Esimerkiksi siten, että esitän uskovani sovituksen sanaan, joka kuuluu:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan",
mutta jätän selvittämättä, mitä tuo jae tarkoittaa, enkä edes aio selvittää sitä.
Ajattelen ehkä salamannopeasti mielessäni, että jotain se tarkoittaa mutta että minun asiani ei ole vaivata sillä päätäni.
Toisin sanoen jätän tuon jakeen merkityksen lillumaan ilmaan ja keskityn sen sijaan seuraavaan jakeeseen, joka julistaa: "ANTAKAA sovittaa itsenne Jumalan kanssa", ja julistan TÄTÄ JAETTA sovituksen sanana, vaikka Paavali kutsuu sovituksen sanaksi nimenomaan edellistä jaetta.
En perustele itselleni enkä kenellekään muullekaan, MIKSI toimin näin, koska minun ei tarvitse; riittäähän se, että sentään LUIN tuon edellisen jakeen ja VÄITÄN uskovani siihen.
Ei minun tarvitse piitata siitä, että tällä tavoin toimiessani väitän uskovani JOHONKIN, JONKA MERKITYSTÄ EN OLE SUOSTUNUT SELVITTÄMÄÄN - enkä selvitä, vaikka joku minulta kysyisi, mitä tuo jae TARKOITTAA. Minulla on oikeus toimia näin. Tuo seuraava jae antaa minulle tällaisen oikeuden. En osaa selittää, MIKSI on näin, mutta MINULLE riittää selitykseksi se, että VAIN HOEN TUOTA SEURAAVAA JAETTA. Sitä hokemalla minun ei tarviitse piitata edellisestä jakeesta.
Eikä minun tarvitse pohtia sitäkään, miksi miksi Jumalan tarvitsee ensiksi sovittaa koko maailma itsensä kanssa ja sen jälkeen vielä ne, jotka "antavat sovittaa itsensä Jumalan kanssa". Miksi Jumalan itsensä kanssa SOVITTAMIEN ihmisten tulee suostua antamaan Jumalan sovittaa itsensä TOISEEN KERTAAN Jumalan kanssa?
Kaiken edellä sanotun lisäksi ja oman toimintani varmistamiseksi minulla on lupa alkaa keksiä itse keksimiäni ilmauksiani tätä koskien. Minulla on lupa käyttää täysin epäraamatullisia ilmauksia ja hokemia, kkuten "Sovitus on tosin valmis JUMALAN PUOLELTA - -" "- - mutta sovitus tulee OTTAA VASTAAN."
Sillä ei ole merkitystä, että yleensä en pilko ja ruhjo Raamattua tällä tavoin - täässä kohtaa minulla on lupa toimia näin.
Lisäksi minulla on lupa kutsua Raamatun pilkkomista kaikkia niitä, jotka kyselevät liikaa jakeesta 19 ja korstavat sitä jakeen 20 kustannuksella.
Miksi? Siksi kun MINUN pilkkomistapani on se oikea. Se on niin oikea, ettei sitä tarvitse edes kutsua pilkkomiseksi.
Kuinka halveksin Jeesuksen ristiä?
Anonyymi-ap
4
59
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet pahasti kipeä.
- Anonyymi00002UUSI
Sanoo Jeesuksen sovitusuhrin halveksija.
>>Kuinka halveksin Jeesuksen ristiä?>>
Pukeutumalla lakanaan ja polttamalla se.
👻👻👻👻👻- Anonyymi00003UUSI
Tuo on toinen keino! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5298932Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606144Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3675188Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921886
- 1031404
- 47969