Tuhkimopäivä Tyylikoulu Helsinki

Anonyymi-ap

Olipa erikoinen kokemus. 240 € hintainen palvelu sisälsi kasvoanalyysin -> kasvosi ovat soikeat, hiusten värin kehumisen ja kehoituksen pitää hiuksia myös kiinni, kehoituksen pitää myös hameita, tietokonetulosteen värivuodenajasta ja tietokonetulosteen sopivista väreistä. Tila jossa henkilökohtainen analyysi tehtiin oli hämärä eikä todellakaan ollut viihtyisä tila. Nettisivut ovat todella laadukkaat ja sen perusteella tuli valittua kyseinen yrittäjä. Todella kamala pettymys.

4

388

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama kokemus oli kyseisestä palvelusta. Ei kannata uskoa mainoksia eikä nettisivuja. Aivan uskomatonta miten kaikenlaiset toimijat saavat tarjota palveluja jotka ovat täysin hyödyttömiä.

• Eenmmänkin kääntäisin katseeni ihmisiin mitkä yleensäkään käyttävät rahojaan tällaisiin typeryyksiin. On sama maksaako tuollainen 10€ vai tonnin, oikeasti ette saa rahoillenne mitään vastinetta. Todettava myös että jos oikeasti olette noin kyvyttömiä etette osaa asustaa ja laittaa itseänne kuosiin missä itse viihdytte niin voiko elämänhallintanne muuten olla sellaista että pärjäätte arjessa ilman apua.

• Anonyymi00004

Kyseinen yrittäjä on täysi fiasko. Hyvä kuitenkin, että saitte jotain palvelua rahoillenne. Näin ei ole käynyt jokaisen kohdalla.

• Anonyymi00005

Miksi kukaan menisi tuollaiseen? Nyt valoja päälle. Ja vielä 240 e... Haloo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      97
      1261
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      103
      1019
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      877
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      850
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      54
      842
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      127
      794
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      778
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      60
      626
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      45
      564
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      526
    Aihe