Ano Turtiainen, entinen kansanedustaja, uhkailee suomalaisia.
Millainen on Suomen eduskunta, olipa millainen tahansa pykälä sananvapaudesta, mutta luulisi olevan jonkinlainen raja mitä saa puhua.
Onko tavassa miten puolueet valitsevat edustajiaan, millaisia kaikkia siellä voi olla. Eikö Turtijaisen lasku velasta mene Venäjälle saakka, tai eikö Suomi voi pyytää venäläisiä palauttamaan Turtiaista vastaamaan Suomeen veloistaan.
Jos Turtiainen haluaa tulla sotimaan, minä olen täysin joutava eläkeläinen osallistumaan kaksintaisteluun. Armeijassa niin "pystykorvalla" kuin rynnäkkökiväärilläkin ammuin 98 tulokseksi ammunnassa, vaikka en sitä ennen (armeijaa) ollut ampunut millään tuliaseella. Isäni tosin oli aloittanut sodan tarkka-ampujana, ilmeisesti taito osua on perinnöllinen. Hän oli saanut sitten päähänsä sirpaleen kranaatista, lähetettiin 2 viikoksi sotilassairaalaan, sieltä takaisin rintamalla, tehtävä ratsulähetti. Kiväärin lisäksi sai aseeksi myös pistoolin.
Tervetuloa Turtiainen rajan yli, ilmoita etukäteen niin olen vastassa.
Ano Turtiainen aikoo taistella suomalaisia vastaan asein
Anonyymi-ap
5
55
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turtiaisen hyvä esimerkki, miten Persut kääntelevät takkiaan.
- Anonyymi00002
Varmaan moni suomalainen katselisi ilomielin tuota mätisäkkiä tähtäinten takaa
- Anonyymi00003
Mikä on ruskean talon mielipide ko. herrasta? Entä herran mielipide talosta?
- Anonyymi00004
Ruskeassa Talossa on ollut ano turtana käsittelyn jälkeen.
- Anonyymi00005
Kaatunee ensimmäiseen Ukrainan suunnalta tulevaan luotiin, eli ei ehdi Suomen rintamalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993