https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011703520.html
Takasiko Venäjä Ukrainan rajat? Voiko Venäjään luottaa?
Venäjä sopisi, ettei hyökkää
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Venäläinen rauhanenkeli on vakuutteluissaan yhtä uskottava kuin idolinsa ennen toista maailmansotaa.
- Anonyymi00002UUSI
Venäjä on omilla teoillaan moneen kertaan jo paljastanut sen, että heihin ei ole luottaminen. Kaikki tällainen vakuuttelu on kuin tyhjään saliin huutelua. Ovat itse pelanneet peliä ja tässä on lopputulos.
Luottamus kadonnut pysyvästi Putinin aikakaudella ja seuraavillakin, jos on vähänkään samoja taustoja ym. kuin Putinilla, samaistettavia piirteitä, silloin turha odottaa luottamusta heitä kohtaan.
Venäjä on itse Putinin suulla todennut sen, että lännen luomat säännöt eivät koske heitä, heillä on ihan omat säännöt, joita noudattavat. Kunnioitus heillä EUta kohtaan on nähty, sitä ei ole, eikä arvostustakaan? Miksi EUn pitäisi tällaiseen peluriin luottaa kaiken kokeman jälkeen? Kysynpähän vaan.
Venäjä on itse itsensä ajanut tilaan, jota ei voi kuin ihmetellä Euroopassa. All-In- palaaminen johtaa monesti riskin otolla kaiken menettämiseen, kun pelaa niin kuin Putin on pelannut. Se on Putinin kohtalo. Anteeksiantoa on turha odotella,
Vaihtoehtoja on annettu jo ainakin neljän vuoden ajan, johon ei ole tartuttu, on vain ahneena vaadittu lisää. Tällaiselle pelurille ei voi tarjota muuta kuin tappion tilaa. Maa on ajettu rappion tielle ja siitä ei voi muita kuin Putinia syyttää. - Anonyymi00003UUSI
rommaus tulee olemaan venäjällä suuri, kaik pusähtyy
- Anonyymi00004UUSI
On kolme asiaa joita maailmassa ei voi olla:
-lämmin lumi
-kylmä tuli
- luotettava venäläinen - Anonyymi00005UUSI
On koko ajan muistettava, että olemme tekemisissä murhaajien kanssa. Eikä minkä tahansa murhaajien, vaan massamurhaajien.
- Anonyymi00006UUSI
Euroopan päättäjiin 10 runkkuun ei voi luottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4466462Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1573805Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te761000- 44983