Jos Gröönlanti napataan pois Tanskalaisilta niin mitä arvelette Von der LEidenin Merzeineen ja Makarooneineen tekevän. Vastaan ei yhtään mitään. EU on täysin hampaaton jenkkien kanssa. Suomikin jonka isoin vientimaa jenkit on ei pysty kauppasiteitä boikotoimaan kun ne on boikotoitu jo itään.
Trumppi ottaa Gröönlannin jos tahtoo ja mtään ette voi.
Mitä tekee EU jos Trump liittää Gröönlannin USA:han
39
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
No eipä näytä kammokieltä puhuvat itsekkään mitään tekevän.
- Anonyymi00045
Eu voi tehdä taloudellisia päätöksiä, kuten lopettaa ja keskeyttää puolustustarvike ostot, aloittaa kauppasodan, aiheuttaa globaalin laman, joka iskee rajusti Usaan. Eu voi lisätä kauppaa ja yhteistoimintaa lähi-idän ja aasian valtioihin sekä lähestyä näitä poliittis ideologisesti. Eu voi tehdä tosi paljon, jos Trumppi ”räjäyttää” paskaksi nykyisen länsimaisen järjestelmän.
- Anonyymi00047
Ei EU uskalla tehdä mitään
- Anonyymi00002
EU ei tee mitään muuta kuin korkeintaan tilaa erön kampawiinereitä ja aloittavat kokoustamisen ja päivittelyn.
- Anonyymi00003
Ei ole mitään "Gröönlantia".
- Anonyymi00004
Ei kyllä ole mitään Von Der Leideniäkään.
- Anonyymi00005
Suomi liitetään USAaan
- Anonyymi00007
Se olisikin hienoa, kelpaisikohan tälläinen sossupummi kansalaiseksi, tiedän kyllä usan asioista enemmän kuin keskiverto punaniska jenkki.
- Anonyymi00006
Ei kuulu mitenkään mikään roisto EU lle. Juutalaisten vale ne on khazaareja, peto heimo joka piilottivat menneisyys lasten veriuhraus, pedofilia vampyyrit, ei humaaneja..
- Anonyymi00012
HuIIu.
- Anonyymi00049
TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER
Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.
Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:
Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.
Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.
Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?
Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.
Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!
https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc
Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country
https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==
BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONIST
- Anonyymi00008
Jo on maailma mallillaan. Trumpin ja Putinin loppuelämän santalaatikko.
- Anonyymi00023
Venäjä on minisuurvalta. Turha kunnioitus pois.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Venäjä on minisuurvalta. Turha kunnioitus pois.
Sano tuo Trumpille.
- Anonyymi00009
Miksei Amerikkaa boikotoida?
Uhkailee ottaa Grönlannin ja vieläpä natoliittolaiseltaan. - Anonyymi00010
Kyllä nyt SOTAHULLUJA riittää. Varsinaisia Rauhannobelisteja.
- Anonyymi00011
Eurooppa lähettää Stubin Trumpin luokse ja hanke liittää Grönlanti osaksi Usaa lässähtää siihen.
Trump on kuin tuuliviiri, hänen mielipiteensä on helposti manipuloitavissa. - Anonyymi00013
Mitäkö EU tekee? Odottaa että Trump häipyy, joko vapaaehtoisesti tai pakottamalla ja asiat palaavat Grönlannin suhteen ennalleen kun Yhdysvaltoihin palaa taas jonkinlainen tolkku.
- Anonyymi00019
Entä jos (ja kun) Trumpin seuraaja USA presidenttinä on J.D. Vance tai Trumpin poika...tai muu samanmielinen
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Entä jos (ja kun) Trumpin seuraaja USA presidenttinä on J.D. Vance tai Trumpin poika...tai muu samanmielinen
Ei ole. Kaikki merkit viittaavat pikemminkin siihen että koko nykyinen Yhdysvaltain hallinto on joko vankilassa tai oikeudessa siihen aikaan. Ja vaikkei olisikaan, sen kannatus on jo sitä luokkaa ettei esim. Vancella ole ainakaan rehellisissä vaaleissa mitään mahdollisuuksia, oli vastassa kuka tahansa.
- Anonyymi00025
Lasketaan jo päiviä trumpittlmaan USAan.
