Luopumus on jo täysillä menossa kaikkialla.
Sillä ei ole enää väliä ketä se tarkoittaa kun pahuus nousee suosioon kaikissa ihmisryhmissä.
https://www.suomenuutiset.fi/terrori-iskun-puinti-sai-uusia-kaanteita-australiassa-paaministeri-mukana-israelin-vastaisessa-mielenosoituksessa/
Luopumus ensin tapahtuu
16
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joh.5:25 Totisesti, totisesti sanon minä teille: hetki tulee, ja nyt jo on, että kuolleet saavat kuulla Jumalan Pojan äänen; ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää. Biblia (1776) Room.6:4. Gal.2:20. Ef.2:5-6. 2:8.
- Anonyymi00002
Luukas
21:32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu. - Anonyymi00003
Viha synnyttää vihaa ja väkivalta synnyttää väkivaltaa. Sorrettu kansanosa nousee jossain vaiheessa väistämättä sortajiaan vastaan. Kansanmurhan sohvalta puolustajat ja sitä vastaan väkivalloin taistelijat ovat osa samaa kuoleman kulttia. Kumpikin kohdistaa vihansa viattomiin siviileihin. Ihmisoikeusrikkomuksia tai kansanmurhaa "uskon" nimissä puolustava on harhautunut jo kauan sitten Kristuksen uskosta.
- Anonyymi00004
Luopumus eli luopuminen Jumalan Sanasta ja rakkudesta Jeesukseen, alkoi jo liki pari tuhatta vuotta taaksepäin, heti Jerusalemin vanhinten ja Jeesuksen valitsemien apostolien kuoltua.
- Anonyymi00005
Herätystä ei tule?
- Anonyymi00006
Se riippuu sinusta.
- Anonyymi00007
”Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina — sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä — ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle; älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä. Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät; mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!" ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.”
Efesolaiskirje 5:8-14, 16-17 FB38
- Anonyymi00008
2 tess 2:3
”Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,”…- Anonyymi00009
Tyhjää ja eksytystä odottaa antikristusta ja hänelle temmpeliä rakentaa, sillä antikristus ja laittomuuden ihminen on jo ilmestynyt!
- Anonyymi00010
Suomi24 on luopumuksen rakentaja kun ylläpitää valheita.
Jopa Teemalla näytettävän elokuvan mainostaminen on däöntöjen vastaista koska nuoriso voisi saada vaikutteita historian totuuksista.
Mieluummin rakentavat nuorille somen valhemaailmaa jotta pedon valtakunta leviäisi kaikkien suosioon - Anonyymi00011
Joh.17:12 Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadonnut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Ps.41:10. 109:8. Joh.6:39. 13:18.
- Anonyymi00012
Suomi tarvitsee ilmatorjunta-aseita lisää Venäjän vihamielistä hyökkäystä varten.Etenkin Helsingin kerrostalot tulee olemaan kohteena.Venäjältä tulee taivas täynnä kauskulkevia tuhovoimaisia keihäsparvia.
- Anonyymi00014
Sehän on hieno juttu jos kaupunki pommitetaan raunioiksi.
Kukaan ei kuole, tulee vain luonnollisia kuolemia ja kansa lihoo.
Ainoastaan pieni terveyshaitta.
- Anonyymi00013
ustralian Israelin kansanmurhan syyttäjät ilman parannuksen tekoa joutuvat Joosafatin laaksoon tuomittavaksi.
- Anonyymi00015
Kyllä sen piti olla Jerusalemin kaatopaikka jossa perataan synnit katsotaan joutuuko sinne töihin vai pääseekö parempiiin hommiin.
Niin isot pojat väittää, mutta toisaalta ovat kovia keksimään vaikka miten kummallisia tarinoita.
- Anonyymi00016
2Moos.28:30 Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan. 3Moos.8:8. 4Moos.27:21. 5Moos.33:8. 1Sam.28:6. Esra.2:63. Neh.7:65.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208