Niin sielu irtoaa ruuumiista ja liitelee tuonpuoleiseen. Siellä ei ole uskontoja ei Jeesusta tai jumalaa sen takia kun paikka on levon, valon ja rauhan tyyssija.
Tuonpuoleinen on rajaton, se on koko universum.
Voimme liikkua siellä ajatuksen voimalla.
Kun kesäloma loppuu tuonpuoleisessa niin alkaa elämän koulu uudelta luokalta. Karma on opettajamme.
Kun hopealanka katkeaa
17
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokaisen ihmisen kipu ja kärsimys päättyy kuolemassa. Tämä on ateismin ilosanoma.
- Anonyymi00002
Taivaassa on Jumala ja Jeesus.
- Anonyymi00004
Ei ole näyttöä. Ne on vain uskonnossa täällä maan päällä ihmiskunnan riesana.
- Anonyymi00005
Eikös se ollut Herra joka toi itkua ja hammasten kiristysta? Tulvia, kuivuutta , myrskyjä ja heinäsirkkoja? Jotkut toiset pitävät näitä luonnonilmiöinä. Siis nykyään. Aikoja sitten jotkut uskovaiset luulivat muuta.. Joskus luultiin maan olevan pannukakku, joskus, että aurinko kiertää maata jne.
- Anonyymi00003
Sielusta ei ole havaintoja. Tietoisuus syntyy ja kasvaa lapsen terveissä aivoissa yhdessä aistien toiminnan kanssa. Ihminen on tietoinen olento vain ruumiillisesti elävänä.
- Anonyymi00006
Ateisteja ahdistaa näin jouluna.
- Anonyymi00007
Aloittaja ei ole ateisti, sinä et tiedä näköjään minkälainen on ateisti. Aloitus on mielenkiintoinen.❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittaja ei ole ateisti, sinä et tiedä näköjään minkälainen on ateisti. Aloitus on mielenkiintoinen.❤️
Ateisti on fundamentalistin peilikuva.
- Anonyymi00008
Job.5:26-27 Ja sinä tulet vanhalla ijällä hautaan, niinkuin elonsitoma ajallansa korjataan. Katso, sitä me olemme tutkineet, ja se on niin; kuule sitä, ja tunne sinä myös se hyväkses. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
Hes.18:4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niinkuin isän sielu, niin pojankin sielu - ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee - sen on kuoltava. 1Moos.18:25.
- Anonyymi00010
Minä en kuole koskaan,vaikka kuinka läpsit Raamatulla päähän.
- Anonyymi00013
Ei 1Ms18:25 mitään tuollaista kerro.
- Anonyymi00011
Taitaapa olla buddhalainen aloittaja tai hindu.
- Anonyymi00012
Raamatun aikana kuninkaat kiinnittivät öljylampuunsa kattoon hopeisella langalla. Kun siis kuninkaan salissa lanka katkeaa, yksi hänen liekeistään putoaa ja sammuu. Se on symbolismia. Uskovaisen kuolemaa verrataan siihen, kun taivaan kuninkaan salissa hopealanka katkeaa. Ei siinä mitään karmaa ole.
- Anonyymi00014
Taivaan saleissa ei mikään katkea.
Katkeamuset ja putoamiset kuuluu ajallisuuteen, kellojen aikaan.
- Anonyymi00016
Ei-helluntailainen kommentti:
Lohdullinen näkökulma, että uskonto joskus loppuu. Raamatussa on kyllä tuon kaltaista jossakin. Tai sieltä on pääteltävissä.
1.Korinttolaiskirje:
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
13:10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
13:11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
13:12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Hebrealaiskirje:
11:1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
11:2 Sillä sen kautta saivat vanhat todistuksen.
11:3 Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä. - Anonyymi00017
Jeesus on iankaikkisuudessa. Haluan mennä Jeesuksen luokse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30826948
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien371477- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830