Löysin hapankorppuja kaapista.

Anonyymi-ap

Luulin ettei ole ruokaa jouluna koska kävin hurstin joulujuhlassa mutta siellä käännytettiin ovelta koska ruoka oli loppu. Rikkaat oli tulleet sinne syömään joten kaikki köyhät ei saaneet ruokaa. Kaapin perältä sitten löysinkin paketin hapankorppuja. Joulu voi alkaa siis eikä tarvii mennä nukkumaan nälissään.

30

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eläkeläiset ja kokoomuslaiset söivät persujen ja vassarien eväät.

• Anonyymi00006

Eläkeläisissä on paljon köyhiä, kiitos Purran.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eläkeläisissä on paljon köyhiä, kiitos Purran.

Yksittäistapauksia. Normieläkeläisillä on kesämökki laitureineen, 15 000 pankissa, mersu, kartano ym...

• Anonyymi00003

Hspankorppu on upea löytö. Kannattaa katsella aina tarkasti ne alueet, jossa olettaa, että voisi olla ravintoa.

• Anonyymi00004

Löysin avaamattoman paketin Kellogs cornflakesia nyt syömäään

• Anonyymi00021

Oi.

• Anonyymi00005

Hapankorppuja, nehän on ökyrikkaiden ruokaa.
      Taidat olla vain feikki köyhä?

• Anonyymi00008

Niin minutkin lähetettiin Hurstilta kotiin ilman ruokaa ja lahjakassia. Kiitos taas tyhjästä.

• Anonyymi00009

Syy ei ole hurstin vaan muiden nälkäkurkien. Ja myös sinun kun et tajunnut olla ajoissa liikkeellä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Syy ei ole hurstin vaan muiden nälkäkurkien. Ja myös sinun kun et tajunnut olla ajoissa liikkeellä.

Kyllä olin ajoissa. Kuten ennenkin. Nyt on oikeesti nälkä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tulivat oikein Turusta asti tunnin junalla sinne Hurstin ruokajonoon.

• Anonyymi00010

No nyt on nälänhätä

• Anonyymi00011

Spurgut olivat ostaneet viimeisillä rahoilla viinaa ennen klo12 kun alko meni kiinni ja luottivat joulun ruoka järjestyy hurstilta. Ja moni saikin syötävää hiukopalaksi ryypiskelyn oheen. Mutta eivät ihan kaikki onneksi.

• Anonyymi00012

Hapankorpuista teen usein matkaevästä kun menen Kelaan.

Kastelen sen korpun ja käärin rullulle kuten sätkätkin.
      Väliin mätitahnaa.
      Se pötkö sitten korvan taakse ja toisesta korvasta ruokasavut sätkästä.

• Anonyymi00013

Eipä pahemmin asioitansa hoida jos pasmat menee sekaisin jostain kun ei saa jouluateriaa. Huh niinkuin joku nälänhätä olisi Suomessa.

• Anonyymi00018

Kyllä täällä on oikeesti nälänhätä. Ja muunkinlainen hätä.

• Anonyymi00015

Minä ostin ruokaa 150 eurolla ja vieläkin on nälkä. Hitto pitää mennä nälissään nukkumaan.

• Anonyymi00016

Jokin aika sitten laitoin suuppaan jalopenorenkaita. Ja lopputulos, kuten arvata saattaa oli täysi bueno. Nyt on alkanut kiinnostaa hernekeiton ja jalopenon yhdistäminen. Toivottavasti toive jonakin päivänä on tilanteessa, jossa se voi toteutua.

• Anonyymi00019

Miksi te köyhiä ja kärsiviä täällä pilkkaatte ? Missä edes joulumieli ?

• Anonyymi00023

Ei köyhää sairasta pilkata vaan uusavutonta kioski köyhää.

• Anonyymi00020

Minulla on aina sen verran papuja.makaronia,puurohiutaleita,margariinia(Xtra tai k menu) yms ettei tarvii ihan nälässä olla. En polta enkä juo alkoholia.

• Anonyymi00024

Niimpä kyllä kaikilla varaa edes puuroaineksiin,xtra pikakaurahiutale 500grm paketti 500grm 0,37eur.

• Anonyymi00029

meidän täytyy syödä pois ainakin se marjapuuro ja riisipuuro, kun jääkaappi on niin
        täynnä että ovea ei saa pysymään kiinni. Tänään lisäksi kepeästi kinkkua sillä
        huomenna onkin se kalkkunarullapäivä. kevyttä ja herkullista.

• Anonyymi00025

Voi olla, että on kauppa aika? On nälkä. Luiskepottua olisi jo nyt. Mutta jotakin, johon voisi laittaa voita tekisi mieli.

• Anonyymi00026

Mitenköhän hapankorppua ja hapankaalta voisi yhdistää joksikin köyhyydessä käytettäväksi kokonaisuudeksi?

• Anonyymi00027

Pitäisikö ovella vaatia verokortti köyhyyden todistamiseksi.

• Anonyymi00030

Ei mitkään ruuat riitä, jos tuonne tullaan ympäri Suomen syömään ilmaiseksi.
        Eivät he ole köyhiä, jos heillä on varaa matkustaa joulaattona Helsinkiin.
        Heiltä olisi ainakin pitänyt vaatia maksu tuosta ruuasta.

• Anonyymi00031

Huppupäisiä vasemmisto nyhveröitä näkyi laahustavan ruokajonoihin.
      Naamassakin tatuointi töherryksiä.

Rahaa näköjään riittää huume-aineisiin ja rumiin iholeimoihin.

hyhhyh.
      Kyllä työ tekisi hyvää + osaaminen.

• Anonyymi00032

Puli puli puli

• Anonyymi00033

Tuo aloitus on varmaan tsoukki. Minä olin sukulaisen luona tänään ja söin kunnolla ettei huomenna tarvii syödä mitään. Sain myös kassillisen ruokaa koska sukulais miehen vaimo aina laittaa ruokaa mukaan. Sain kaksi 200 euron lahjakorttiakin s kaupaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe