Luulin ettei ole ruokaa jouluna koska kävin hurstin joulujuhlassa mutta siellä käännytettiin ovelta koska ruoka oli loppu. Rikkaat oli tulleet sinne syömään joten kaikki köyhät ei saaneet ruokaa. Kaapin perältä sitten löysinkin paketin hapankorppuja. Joulu voi alkaa siis eikä tarvii mennä nukkumaan nälissään.
Löysin hapankorppuja kaapista.
30
298
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eläkeläiset ja kokoomuslaiset söivät persujen ja vassarien eväät.
- Anonyymi00006
Eläkeläisissä on paljon köyhiä, kiitos Purran.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eläkeläisissä on paljon köyhiä, kiitos Purran.
Yksittäistapauksia. Normieläkeläisillä on kesämökki laitureineen, 15 000 pankissa, mersu, kartano ym...
- Anonyymi00003
Hspankorppu on upea löytö. Kannattaa katsella aina tarkasti ne alueet, jossa olettaa, että voisi olla ravintoa.
- Anonyymi00004
Löysin avaamattoman paketin Kellogs cornflakesia nyt syömäään
- Anonyymi00021
Oi.
- Anonyymi00005
Hapankorppuja, nehän on ökyrikkaiden ruokaa.
Taidat olla vain feikki köyhä? - Anonyymi00008
Niin minutkin lähetettiin Hurstilta kotiin ilman ruokaa ja lahjakassia. Kiitos taas tyhjästä.
- Anonyymi00009
Syy ei ole hurstin vaan muiden nälkäkurkien. Ja myös sinun kun et tajunnut olla ajoissa liikkeellä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Syy ei ole hurstin vaan muiden nälkäkurkien. Ja myös sinun kun et tajunnut olla ajoissa liikkeellä.
Kyllä olin ajoissa. Kuten ennenkin. Nyt on oikeesti nälkä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tulivat oikein Turusta asti tunnin junalla sinne Hurstin ruokajonoon.
- Anonyymi00010
No nyt on nälänhätä
- Anonyymi00011
Spurgut olivat ostaneet viimeisillä rahoilla viinaa ennen klo12 kun alko meni kiinni ja luottivat joulun ruoka järjestyy hurstilta. Ja moni saikin syötävää hiukopalaksi ryypiskelyn oheen. Mutta eivät ihan kaikki onneksi.
- Anonyymi00012
Hapankorpuista teen usein matkaevästä kun menen Kelaan.
Kastelen sen korpun ja käärin rullulle kuten sätkätkin.
Väliin mätitahnaa.
Se pötkö sitten korvan taakse ja toisesta korvasta ruokasavut sätkästä. - Anonyymi00013
Eipä pahemmin asioitansa hoida jos pasmat menee sekaisin jostain kun ei saa jouluateriaa. Huh niinkuin joku nälänhätä olisi Suomessa.
- Anonyymi00018
Kyllä täällä on oikeesti nälänhätä. Ja muunkinlainen hätä.
- Anonyymi00015
Minä ostin ruokaa 150 eurolla ja vieläkin on nälkä. Hitto pitää mennä nälissään nukkumaan.
- Anonyymi00016
Jokin aika sitten laitoin suuppaan jalopenorenkaita. Ja lopputulos, kuten arvata saattaa oli täysi bueno. Nyt on alkanut kiinnostaa hernekeiton ja jalopenon yhdistäminen. Toivottavasti toive jonakin päivänä on tilanteessa, jossa se voi toteutua.
- Anonyymi00019
Miksi te köyhiä ja kärsiviä täällä pilkkaatte ? Missä edes joulumieli ?
- Anonyymi00023
Ei köyhää sairasta pilkata vaan uusavutonta kioski köyhää.
- Anonyymi00020
Minulla on aina sen verran papuja.makaronia,puurohiutaleita,margariinia(Xtra tai k menu) yms ettei tarvii ihan nälässä olla. En polta enkä juo alkoholia.
- Anonyymi00024
Niimpä kyllä kaikilla varaa edes puuroaineksiin,xtra pikakaurahiutale 500grm paketti 500grm 0,37eur.
- Anonyymi00029
meidän täytyy syödä pois ainakin se marjapuuro ja riisipuuro, kun jääkaappi on niin
täynnä että ovea ei saa pysymään kiinni. Tänään lisäksi kepeästi kinkkua sillä
huomenna onkin se kalkkunarullapäivä. kevyttä ja herkullista.
- Anonyymi00025
Voi olla, että on kauppa aika? On nälkä. Luiskepottua olisi jo nyt. Mutta jotakin, johon voisi laittaa voita tekisi mieli.
- Anonyymi00026
Mitenköhän hapankorppua ja hapankaalta voisi yhdistää joksikin köyhyydessä käytettäväksi kokonaisuudeksi?
- Anonyymi00027
Pitäisikö ovella vaatia verokortti köyhyyden todistamiseksi.
- Anonyymi00030
Ei mitkään ruuat riitä, jos tuonne tullaan ympäri Suomen syömään ilmaiseksi.
Eivät he ole köyhiä, jos heillä on varaa matkustaa joulaattona Helsinkiin.
Heiltä olisi ainakin pitänyt vaatia maksu tuosta ruuasta.
- Anonyymi00031
Huppupäisiä vasemmisto nyhveröitä näkyi laahustavan ruokajonoihin.
Naamassakin tatuointi töherryksiä.
Rahaa näköjään riittää huume-aineisiin ja rumiin iholeimoihin.
hyhhyh.
Kyllä työ tekisi hyvää + osaaminen. - Anonyymi00032
Puli puli puli
- Anonyymi00033
Tuo aloitus on varmaan tsoukki. Minä olin sukulaisen luona tänään ja söin kunnolla ettei huomenna tarvii syödä mitään. Sain myös kassillisen ruokaa koska sukulais miehen vaimo aina laittaa ruokaa mukaan. Sain kaksi 200 euron lahjakorttiakin s kaupaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413