Lausunto: Venäjän "totuus" ei uppoa Suomen kansalaisista kuin hyvin pieneen osaan.
Koettakaa jo vähitellen ymmärtää, venäjämieliset!
34
168
Vastaukset
Voitte siis aivan vapaasti muuttaa Venäjälle. Siellä se Anokin on.
- Anonyymi00004UUSI
Ano kuvastaa hyvin näitä venäjämielisiä maanpettureita. Vihaavat Suomea ja suomalaisia ja ovat valmiita taistelemaan suomalaisia vastaan. Tekevät kaikkensa aiheuttaakseen tuhoa ja pahuutta Suomeen. Täysin moraalitonta sontasakkia.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ano kuvastaa hyvin näitä venäjämielisiä maanpettureita. Vihaavat Suomea ja suomalaisia ja ovat valmiita taistelemaan suomalaisia vastaan. Tekevät kaikkensa aiheuttaakseen tuhoa ja pahuutta Suomeen. Täysin moraalitonta sontasakkia.
Juuri näin.
- Anonyymi00006UUSI
RyzzänaZien kannattaisi opetella suomen kieltä, vaikka eihän se sontasisältöä miksikään muuttaisi vaikka osaisikin kirjoittaa.
- Anonyymi00023UUSI
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: muuta sinne Venäjälle, kun siellä kerran hyvä on.
Siihen Ano möhöön osuisi luoti aika äkkiä, jos etulinjaan tulisi.
- Anonyymi00001UUSI
Venäläiset ja heidän kätyrinsä valehtelevat aina kaikesta törkeästi. Tämän kun tietää, eikä sitä voi mitenkään olla huomaamatta, niin osaa jättää näiden valehtelijoiden sonnankylvön omaan arvoonsa.
Lausunto: Suomi24 voisi aivan hyvin poistaa jutut, jotka ovat selvää Venäjän propagandaa.
- Anonyymi00002UUSI
Vähemmän sitä glögiä, tai ota pari ilman terästystä.
- Anonyymi00008UUSI
Lausunto: sinun kannattanee keskittää ohjeistuksesi itseesi.
Ei, olen raitis.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei, olen raitis.
Lausunto: en usko sinun tietävän mitään minun suhtautumisestani alkoholiin.
- Anonyymi00005UUSI
Pravda = Totuus.
Lue suomenkielellä:
valetta.
Piipalakki uunottaa AINA.
Kuten Sdp.- Anonyymi00010UUSI
Mutta Suomessa persu on se joka pettää aina.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta Suomessa persu on se joka pettää aina.
Kyllä! Tässä petturipersuista kiistämätön todiste.
https://www.tiktok.com/@laurilinden/video/7247128088671259931?lang=fi-FI
- Anonyymi00007UUSI
Venäläiset ja heidän pehvannuolijansa valehtelevat aina kaikesta. Totuuden kertominen on Venäjällä lailla kiellettyä ja siitä saa 10 - 15 vuotta keskitysleiriä, ellei sitä ennen putoa ikkunasta tai kuole mystiseen myrkkyyn tai ammuta kotiovelle.
Juuri näin. Anokin voisi ottaa kantaa vaikkapa niihin ikkunoista putoilemisiin. Siinä olisi hepulla pohdittavaa.
- Anonyymi00009UUSI
Mitä enemmän putlerin trollikoirat täällä valehtelevat, sitä enemmän heitä, putleria ja Venäjää inhoamme.
Lausunto: juuri näin. Vaikutus on päinvastainen kuin mitä se roskajoukko kuvittelee.
- Anonyymi00020UUSI
Lausunto: juuri näin. Vaikutus on päinvastainen kuin mitä se roskajoukko kuvittelee.
Ollaanpa sitä taas mahtipontisella tuulella.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ollaanpa sitä taas mahtipontisella tuulella.
Lausunto: onko sinulla ikinä mitään asiallista sanottavaa mistään asiasta? Noinko toimit oikeassa maailmassakin? Ikävää.
- Anonyymi00014UUSI
Tietänet että vain1% ihmisistä kykenee laaja-alaiseen ajatteluun, sinä et kuulu heihin.
- Anonyymi00016UUSI
Sinä kaikkein vähiten. Mikähän sinä kuvittelet olevasi. Et kai ryzzänpaska.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä kaikkein vähiten. Mikähän sinä kuvittelet olevasi. Et kai ryzzänpaska.
Olen juuri se joka pystyy laaja-alaiseen ajatteluun, sinä kuulut tyhmimpään kansanosaan.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen juuri se joka pystyy laaja-alaiseen ajatteluun, sinä kuulut tyhmimpään kansanosaan.
Lausunto: se "laaja-alainen ajattelu" johtaa Venäjän ihailuun?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siinä että on sokeasti uskonut kaikesta aina valehtelevan Kalsarimyrkkyttäjän kaikki valheet on laaja-alaista vain pohjaton tyhmyys.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niuvassako tuon huomasit?
- Anonyymi00015UUSI
Tietänet että venakoilla ajattelu on kielletty.
- Anonyymi00017UUSI
Venäläisiltä naisilta ajattelu kielletty?
- Anonyymi00024UUSI
Ei venäläisiltä tarvitse kieltää sellaista mitä eivät osaa eivätkä tee muutenkaan.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Venäläisiltä naisilta ajattelu kielletty?
Jokainen venakko on rahalla ostettavissa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jokainen venakko on rahalla ostettavissa.
Venakot myyvät oikein mielellään miehensä ja poikansa armeijaan tykinruoaksi ja miinanpolkijoiksi. Eivät välitä mitään näiden hengestä, vaan haluavat vain suuret korvaukset.
Kertoo kaiken venäläisten moraalista.
- Anonyymi00021UUSI
Vitut tässä mitään mistään totuudesta tiedä kun on pelkän lännen propagandan varassa. Mutta onhan se kuitenkin meidän propagandaa, hyvä niin...
Lausunto: kyllä läntisten tiedotusvälineiden tuottamat uutiset ovat luotettavampia kuin diktatuurien. Ei täällä valtio suoraan määrittele mitä saa uutisoida ja mitä ei.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921