään vain joltakin, että mistä löytyy se äskeinen herrasmies, joka vaunulle sinut ohjasi, tuskin se kauaksi on kerennyt mennä. Myyjillä on paljon muutakin hommaa, kuin odottaa kädet puuskassa jokaista katsojaa erikseen. Välillä tehdään jotain muuta ja sitten taas palvellaan asiakasta, varsinkin jos asiakas osoittaa todellista kiinnostusta johonkin kohteeseen.


    • Anonyymi

      Onko Rumatikki.

      • Anonyymi

        Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos Joksu Rumatikki Reino Jyväscaravan yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.


    • Anonyymi

      Eivät vastaa enään puhelimeeni ,vaikka olen jokapäivä soittanut monesti.

      • Anonyymi

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos ReinoJoksulle ei vastata. Ehkä se auttaa käyttäjää ymmärtämään järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.


    • Anonyymi

      Soittelun jälkeen sain huoltoon yhteyden. Kerroin kaikki vaunun viat ja korjattavat kohteet. Puhelun / huollon vastaanottaja jätti kirjaamatta korjattavat asiat joten aika oli varattu vaan vuosihuoltoon ja vaunu virui viikon pihassa ja meillä reissu peruuntui. No, ei tässä kaikki. Työntekijä soitti ja ilmoitti, että korjaukset tehty ja hinnan. Kun menin hakemaan vaunua olikin hinta noussut isolla summalla ja yllätys... . henkilö, joka puhelussa oli hinnan ilmoittanut oli jäänyt lomalle ja taas asia jäänyt kirjaamatta. Tulipa mieleen että on muitakin vaunumyyjiä ja --huoltoja kun JyväsCaravan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta. Kierrettävä kaukaa ja onneksi on muitakin liikkeitä.


    • Anonyymi

      Hyviä, autot halpoja ja myyjät mukavia, hoikkia miehiä että naisia.

    • Anonyymi

      Hyvä ja hintava, mutta hyvästä työstä kannattaa ehdottomasti maksaa. Kympin seppä voi tehdä tonnin vahingon ja siitä ei voi valittaa, kun taas JC:n virheestä voi valittaa ja saada korjattua vahingon!!! Kuka tahansa voi hoitaa auton huollon, mutta ei takaa sen laatua tai virheen seurauksia.

      • Anonyymi

        Minä kyllä osaan elnakin huoltaa ja korin osat korrjata. Ja alustangin osat osaan korjjata.


      • Anonyymi

        Jos puhutaan hyvästä huollosta Jyväscaravan ei sovi silloin. Kierrettävä kaukaa. "Huolto" tekee mitä sattuu yleensä uuden vian jos yleensä korjaa mitään. Myy kyllä maahantuojan suosittelemia öljyjä mutta ei käytä huollossa niitä.


    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe