Notta uutisissa lukoo Lapualla olevan suuret jouluvalot.
Isännät tehneet muire isääntien kans notta suuren kuusen.
Taunon kans tuumattihin notta laitetaan Lappajärvellä paremmaksi.
Saavutahan huomenna nissihin ja laitetahan iso joulutähti pellolle. Tauno tuloo nelos nuhvilla ja itse saavun Valmet 15 notta superpesis
Lapualla suuret jouluvalot
Anonyymi-ap
10
415
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Me lähäretään het aamupuuron (kaljan) jälkehen veikon kans nissiin jos saaraan Simca 1000 käyntihin sano.
- Anonyymi00002
Me vedetään peukkuu ja pyöritään liikenneympyrässä, notta niin.
- Anonyymi00003
Ei voi kiistää....
- Anonyymi00004
Lappajärvellä ei ole nähty peukkua kun pers.....ä
- Anonyymi00008
ja se on sinun peukku ja se on syvällä
- Anonyymi00009
Ei voi kiistää....
- Anonyymi00010
Kyllä.
Peukkuni on sisällä rahasäiliössä. Rahaa meinaa on.- Anonyymi00012
Paljonko rectumiin mahtuu rahaa? 🤔
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paljonko rectumiin mahtuu rahaa? 🤔
Puhutaan miljoonista.....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta472349- 951096
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300972Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii322928Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O55884Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77853- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63678- 33633