🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jonnet eivät muista tai edes tiedä ja parempi niin. Tämä oli polttomoottoriaikakauden ongelma ja onneksi jäi sinne. Polttiksen range ei pidentynyt juuri yhtään, vaikka kesä koitti. Polttomoottoriaikakaudella autojen 80 kilowatin lämmitystä ei saanut pois päältä vaan lämpö piti puskea harakoille jäähdyttimen, flektien ja pakoputken avulla niin että ilma väreili kuumuudestä.
Sama lämpöpuhallus jatkui kesähelteilläkin ja lisäenergiaa piti käyttää auton sisätilojen jäähdyttämiseen. Ai ku kiva.
Täysin järjetöntä, kun vielä huomioi polttoaineen järjettömän hinnan ja sen aiheuttamat saasteet.
Onneksi näistä päästiin!
Fossiiliaikakauden ikuinen ongelma: Auton kulutus ei laskenut säiden lämmettyä.
10
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vielä kun saadaan sähkiksillekin max. 20 kWh kulutus -25-35 pakkasilla, niin ne alkaa olla todellinen vaihtoehto Hangosta - Utsjoelle.
- Anonyymi00003
Et ole ihan terve ja normaali.
- Anonyymi00004
SähkiksilleKIN??
Kuules, mun polttomoottoriauto kuluttaa 63 kWh/100 km. Ja energiana ei voi käyttää halpaa sähköä... Vihoviimeinen valinta paljon ajavalle. - Anonyymi00007
Akku lisäksi 100kwh ja paino 150 kg
- Anonyymi00002
Polttiksen range ei vähentynyt juuri yhtään, vaikka talvi koitti.
- Anonyymi00006
Olen samaa mieltä, että siitä kenkä puristi tällä kertaa. Ja siitä, että EU:n johto on nyt (vasta) nostanut ihmisten toimeentuloa prioriteettijonossa ilmastoideologian (jota en ole koskaan kannattanut mutta kannatusta ei ole mitattu) kustannuksella.
- Anonyymi00005
Polttoaine ei ole järjettömän kallista vaan halpaa
25tkm vuodessa maksaa minulla alle 1800 € . Kallista ehkä sähköautoilijalle . - Anonyymi00008
Muistan polttisajan. Silloin auto saattoi ylikuumentua ja jäähdytysneste kiehui. Pakoputki ja katalysaattori olivat polttavan kuumia.
- Anonyymi00009
Haluaisin jo unohtaa...
- Anonyymi00011
Kuumat naiset verkossa just nyt 😏 Liity! https://Cassandra.hoty.lat/Cassandra#/?/?/sflgtynxj
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506