Mikäli ei välineitä hankittu voi lähikauppasi "se oman K kylän kauppa" olla apuna lähimmillään tai matkan varrella!?
👀
👅
TARJOUKSESSA ON NYT AATTONA / JOULUNA aina uudenvuoden aattoon saakka!
6-34
2 KPL
750
Ilman Plussa-korttia (3,99-5,75/pkt (0,80-76,67/l))
Voimassa 31.12.2025 asti.
EDUT JA TARJOUKSET
»
TUNTO KONDOMIT 5 KPL/PKT JA MAGIC GLIDE LIUKKUVOIDE 75 ML
(0,75-50,00/l)"_
///
Wau nyt sedät ja äijät
Ostoksille! koossa riittää!
Joko varmuusvälineet ja liukasteet hankittu?
10
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
No etkö kehtaa kertoa, jos muuten olet palstalla "suuna ja päänä'!?
Kondomit suojaa monilta ikäviltä tartunnoklta, ottakaa se edes huomioon irtaillessanne - ( ukm-) IMURIT YM. pervot! - Anonyymi00003
Liukuvoidetta löytyy jopa tienvarsilta. Joku oli heittänyt avaamattoman putkilon, kun keräsin roskia viime kesänä.
- Anonyymi00004
No onneksi löysit ja otit käyttöön toki?
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
No onneksi löysit ja otit käyttöön toki?
En ottanut käyttöön, mutta toin pöytälaatikkoon, koska en nähnyt lukea mitä se on. Tuli mieleen tuo alempana oleva pelko, että omaiset löytävät kuoltua, mutta taittaa kuoltua olla aika pieni murhe itselle mitä ajattelevat. Omaiset kyllä löytävät ja tutkivat tavarasi yleensä vielä elossa ollessasi, koska sairaudet vievät ihmisen niin huonoksi, ettei voi hallita omaisuuttaan itsenäisesti.
- Anonyymi00005
Minunkin piti käydä kaupan kautta, kun viimeksi lähdin panemaan. Syystä että olen ukkomies, jätin varmuusvälineet kylästelypaikkaan. Ikää tuolla panokaverilla on liki 80 (mies), ja mietin miten itse suhtautuisin, jos iäkäs lähisukulainen kupsahtaisi ja jäämistöstä löytyisi liukkaria ja kortsuja. Varmaankin uusia ajatuksia tulisi mieleen vainajasta.
- Anonyymi00008
No pitkälle ennakoit senkin... mutta ukko jäi eloon onnekseen sun rajun panon jopa useamman jölkeen? Hyvä niin... ja kiva tietää että olis vielä kyrpää tarjolla noillakin kymmenillä!
Oletko itse kuitenkin nuorempaa ikää, ja innokas panommies? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No pitkälle ennakoit senkin... mutta ukko jäi eloon onnekseen sun rajun panon jopa useamman jölkeen? Hyvä niin... ja kiva tietää että olis vielä kyrpää tarjolla noillakin kymmenillä!
Oletko itse kuitenkin nuorempaa ikää, ja innokas panommies?Ikää 62 v. Tuo perikunnan löydöt tuli mieleen, kun tuo panokaveri epäili terveyden olevan sellainen, että saattaa 80 vuotissynttärit jäädä pitämättä. Sain muuten jonkinmoisen erektion hänellekin imaistua.
- Anonyymi00006
Paljaalla tosimiehet painaa!!
- Anonyymi00007
Niinkö, oletko sinäkin "tosimies" joka ei " pöpöjä" pelkää?
Aika rohkeeta, monien tuntemattomien kanssa! - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö, oletko sinäkin "tosimies" joka ei " pöpöjä" pelkää?
Aika rohkeeta, monien tuntemattomien kanssa!Se onkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403