Hallitukselle potkut uudella potkulailla vuonna 2026

Anonyymi-ap

Asiallinen syy alisuoriutuminen.

Valtion velka on kasvanut vaikka sen piti vähentyä.
EU:n alijäämämenettelyyn joutuminen.

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siinä on oikeeta puhetta potkut vaan eduskunnalle joita on muutenkin liikaa 100 kpl riittää uusii edustajia joilla järki päässä

• Valinta pitää siis suorittaa arpomalla tai vaatia äänestäjiltä kansalaisuuskoe, luetunymmärtäminen sekä disinformaation havaitseminen....Joo, helpompi vain arpoa diskaamalla puoluekirjaa kantaneet ja muut rikolliset sekä uskonharhaiset.

• Anonyymi00002

17 800 000 000 syytä tänäkin vuonna antaa Riikalle ja Petterille mononkuva persuksille.

• Anonyymi00003

Hallitus vaihtuu melko suurella varmuudella.

Ongelmat kuitenkin jäävät.

• Anonyymi00004

Urpon voi potkia pihalle ensimmäisenä!!

• Anonyymi00005

Suomen valtion velka
      182 204 464 480,33 euroa

sinun osuutesi valtionvelasta
      32 300 euroa.

Velkakello.fi

• Anonyymi00006

Kusipaskamulkvistien paskahallitus pihalle.

• Anonyymi00007

Kokoomus joutaa tunnin radalle kaivelee maata

• Anonyymi00008

Koska alkaa potkuaalto Hallituksesta toiminta on kekkerit pelii omat edut ensin turvataan sen jälkeen vasta jotain jos jää ahneus vie voiton

• Anonyymi00009

Kokoomus + persut = Suomen tuho ja häpeä!!

• Anonyymi00010

Eiköhän Suomen tuho jo alkoi edellisten hallitusten aikana , ei ollut Marinillakaan
      kanttia sopeuttaa vaan tuhlata lisää rahaa , seuraavalla vasemmisto hallituksella
      jatkuu sama ongelma.

• Anonyymi00011

Petteri on tuhlaajapoika vailla vertaa. ..riikkulin sakset heiluu hallitsemattomasti. ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe