Ano Turtiainen, entinen kansanedustaja, uhkailee suomalaisia.
Millainen on Suomen eduskunta, olipa millainen tahansa pykälä sananvapaudesta, mutta luulisi olevan jonkinlainen raja mitä saa puhua.
Onko tavassa miten puolueet valitsevat edustajiaan, millaisia kaikkia siellä voi olla. Eikö Turtijaisen lasku velasta mene Venäjälle saakka, tai eikö Suomi voi pyytää venäläisiä palauttamaan Turtiaista vastaamaan Suomeen veloistaan.
Jos Turtiainen haluaa tulla sotimaan, minä olen täysin joutava eläkeläinen osallistumaan kaksintaisteluun. Armeijassa niin "pystykorvalla" kuin rynnäkkökiväärilläkin ammuin 98 tulokseksi ammunnassa, vaikka en sitä ennen (armeijaa) ollut ampunut millään tuliaseella. Isäni tosin oli aloittanut sodan tarkka-ampujana, ilmeisesti taito osua on perinnöllinen. Hän oli saanut sitten päähänsä sirpaleen kranaatista, lähetettiin 2 viikoksi sotilassairaalaan, sieltä takaisin rintamalla, tehtävä ratsulähetti. Kiväärin lisäksi sai aseeksi myös pistoolin.
Tervetuloa Turtiainen rajan yli, ilmoita etukäteen niin olen vastassa.
Ano Turtiainen aikoo taistella suomalaisia vastaan asein
11
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turtiaisen hyvä esimerkki, miten Persut kääntelevät takkiaan.
- Anonyymi00003
Mikä on ruskean talon mielipide ko. herrasta? Entä herran mielipide talosta?
- Anonyymi00004
Ruskeassa Talossa on ollut ano turtana käsittelyn jälkeen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ruskeassa Talossa on ollut ano turtana käsittelyn jälkeen.
Onko kyseessä Bajamaja?
- Anonyymi00005
Kaatunee ensimmäiseen Ukrainan suunnalta tulevaan luotiin, eli ei ehdi Suomen rintamalle.
- Anonyymi00007
Ano anoo vielä armoa suu auki, kun suurmenninkäisen mahtijärkäle putoaa sukkana.
- Anonyymi00008
Näitä esinahattomia puhisijoita on ihan liikaa eduskunnassa. Painusivat kaikki Neuvostoliittoonsa ja antaisivat suomalaisten elää suomalaista elämää.
- Anonyymi00010
Privet! Miten saisi tiedon Venäjän viranomaisille, että Ano Turtiainen on Suomen valtion lähettämä vakooja.Ano on vakoillut jo vuosia kuvaamalla eripuolilla Venäjää,
- Anonyymi00011
Kuka tahansa saattaa suuttua, kun vaaditaan velat maksamaan takaisin. Anolla täysi oikeus olla kiukkuinen suomalaisille.
- Anonyymi00012
Tuleehan siinä itse kullekin hiki ja paha mieli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293848
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422792Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial562330Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2182321Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631304Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951235