Kuinka halveksin Jeesuksen ristiä?

Anonyymi-ap

Esimerkiksi siten, että esitän uskovani sovituksen sanaan, joka kuuluu:

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan",

mutta jätän selvittämättä, mitä tuo jae tarkoittaa, enkä edes aio selvittää sitä.

Ajattelen ehkä salamannopeasti mielessäni, että jotain se tarkoittaa mutta että minun asiani ei ole vaivata sillä päätäni.

Toisin sanoen jätän tuon jakeen merkityksen lillumaan ilmaan ja keskityn sen sijaan seuraavaan jakeeseen, joka julistaa: "ANTAKAA sovittaa itsenne Jumalan kanssa", ja julistan TÄTÄ JAETTA sovituksen sanana, vaikka Paavali kutsuu sovituksen sanaksi nimenomaan edellistä jaetta.

En perustele itselleni enkä kenellekään muullekaan, MIKSI toimin näin, koska minun ei tarvitse; riittäähän se, että sentään LUIN tuon edellisen jakeen ja VÄITÄN uskovani siihen.

Ei minun tarvitse piitata siitä, että tällä tavoin toimiessani väitän uskovani JOHONKIN, JONKA MERKITYSTÄ EN OLE SUOSTUNUT SELVITTÄMÄÄN - enkä selvitä, vaikka joku minulta kysyisi, mitä tuo jae TARKOITTAA. Minulla on oikeus toimia näin. Tuo seuraava jae antaa minulle tällaisen oikeuden. En osaa selittää, MIKSI on näin, mutta MINULLE riittää selitykseksi se, että VAIN HOEN TUOTA SEURAAVAA JAETTA. Sitä hokemalla minun ei tarviitse piitata edellisestä jakeesta.

Eikä minun tarvitse pohtia sitäkään, miksi miksi Jumalan tarvitsee ensiksi sovittaa koko maailma itsensä kanssa ja sen jälkeen vielä ne, jotka "antavat sovittaa itsensä Jumalan kanssa". Miksi Jumalan itsensä kanssa SOVITTAMIEN ihmisten tulee suostua antamaan Jumalan sovittaa itsensä TOISEEN KERTAAN Jumalan kanssa?

Kaiken edellä sanotun lisäksi ja oman toimintani varmistamiseksi minulla on lupa alkaa keksiä itse keksimiäni ilmauksiani tätä koskien. Minulla on lupa käyttää täysin epäraamatullisia ilmauksia ja hokemia, kkuten "Sovitus on tosin valmis JUMALAN PUOLELTA - -" "- - mutta sovitus tulee OTTAA VASTAAN."

Sillä ei ole merkitystä, että yleensä en pilko ja ruhjo Raamattua tällä tavoin - täässä kohtaa minulla on lupa toimia näin.

Lisäksi minulla on lupa kutsua Raamatun pilkkomista kaikkia niitä, jotka kyselevät liikaa jakeesta 19 ja korstavat sitä jakeen 20 kustannuksella.

Miksi? Siksi kun MINUN pilkkomistapani on se oikea. Se on niin oikea, ettei sitä tarvitse edes kutsua pilkkomiseksi.

4

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet pahasti kipeä.

• Anonyymi00002

Sanoo Jeesuksen sovitusuhrin halveksija.

• >>Kuinka halveksin Jeesuksen ristiä?>>

Pukeutumalla lakanaan ja polttamalla se.

👻👻👻👻👻

• Anonyymi00003

Tuo on toinen keino! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      238
      3639
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3333
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      89
      2817
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2636
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      108
      2359
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2022
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2001
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1865
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      104
      1787
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1113
    Aihe