- Anonyymi00014
Kaikki perustuu Eu:n heikkouteen ja saamattomuuteen.
Trump tietää että Eu:lta voi viedä tuhkatkin pesäsästä.
Ja he korkeintaan esittävät sanallisen vastalauseen.
Ja se jää siihen.Trump varmaan tajusi sen jo tulli-
sopimuksia tehdessään.Trump käyttää vahvemman
asemaa hyväkseen ja sitten sitä että Eu:ssa ollaan
syväkumarrustilassa Trumpin suuntaan koko ajan.
Ei Trump Venäjän ja Kiinan suuntaan näin voisi toimia.
Koska ne ovat vahvoja ja puolensa pitäviä.- Anonyymi00015
Tottahan tuo. EU maathan ei pysty torjumaan edes venepakolaisia. Ihan turhaahan se on luulla että ne pystyisivät tekemään mitään sotilaalliselle hyökkäyksellekään.
- Anonyymi00016
Näin se on, Venäjä ja Usa ainoita ketkä voi tehdä aseiden avulla mitään ja muut valtiot voi vain harrastaa parran pärinää. Kannatti ostaa F-35 koneet usasta. Pitäs ostaa 2 konemallia aina niin on turvattu puolustus jos tulee näitä Seppuku juttuja. Eli Gripen ja Eurofighter olisivat olleet yes.
- Anonyymi00028
Miksi Venäjää pidetään jonain suurempana valtana kuin on.? Jo nähtiin 4 vuotena heikkous.
- Anonyymi00046
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi Venäjää pidetään jonain suurempana valtana kuin on.? Jo nähtiin 4 vuotena heikkous.
Venäjä on valtio, kun eu on löyhä liitto, missä on kymmeniä keskenään kilpailevia valtioita. Venäjän päätöksenteko on nopeaa, jota tukee koko valtion resurssit. Vastaavasti eu:n päätöksenteko on hidas, riitaisa ja pahimmillaan kykenemätön päätöksentekoon, eikä eu:n resursseja saada tehokkaasti käyttöön.
Eu:n yhteiset resurssit olisivat ylivertaiset sotilaallisesti, taloudellisesti tai tieteen saralla. Koska eu on niin löyhä ja erimielinen valtioliitto, ei koko eu:n voimavaroja kyetä koskaan keskittämään itsenäisen valtion tavoin.
- Anonyymi00017
Oranssi kaheli voi hyvinkin tehdä "diilin" Kremlin hitlerin kanssa. " Minä otan Grönlannin ja sinä saat ottaa Baltian maat ja Suomen".
- Anonyymi00022
Se diili on tehty jo. Nyt vain näytellään hetki. Tumpia ei eurooppa kiinnosta, hän luovuttaa sen suosiolla Putinin leikkikentäksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se diili on tehty jo. Nyt vain näytellään hetki. Tumpia ei eurooppa kiinnosta, hän luovuttaa sen suosiolla Putinin leikkikentäksi.
140 miljoonan feikkisuurvalta muka vaktaisi Euroopan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
140 miljoonan feikkisuurvalta muka vaktaisi Euroopan.
Osanhan tuo on jo vallannut ampumatta laukaustakaan, esimerkiksi Unkari ja Slovakia. Ovat käytännössä Kremlin hallinnassa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Osanhan tuo on jo vallannut ampumatta laukaustakaan, esimerkiksi Unkari ja Slovakia. Ovat käytännössä Kremlin hallinnassa.
Ja Kreml Kiinan vasalli.
- Anonyymi00020
Mitä EU voisi tehdä...kauppaliitto?? Asettaa USA pakotteita? HEHEHEH
- Anonyymi00034
Trollin vodkahuurista iloa.
- Anonyymi00048
EU pitää kokouksia ja kokouksia ja kokouksia...ja päättää direktiiveissä banaanin käyryydestä yms tärkeistä asioista 💪
- Anonyymi00029
EU kokoustaa ja uhoaa! Stubb lentää paikalle ottamaan selfieitä.
- Anonyymi00032
Suojaako 5 artikla Tanskaa vihamieliseltä valloittajalta.
- Anonyymi00033
Putinin märkä haave ja oljenkorsi.
- Anonyymi00037
"NÖYRTYY"!!!
- Anonyymi00050
Siirtää kelloja.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393