Hei!
Täytän ensi vuonna 35. Ollaan mieheni kanssa päätetty, että menen sterilisaatioon tulevan vuoden aikana. Emme halua lapsia. Minulla on myös suvussa naisia, jotka ovat sairastuneet munasarjasyöpään. Munatorvien poisto vähentää syöpäriskiä merkittävästi.
Asuinpaikkakunnallani on erittäin pitkä leikkausjono, joten aion tehdä sterilisoinnin yksityisellä (todennäköisesti mehiläisellä). Onko kellään kokemusta tästä? Pääseekö helposti ja nopeasti sterilisaatioon? Mehiläisellä hinta-arvio on 3400€. Kuinka paljon maksoit itse? Kyseessä on arvio, niin hinta voi olla korkeampi.
Sterilisaatio yksityisellä
Anonyymi-ap
2
65
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
halusitko 30 vuotiaana lapsia vai mikisi odotit 5 vuotta että haluat sterilisaation
- Anonyymi00002UUSI
En vaan kerennyt silloin. Matkustin paljon, oli uusi vaativa työ jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2154065Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 44832