Olipa erikoinen kokemus. 240 € hintainen palvelu sisälsi kasvoanalyysin -> kasvosi ovat soikeat, hiusten värin kehumisen ja kehoituksen pitää hiuksia myös kiinni, kehoituksen pitää myös hameita, tietokonetulosteen värivuodenajasta ja tietokonetulosteen sopivista väreistä. Tila jossa henkilökohtainen analyysi tehtiin oli hämärä eikä todellakaan ollut viihtyisä tila. Nettisivut ovat todella laadukkaat ja sen perusteella tuli valittua kyseinen yrittäjä. Todella kamala pettymys.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Sama kokemus oli kyseisestä palvelusta. Ei kannata uskoa mainoksia eikä nettisivuja. Aivan uskomatonta miten kaikenlaiset toimijat saavat tarjota palveluja jotka ovat täysin hyödyttömiä.
Eenmmänkin kääntäisin katseeni ihmisiin mitkä yleensäkään käyttävät rahojaan tällaisiin typeryyksiin. On sama maksaako tuollainen 10€ vai tonnin, oikeasti ette saa rahoillenne mitään vastinetta. Todettava myös että jos oikeasti olette noin kyvyttömiä etette osaa asustaa ja laittaa itseänne kuosiin missä itse viihdytte niin voiko elämänhallintanne muuten olla sellaista että pärjäätte arjessa ilman apua.
- Anonyymi00004
Kyseinen yrittäjä on täysi fiasko. Hyvä kuitenkin, että saitte jotain palvelua rahoillenne. Näin ei ole käynyt jokaisen kohdalla.
- Anonyymi00005
Miksi kukaan menisi tuollaiseen? Nyt valoja päälle. Ja vielä 240 e... Haloo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971261
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1031019- 61877
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k38850Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi54842Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.127794- 3778
- 60626
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant45564Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33526