Tällaisia haaveita näyttää olevan ainakin puheenjohtajalla. Miksi vaparit ovat sitä mieltä ettei vapaita tarvita? Ja miksi te haluatte pakottaa kaikki toimimaan omien näkemystenne mukaan? Kuinka puusilmäisiä te oikeasti olette?
Vaparit haikailevat joulun typistämistä viikonloppuun
16
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaparit eivät ole vähentämässä palkallisia vapaapäiviä, jotka on maallisin päätöksin hankittuja. Otsikko valehtelee taas, kuten qntivaparin avauksissa on tyypillistä.
- Anonyymi00002
Alla oleva viestinvaihto anonyymin ja puheenjohtajan välillä. Vaikka vaparit eivät tavoitteissaan tällä hetkellä tavoittele joulun siirtämistä yhteen viikonloppuun, siitä haaveilevia on selvästi olemassa. Ja minä en ohita tätä olankohautuksella, koska kyse puheenjohtajasta.
Kertoisiko antivaparinimittelijä missä kohtaa valehtelen, ettei tule itse valehdelleeksi.
jori.mantysalo
2025-12-24 11:56:38
UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jouluaatto pitäisi kiinnittää perjantaihin. Ja kieltää luonnonvaroja tuhlaavat ja saastuttava lahjominen. Yhdet koukkuraitasukat per lärvi ja rasia vihreitä kuulia per huonekunta sallittakoon.
Piilota
Lahjat voivat olla sellaista mitä muutenkin ostettaisiin, käytettykin lelu voi olla hieno jne.
Toki merkitys on muuttunut vuosikymmenten mittaan, kun tavaraa on liki kaikilla tarpeeksi ja monilla liikaakin.
Kohtuullinen ylensyöntikin on välillä paikallaan. Oma joulukalani tosin meni aivan liian suolaiseksi.- Anonyymi00003
Vaparit eivät monikossa haaveile, eivät yhdistyksenä esitä tuollaista mitä väität.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaparit eivät monikossa haaveile, eivät yhdistyksenä esitä tuollaista mitä väität.
Kuinka moni teistä haaveilee tuosta?
- Anonyymi00006
Öööö...onko Kyösti Kakkonen vapari? Entä Suomen yrittäjät ry:n jäsenet?
https://is.fi/taloussanomat/art-2000011698775.html- Anonyymi00007
Vapareissa on näitä tyyppejä, jotka ovat itse ehkä työnarkomaaneja ja haluaisivat kaikkien muidenkin olevan. Plus vielä että kaikkien pitäisi olla 24/7 käytettävissä jos iso raha tahtoo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vapareissa on näitä tyyppejä, jotka ovat itse ehkä työnarkomaaneja ja haluaisivat kaikkien muidenkin olevan. Plus vielä että kaikkien pitäisi olla 24/7 käytettävissä jos iso raha tahtoo.
Ohitit kysymyksen, miksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ohitit kysymyksen, miksi?
Mitä merkitystä sillä on ovatko nuoesittämäsi henkilöt vapareita?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on ovatko nuoesittämäsi henkilöt vapareita?
Lue aloitus.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lue aloitus.
Lue kommentti
Anonyymi00002
2025-12-25 10:45:02
Ovatko nuo keskustelijat Kaikkonen ja SY:n jäsen? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lue kommentti
Anonyymi00002
2025-12-25 10:45:02
Ovatko nuo keskustelijat Kaikkonen ja SY:n jäsen?Ovatko Kakkonen ja Suomen yrittäjät vapaa-ajattelijat ry:n jäseniä kun vaativat mm. joulun siirtoa viikonlopulle? Tuskin, pikemminkin ev lut seurakuntien jäseniä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ovatko Kakkonen ja Suomen yrittäjät vapaa-ajattelijat ry:n jäseniä kun vaativat mm. joulun siirtoa viikonlopulle? Tuskin, pikemminkin ev lut seurakuntien jäseniä.
Käsittääkseni Mäntysalo on vapari ja varmasti tuokin, joka haluaa kiinnittää jouluaaton perjantaille. Hän voi olla myös SY:n jäsen.
- Anonyymi00017
Erotkaa vapareista !
Ei enää jäsenmaksurahaa vaparien taskuun v. 2026 !- Anonyymi00020
Älä huuda.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Älä huuda.
Minulla soi korvat tuon huutajan vuoksi. Mikähän sitä vaivaa.
- Anonyymi00018
>>>>Tällaisia haaveita näyttää olevan ainakin puheenjohtajalla.
Eikös Mäntysalo halua viettää palkallista jouluvapaata kuten nyt keskiviikosta sunnuntaihin.
Mäntysalo!
Ota irtiotto vapareista niin vapari-ies katkeaa.
Alkaa vapareista vapaa elämä.
Vaparius ei tee ihmiselle hyvää 💋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään361530Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581243Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42917
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175763- 58743
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh60696