Onko ok käyttää maastanostossa remmejä?

Anonyymi-ap

Olen lukenut että remmien käyttö on nou nou. Ei kehity otevoima jos käyttää remmejä.
Olen kuitenkin itse tehnyt niin että vedän sinne saakka ilman remmejä kun kykenee ja sitten otan remmit. En voi käyttää ristiotetta koska toinen käteni ei taivu siihen. Vetelin suurimmat romut aina siten että käänsin aina vain oikean käteni. Fysioterapeutti sitten huomasi joitain ongelmia ja juttelumme paljasti että tämä ei ole hyväksi koska se veti kroppani kieroon. Tämä on nyt parantunut remmien avulla. Remmit olikin fysioterapeutin neuvo joka on kova punttimies ollut itsekin ja valmentanut muita.

10

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vedin sormilukolla kunnes toisesta kämmenestä repesi iho vereslihalle.
      Parin viikon tauko jonka aikana valmistin turvasaappaan varresta vetoremmit.
      Sen jälkeen maastavedot aina remmeillä.
      Olympianostotreenit tein tietenkin sormilukolla ilman remmejä kunnes oikean kourani peukalon ja etusormen tyvinivelet alkovat keljuilemaan joten ryhdyin vetämään osan niiden treeneistä remmeillä.
      Tietenkin kisapainoihin oli säilytettävä täysi tuntuma ilman remmejä.
      Kourien känsiä oli pehmiteltävä ja yritettävä ohentaa saunomisen yhteydessä.

En uskaltanut tehdä maastavetoa ristiotteella koska selkäni alkoi kiertymään.

• Anonyymi00002

Sama juttu. Siksi en vedä enää ristiotteella. Kun katsoin alaspäin niin huomasin miten rintaranka oli vinossa jalkoihin nähden vaikka seisoin suorassa. Sitten fyssari huomasi jotain muutakin lihaksistossa. Itse tein remmit kuormaliinasta.

En kysynyt asiasta itseni puolesta, aikuinen mies osaa itse päättää. Tuli vain mieleeni koska olen foorumeilta lukenut (en käy näissä enää, paitsi täällä) ja juuri ennen joulua kuuntelin kun kaksi nuorempaa miestä väitteli aiheesta kovaan ääneen. Ottaisivat keskitien tässä hommassa, ei kannata mennä ääriajatteluun tässäkään.

• Anonyymi00003

Onko oikein antaa kunnolla remmiä naiselle, jolla ei ole tarpeeksi siveä menneisyys?

• Anonyymi00005

No jos nainen on ollut tuhma. Tuhmille tytöille kuuluu antaa remmiä pyllylle.

• Anonyymi00004

Onko kellään kokemuksi Taffer Olympia- remmeistä? Olisin ostanut jo mutta se kumi siellä päässä epäilyttää mutta kotimaisuus kiinnostaa. Minulla on tuollaiset samanlaiset mutta nylonista eikä ne oikein ole hyvät kun on tottunut nahkaisiin.

• Anonyymi00006

Ite oon kokeillut melkein kaikkia , milloin mitäkin läpsyjä ja kumeja ym.
        ja aina palannut vanhoihin perinteisiin nahkaremmeihin, sain xl:stä erinomaiset edullisesti.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ite oon kokeillut melkein kaikkia , milloin mitäkin läpsyjä ja kumeja ym.
        ja aina palannut vanhoihin perinteisiin nahkaremmeihin, sain xl:stä erinomaiset edullisesti.

Perinteisillä tarkoitat mitä? Nuo olympia-remmit on juuri sellaiset vanhat hyvät remmit.
        Painonnostajat käyttää tuollaisia koska ne aukeaa heti kun päästää irti. Ne bodariremmit taas on kiinni ja pysyy. Ei hyvä jos tempauksessa tanko karkaa taakse. Pitää pystyä irrottamaan ettei lähde mukana.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Perinteisillä tarkoitat mitä? Nuo olympia-remmit on juuri sellaiset vanhat hyvät remmit.
        Painonnostajat käyttää tuollaisia koska ne aukeaa heti kun päästää irti. Ne bodariremmit taas on kiinni ja pysyy. Ei hyvä jos tempauksessa tanko karkaa taakse. Pitää pystyä irrottamaan ettei lähde mukana.

Juuri nuo ns. olympia remmit, ihan vanhat perinteiset.

Niitä kun opettelee melko helposti käyttämään, ovat mielyttävät ja pitävät parhaiten otteen , mukavat ranteelle ja käteen, suosittelen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oli remmit tai ei niin kyykkytempauksen ylivedossa on tärkeintä pitää kyynärpäät lukossa ja antaa tangon mennä. Tuo opeteltiin heti alkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3817
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1922
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      36
      1221
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      72
      1097
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1056
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1039
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      41
      933
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      841
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      813
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      733
    Aihe