Mulla Ducato 2004, tilasin maskin peittoon tuollaiset läpyskät. Noita pieniä vain yksi. Kummalle puolen tuo kuuluu. Miksi pitää jompikumpi ritilä jättää auki?
Maskin peitto
5
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moottori tarvitsee myös ilmaa käydäkseen, ei ole hyväks'tukita koko keulaa ihan ilmatiiviiks'.
- Anonyymi00002
Tuon ikäisessä ducatossa pelkääjän puolen pieni säleikkö jätettävä tutkimatta..se kämmenen kokoinen.
Kaikki muut voi laittaa peittoon. Jos tukkii pelkääjän puolen pienen söleikön niin pienellä pakkasellakin alkaa moottorin lämpö nousta aivan kuin kovalla helteellä ajaisi.
- Anonyymi00003
Meillä oli joskus Peugeot Boxer kevytkuormuri vm. 2000. Ei ole kylmempää autoa ollut ennen eikä jälkeen, vaikka maski oli tukittuna.
- Anonyymi00004
Ducaton ovista käy veto. Kannattaa talveksi peittää oven lukon puolella olevat ritilät jeesusteipillä, ovi tuulettuu kyllä sisältä vielä veden valumareikien kautta. Myös ovikaiuttimien ritilät kannattaa irroitaa ja laittaa eristettä, itse laitoin retkipatjasta pyöreät palat ja ritilät takaisin paikoilleen.
Monessa ducatossa puuttuu myös raitisilmasuodatin. Itse laitoin suodatin kangasta pari kerrosta niin ei ajoviima niin lujaa tunge sisään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5902021- 98999
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18957Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4817Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553