Pate ajoi traktorilla ja heitti pyörän tienvarteen josta löytyi sormien ja varpaiden jäljet. Pena kiipesi katolle ja kutitteli kisulia. Maanantaina sahattiin puita ja lypsettiin lehmät. Käpyjä lingottiin betonimyllyssä jotta saatiin siemeniä. Kokeiltiin kuka on kovapäisin ja juostiin kilpaa täysiä päin seinää, viisain keskeytti kun sai lihaskrampin. Ukko Nooa Ukko Nooa oli kunnon mies. Pälä pälä pälä. kiuas on kuumana joten saunaan saa tulla. Tillin tallin pömpöti pöö.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miten tienvarresta voi löytää sormien ja varpaiden jäljet?
- Anonyymi00002
Ufot ampuivat gammasäteitä sinne ojaan ja nämä gammasäteet paljastivat sormien ja varpaiden jäljet. Suuri mysteeri on edelleen se, että näistä jäljistä paljastui että vasemmassa jalassa oli 7 varvasta ja oikeassa kädessä 8 sormea. Onko alavuden murhaaja siis ulkoavaruudesta???
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ufot ampuivat gammasäteitä sinne ojaan ja nämä gammasäteet paljastivat sormien ja varpaiden jäljet. Suuri mysteeri on edelleen se, että näistä jäljistä paljastui että vasemmassa jalassa oli 7 varvasta ja oikeassa kädessä 8 sormea. Onko alavuden murhaaja siis ulkoavaruudesta???
Tästä asiasta että murhaaja olisi alien keskustellaan joka päivä ja ilta tuolla ABC:n parlamentissa.
- Anonyymi00004
Guttabergapoika keksii epähauskaa
- Anonyymi00005
Pömpeli pyöritty hii haa ja pimputus pimeää. Räpä räpätä tsippulan tsii. Kumipallona luoksesi pompin vaan, jo ilta tullut on kylä nukkuu, popsi popsi porkkanaa hampaita se vahvistaa. Kuka on murhaaja? Oliko murhaaja Väiski Vemmelsääri vai Roger Rabbit? Se hänelle nyt kertokaa kun itse en mä voi. Jo joutui armas aika ja soihdut sammuu.
- Anonyymi00007
Ketään ei ole tapettu saati sitten murhattu, kaikki on paikallisten hörhöjen kuvittelua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487