Tässä teoria

Anonyymi-ap

Nythän on niin, että kukaan ei tiedä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, mutta tässä minun käsitykseni. Olen muuten aikoinaan mormonismipalstalla kirjoitellut Exmoro…

Elämme rinnakkaisuniversumissa. Olemme syntyneet tässä tuntemassamme 4-ulotteisessa todellisuudessa, mutta tietoisuutemme on olemassa kaikissa rinnakkaisunivetsumeissa, joissa ulottuvuudet ja lait voivat olla mitä sattuu. Ilmentumämme voi olla niissä mitä vain. Kvanttitietokone toimii hajauttamalla laskennan rinnakkaisunivetsumeihin. Meidän aivotoimintamme tekee saman asian. Rinnakkaisunivetsumeita on valtava määrä jos ei jopa äärettömästi.

No sitten kun kuollaan, ilmentumämme tässä universumissa katoaa, mutta tieyoisuutemme on edelleen olemassa 99.999% kaikissa universumeissa. Kun kuolemme vapaudumme tästä omasta universumista ja voimme olla mitä vaan jossain toisessa univrtaumissa. Tätä olotilaa ei voi ymmärtää, mutta siinä ollessa alkaa uusi oppiminen ja kehittyminen. Olemme täällä kehittymässä johonkin mitä emme tiedä. Ehkä päämäärä on sulautuminen kaikkeen tietoisuuteen.
Tässä pohdittavaa.

Exmoro

8

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mun mielestä tallinnan A-terminalissa on 3 vessaa. Jos yksi on kiinni, niin ei kai se tarkoita tuonpuoleisen uhkaa? Lopuille sieluille!

• Anonyymi00002

Kuolleiden sielut ovat tuonpuoleisessa kesälomalla.
      Tuonpuoleinen on tilavuudeltaan koko universum.
      Tuonpuoleisessa on tasoja' joissa sielut oleskelee henkisen kehityksensä mukaan. Esim Sielu joka oli elämässään Putin majailisi näinollen alatasolla.
      Lennonin sielu on aika kirkkaalla valotasolla ellei ole jo. inkarnoitunut. Tuonpuoleisessa liikutaan ajatuksen voimalla vaikka kuinka kaukana universumissa.
      Kun jälleensyntymä koittaa alkaa taas elämän koulu uudelta luokalta ja karma on opettajamme.
      Näin minä , kuolematon sielu, olen funtsinut.

• Anonyymi00003

Vietäppä joulu ja uusivuosi Niuvanniemessä ja tule terveenä pois sieltä.

• Anonyymi00004

Kerro mikä on oma käsityksesi asiasta.

• Anonyymi00005

Hullussa maailmassa vain hullujenhuoneella on hyvä olla..

• Anonyymi00006

Mikä sen sitten ratkaisee missä universumissa sitä ollaan? Jos kuolee tässä universumissa, voiko sen jälkeen tulla ihan mitä vain?

• Anonyymi00007

Tänne sitä synnyttään missä ollaan karmaa tehty edellisissä elämissä.
        Kun huono karma on kulutettu niin ei ole enää pakko jälleen syntyä mutta jos tahdomme niin se voi tapahtua missä tahansa universumissa tai universumeissa.

• Alku peräisen meidän on luotu jumalan kuvaksi, hoitamaan luontoamme, mutaa lankeemuksen seurausen karkotettiipois tuli maanviljelijöitä josta hankia elatuksemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      123
      1687
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe