Hei!
Täytän ensi vuonna 35. Ollaan mieheni kanssa päätetty, että menen sterilisaatioon tulevan vuoden aikana. Emme halua lapsia. Minulla on myös suvussa naisia, jotka ovat sairastuneet munasarjasyöpään. Munatorvien poisto vähentää syöpäriskiä merkittävästi.
Asuinpaikkakunnallani on erittäin pitkä leikkausjono, joten aion tehdä sterilisoinnin yksityisellä (todennäköisesti mehiläisellä). Onko kellään kokemusta tästä? Pääseekö helposti ja nopeasti sterilisaatioon? Mehiläisellä hinta-arvio on 3400€. Kuinka paljon maksoit itse? Kyseessä on arvio, niin hinta voi olla korkeampi.
Sterilisaatio yksityisellä
Anonyymi-ap
3
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
halusitko 30 vuotiaana lapsia vai mikisi odotit 5 vuotta että haluat sterilisaation
- Anonyymi00002
En vaan kerennyt silloin. Matkustin paljon, oli uusi vaativa työ jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770